Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe "je laten gaan" als hij inslaat

Hoe "je laten gaan" als hij inslaat

91 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van mij breekt ze in 4 stuks, en daarna neemt die er een kwart elke 10 minuten.. Zou helpen zegt die.
E
EnsenataLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden.
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga niet naar een feest, ik ga naar iemand toe, gewoon thuis, die kerel woont op zichzelf :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
W8en dat de bass je lichaam begint te raken en dan emegaan :hearteyes:
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon je overgeven zoals die knakkert in je avatar :stoned:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#6
met een halvie beginnen knalt ie ook niet zo hard in.
of gewoon ff buiten chille of liggen met je ogen dicht met chille muziek op
anders die 5 minuten voor lief nemen en gaan met die banaan :rock:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
de pil slaat bij mij altijd heel raar in ben ik met iemand aan het praten nergens last van en dan in 1 keer boem en dan word ik de muziek in getrokken
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voel je je niet gewichtloos?
Ik wel, het kost me geen moeite meer om te lopen, alsof ik over de wolken loop :grin:
Heerlijk.
p
perzikLid
01-01-2024, 00:00
#9
gekkehenkie zei:
Voel je je niet gewichtloos?
Ik wel, het kost me geen moeite meer om te lopen, alsof ik over de wolken loop :grin:
Heerlijk.
Klik om te vergroten...

jaaaa
helemaal licht worden alsof de zwaartekracht met 50% verminderd is...
daarme dat je zo enthousiast begint te dansen
die lichtheid voelt lekker
mmmmmm
een lekker pilletje zal der binnekort toch nog wel eens ingaan
had de laatste tijd meer op speed uitgegaan
en das toch maar een vuil goedje uiteindelijk :confused:

lang leve de goeie xtc!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind dat je niet moet wachten op het effect..gewoon doorchillen zoals je altijd doet en hij slaat vanzelf wel in, bij mij altijd vrij langzaam (niet in 1x een klap), tsjah dan gewoon lekker spacen op muziek, of sigaretje wat in 1x 100 keer zo lekker is :P
L
LaFlashLid
01-01-2024, 00:00
#11
halfje nemen na kwartiertje sigartje roken
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#12
krijg altijd lamme benen als ie inslaat, ff in chillmode ergens zitten met iemand, goed gesprek, drankje, peukje, nog een beetje xtc erbij voor de volle rush en gaan!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
lukte het? :P
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon 1 neme, drank hale, danse, zale met de goeie muziek opzoeke, rush laten opkomen dansen drinken, nog 1 nemen, dansen dansen dansen dansen dansen nog een halfje, dansen dansen,etc.

ps: ook ff duizend keer je kop natmaken met koud water en ff veel water zuipe, anders hou je t niet uit man
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik moest vroeger altijd standaard kotsen als mijn pilletje insloeg. Als ik eenmaal alles eruit had gegooid, voelde ik me weer kiplekker. Even een glaasje water drinken, kaugompje en dan heerlijk dansen...
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
Ik moest vroeger altijd standaard kotsen als mijn pilletje insloeg. Als ik eenmaal alles eruit had gegooid, voelde ik me weer kiplekker. Even een glaasje water drinken, kaugompje en dan heerlijk dansen...
Klik om te vergroten...
dat is wel een nadeel er van sta je op de dans vloer in 1 keer :kots: beetje rond kijken en weer verder gaan iedereen loeren van wat doet die gek nou dan
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
raizeredge zei:
Marla Singer zei:
Ik moest vroeger altijd standaard kotsen als mijn pilletje insloeg. Als ik eenmaal alles eruit had gegooid, voelde ik me weer kiplekker. Even een glaasje water drinken, kaugompje en dan heerlijk dansen...
Klik om te vergroten...
dat is wel een nadeel er van sta je op de dans vloer in 1 keer :kots: beetje rond kijken en weer verder gaan iedereen loeren van wat doet die gek nou dan
Klik om te vergroten...

Ja achteraf gezien inderdaad best wel naar. Vroeger had ik er echt schijt aan als ik in het openbaar even moest kotsen..... Deed dat echt open en bloot als ik midden op het danspodium stond. :rolleyes:
j
jooztLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben zelf niet echt een hele regelmatige gebruiker ik doe het misschien eens in de 3 maanden, ik heb dan ook niet zo veel nodig om flink te spacen.

Ik zelf heb meestal als het echt inslaat de neiging dat ik gewoon even chill wil zitten, en pas als het een beetje door gewerkt is dat ik wil gaan dansen.

Als je sterke pillen hebt is het chiller als je gewoon een halve of zelfs een kwart tegelijk neemt. Bij een kwart neem ik ze dan meestal om het kwartier en dan wordt het geleidelijk opgebouwd en blijft het happy gevoel langer hangen als het eenmaal goed werkt plus wordt je dan niet in een keer ontzettend wazig.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#19
als je thuis of bij iemand die je vertrouwt aan de pillen gaat maak dat je de dag nadien geen verplichtingen hebt.steek een paar geurkaarsen aan,zet muziek op die je graag hoort.neem een halvje en na een uur het andere.zit er niet op te wachten voor het opkomt.zeer belangrijk,kijk ondertussen naar een film dan gaat de tijd sneller.komt het pilletje niet op rook een jointje(als je blowt natuurlijk).x is de sleutel tot je dromen en een ontsnapping aan de realiteit van tegenwoordig,stel je dus niet te veel vragen en probeer de controle freak in jezelf uit te schakelen.
u
upsidedownLid
01-01-2024, 00:00
#20
mijn eerste keer xtc op een feest (I love techno in gent afgelopen jaar), toen kwam 'ie ook hard aanzetten.
Mijn vriendin en ik stonden in een van de zalen, en ineens BOEM, alles ging zo ontzettend druk en snel in mijn hoofd. Dus samen in de hal gaan zitten, watertje drinken, totdat het allemaal wat rustiger en fijner werd. Daar bijna de hele avond gezeten en zitten knuffelen, haha,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."