Hij bedoelde waarschijnlijk warm water omdat suiker beter oplost in warm water dan koud water.. daarnaast bedoelde hij waarschijnlijk LAUW water en niet letterlijk warm.. :P
gekkehenkie zei:Haha, nee maar het voelt vertrouwd aan
Red bull is geen suikerwaterSpor zei:SperSIZEboon zei:suikerwater nemen of dextro![]()
Werkt dit echt ?? geloof er namelijk niets van, van redbull bv. (ook veeeel suiker) ga ik alleen maar harder hoor.

elstinkydermeister zei:pixo207 zei:Hard gaan op 80mg? Zelfs mn eerste keer niet![]()
tja, niet elk lichaam is even gevoelig voor een bepaalde stof he
gekkehenkie zei:Haha, nee maar het voelt vertrouwd aan, gewoon humor, iemand die een grap verteld, en daar word ik rustig van.![]()

pretender zei:idd warm/lauw water zodat t suiker snel oplost, dus snel wordt opgenomen door t lichaam..
daarna zijn wat glazen KOUD water zeer welkom... :P
dit helpt in de meeste gevallen zeer goed...
adios

pinheadlarry zei:"warm water"?? het lichaam moet tog juist goed afkoelen?,,,mischien werkt het wel hoor
maar ik heb juist de ervaring ermee om goed koel te blijfen,, vooral als je te "hard" gaat
en van warm water lijkt t me juist dat je lichaam zich nog meer opwarmt..
Denk aan koude winters,,,een warm kop thee of een warm bord soep,,om jezelf een beetje op te warmen.
SperSIZEboon zei:ik snap sowieso niet waarom je het gevoel van hard gaan wilt tegenhouden...
hard gaan![]()
liamgallagher zei:SperSIZEboon zei:ik snap sowieso niet waarom je het gevoel van hard gaan wilt tegenhouden...
hard gaan![]()
haha me 2
. Toen stond ze op en liep ze ff naar buiten, daarna ging ze weer zitten en zei ze, IK VOEL ME KANKER CHILL! Trouwens meisje van 1,65m, en ze had 4 blauwe mitsu's op 
appelflap zei:het maakt eigelijk niet uit of het nou suikerwater is of redbull of wat dan ook...
met mdma is het dat als je gelooft dat je door een glaasje suikerwater ofzo beter gaat voelen dan gebeurt het ook... als je gelooft dat als je van een appel beter zou gaan dan gebeurt het ook.
het zit allemaal in je hoofd met mdma...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."