#1
Een vriend van mij breekt ze in 4 stuks, en daarna neemt die er een kwart elke 10 minuten.. Zou helpen zegt die.


gekkehenkie zei:Voel je je niet gewichtloos?
Ik wel, het kost me geen moeite meer om te lopen, alsof ik over de wolken loop![]()
Heerlijk.
dat is wel een nadeel er van sta je op de dans vloer in 1 keerMarla Singer zei:Ik moest vroeger altijd standaard kotsen als mijn pilletje insloeg. Als ik eenmaal alles eruit had gegooid, voelde ik me weer kiplekker. Even een glaasje water drinken, kaugompje en dan heerlijk dansen...
beetje rond kijken en weer verder gaan iedereen loeren van wat doet die gek nou danraizeredge zei:dat is wel een nadeel er van sta je op de dans vloer in 1 keerMarla Singer zei:Ik moest vroeger altijd standaard kotsen als mijn pilletje insloeg. Als ik eenmaal alles eruit had gegooid, voelde ik me weer kiplekker. Even een glaasje water drinken, kaugompje en dan heerlijk dansen...beetje rond kijken en weer verder gaan iedereen loeren van wat doet die gek nou dan

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."