Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnu eens iets anders: het effect tegengaan

nu eens iets anders: het effect tegengaan

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
Hij bedoelde waarschijnlijk warm water omdat suiker beter oplost in warm water dan koud water.. daarnaast bedoelde hij waarschijnlijk LAUW water en niet letterlijk warm.. :P
p
pretenderLid
idd warm/lauw water zodat t suiker snel oplost, dus snel wordt opgenomen door t lichaam..

daarna zijn wat glazen KOUD water zeer welkom... :P

dit helpt in de meeste gevallen zeer goed...

adios
S
SporLid
^wtf :P weet je zeker dat er mdma in je pillen zit ? :wink: als het effect van een flauwe grap minder word
g
gekkehenkieLid
Haha, nee maar het voelt vertrouwd aan, gewoon humor, iemand die een grap verteld, en daar word ik rustig van. :grin:
e
elstinkydermeisterLid
gekkehenkie zei:
Haha, nee maar het voelt vertrouwd aan
Klik om te vergroten...

daar draait het vooral denk ik; uiteindelijk zit het allemaal in het koppie, de mdma krijg je toch niet uit je lijf.
door zulke dingen (humor, iemand over je rug laten aaien, alleen al het idee dat suikerwater helpt) hou je je gedachten weg van het 'te hard' gaan => alles gaat terug goed.
tenzij je echt een gigantische dosis binnenhebt of oververhit bent, is het gewoon de mdma die met je kop aan het klooien is, zolang je dat beseft komt alles in orde.

allez, dat denk ik ervan.
S
SperSIZEboonLid
Spor zei:
SperSIZEboon zei:
suikerwater nemen of dextro :)
Klik om te vergroten...

Werkt dit echt ?? geloof er namelijk niets van, van redbull bv. (ook veeeel suiker) ga ik alleen maar harder hoor.
Klik om te vergroten...
Red bull is geen suikerwater :)
daar zit ook nog veel caffeine enzo in
h
hannusLid
gewoon ff naar een rustige plek gaan en het snoepie de baas worden.
ff chille, je handen wassen met heel koud water, wat lekkers drinken, gewoon even ergens anders aan proberen te denken dan dat je steeds harder gaat, als je gewoon positief in je hoofd blijf voel je heel snel al weer lekker :wave:
S
SperSIZEboonLid
ik snap sowieso niet waarom je het gevoel van hard gaan wilt tegenhouden...

hard gaan :hearteyes:
S
SupervliegLid
Kan je te hard gaan dan? :grin:
A
AapLid
elstinkydermeister zei:
pixo207 zei:
Hard gaan op 80mg? Zelfs mn eerste keer niet :confused:
Klik om te vergroten...

tja, niet elk lichaam is even gevoelig voor een bepaalde stof he
Klik om te vergroten...

Idd, of placebo.
Maar 2 jaar geen xtc is wel ( ongeveer ) gelijk aan de eerste keer.
p
pinheadlarryLid
gekkehenkie zei:
Haha, nee maar het voelt vertrouwd aan, gewoon humor, iemand die een grap verteld, en daar word ik rustig van. :grin:
Klik om te vergroten...

een vertrouwd gevoel helpt inderdaad wel,, :) op wat voor manier dan ook.
zolang je maar niet in angst raakt of paranoia word :P

:wave:
p
pinheadlarryLid
pretender zei:
idd warm/lauw water zodat t suiker snel oplost, dus snel wordt opgenomen door t lichaam..

daarna zijn wat glazen KOUD water zeer welkom... :P

dit helpt in de meeste gevallen zeer goed...

adios
Klik om te vergroten...

ik vat hem al :wink: leek me al sterk,,om alleen warm water te gaan drinken hehe
maar om suiker op te lossen is het indd perfect

:wave:
S
Santa MariaLid
pinheadlarry zei:
"warm water"?? het lichaam moet tog juist goed afkoelen?,,,mischien werkt het wel hoor
maar ik heb juist de ervaring ermee om goed koel te blijfen,, vooral als je te "hard" gaat
en van warm water lijkt t me juist dat je lichaam zich nog meer opwarmt..
Denk aan koude winters,,,een warm kop thee of een warm bord soep,,om jezelf een beetje op te warmen.
Klik om te vergroten...

Klopt niet helemaal. Als je het koud hebt, warmt een lekkere kop thee of een warm soepje je heel erg op, maar als het als heel erg warm is, koel je meer af van iets 'warms', want wat er dan gebeurd is dat je lichaam het nog warmer krijgt, en de reactie van jou daarop is gaan zweten om de warmte snel kwijt te raken en daardoor koel je harder af dan als je koud water drinkt ofzo. Het zal minder fijn zijn om te drinken omdat het voor je gevoel beter is om wat kouds te nemen, maar het werkt wel veel beter
B
BombLid
"kan je te hard gaan" wordt hier gevraagd, wel ik kom dat ook dikwijls tegen als de pil net begint in te slaan, mijn benen worden dan zodanig slap dat het nie meer leuk is, heb dan zin om te dansen enzo maar het enige wat ik op dat moment kan is gaan liggen (wat trouwens geen goed idee is want dan raak je nooit meer recht)

hetgeen ik altijd doe dan: een klein lijntje coke

ga nu mss wel veel gezever over mij heen krijgen over het verkloten van het effect en blabla... maar het helpt toch altijd bij mij
p
psychopsychedelicLid
de meeste dingen zijn tog wel een placebo effect, de positieve gedachten: dat je je hier beter van gaat voelen, is al genoeg, al geef je hem een snoepje
l
liamgallagherLid
SperSIZEboon zei:

Klik om te vergroten...

haha me 2
W
WorstenjongenLid
liamgallagher zei:
SperSIZEboon zei:

Klik om te vergroten...

haha me 2
Klik om te vergroten...

Me 3 :grin:

Heerlijk hard gaan :grin:
p
pbwebmasterLid
haha, een vriendin zei het ook een keer tegen me, jongens ik ga TE hard :xtc: . Toen stond ze op en liep ze ff naar buiten, daarna ging ze weer zitten en zei ze, IK VOEL ME KANKER CHILL! Trouwens meisje van 1,65m, en ze had 4 blauwe mitsu's op :wink: dus ik begreep haar punt wel een beetje,,,

maar ff terug op het onderwerp, het enige maar dan ook echt het enige wat mijn space een beetje omlaag trekt, is een LEKKERE, DIKKE, SAPPIGE, JOOOWINT :stoned:
a
appelflapLid
het maakt eigelijk niet uit of het nou suikerwater is of redbull of wat dan ook...
met mdma is het dat als je gelooft dat je door een glaasje suikerwater ofzo beter gaat voelen dan gebeurt het ook... als je gelooft dat als je van een appel beter zou gaan dan gebeurt het ook.
het zit allemaal in je hoofd met mdma...
M
Miss JLid
appelflap zei:
het maakt eigelijk niet uit of het nou suikerwater is of redbull of wat dan ook...
met mdma is het dat als je gelooft dat je door een glaasje suikerwater ofzo beter gaat voelen dan gebeurt het ook... als je gelooft dat als je van een appel beter zou gaan dan gebeurt het ook.
het zit allemaal in je hoofd met mdma...
Klik om te vergroten...

Precies! Als je het effect tegen wilt gaan waarom neem je dan uberhaupt mdma? En als je niet te hard wilt gaan moet je gewoon minder nemen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."