#1
Hellraiser_[NL] zei:Heb het vaak in mijn eentje gedaan tijdends me werk en school Zonebril op en gaan![]()
Wow op je werk, dat hoefde ik niet te proberen!
Kon ik mijn ontslag papieren ondertekenen vrees ik
Hellraiser_[NL] zei:Heb het vaak in mijn eentje gedaan tijdends me werk en school Zonebril op en gaan![]()
Gemini zei:maar toch heb je steeds de behoefte aan contact met anderen.
Hellraiser_[NL] zei:Heb het vaak in mijn eentje gedaan tijdends me werk en school Zonebril op en gaan![]()
Miss J zei:Hellraiser_[NL] zei:Heb het vaak in mijn eentje gedaan tijdends me werk en school Zonebril op en gaan![]()
Lijkt me ook wel een keer grappig om te doen op m'n werk maar m'n collega's gaan direct iets door hebben omdat ik normaal gesproken best verlegen ben.... :P
caatje zei:-spaceman- zei:wooow, dat trek ik echt niet... vooral met mdma moet ik mensen om me heen hebben...
Nee dat hoef ik niet perse, het heeft allebei zijn voors en tegens. De voors van alleen zijn, doen waar je zin in hebt, je hoeft niet te praten (dat kan ook wel eens heeeel fijn zijn).
raskalnikow zei:het is zeer relxt, je begint alleen, en aan het eind van de avond ben je met een hele groep lache is dat
Tis echt zo. Briljant opgemerkt.
In deze context mischien een leuk verhaaltje:
Zat ooit samen met een vriend waus op strand. Met z'n tweeen. Zegt die vriend: "Ik ga ff een paar biertjes halen". Vijf minuten later kwam hij terug met twee kratten bier. "Waar is iedereen dan? "
het is zeer relxt, je begint alleen, en aan het eind van de avond ben je met een hele groep lache is dat
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."