Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskotsneiging bij xtc

kotsneiging bij xtc

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dat ook, en ook altijd gehad...

Een keer was het zo erg dat ik de hele avond beruhwigungs thee van mn vader heb gedronken. Was sowiso vet irritant, want ik heb toen zeker 3 pillen uitgekotst voor ze werkte
P
ProefkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben afgelopen zaterdag naar Masters of Hardcore geweest. En hier had ik voor de 3e keer last van kotsneigingen. Het begint met boeren waarbij het maagzuur omhoog komt. 1e keer was om 1 uur en dit liep goed af, maar de 2 keer rond half 3 heb ik dus lopen kotsen. Dat ik kotsneigingen had is 2 keer eerder voorgekomen maar dat liep goed af, bleef bij boeren.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en wat kun je er het beste tegen doen?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
* Rennie meenemen!Dit zorgt ervoor dat de hoeveelheid maagzuur wordt afgebroken. Doosje kost ongeveer 3euro bij de drogist. Bij mij werkt dit altijd perfect.


* Zorgen dat je geen lege maag hebt als je je pil neemt.

* Gewoon lekker kotsen, dan ben je het tenminste kwijt. En dan loop je niet de hele tijd te focussen op je maag e.d.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
hier begin ik dus ook last van te krijgen. Heb nog niet echt lopen kotsen maar idd wat jij zegt die boeren zijn beetje raar, ik hoop niet dat ik de volgende keer ook loop te kotsen, maarja kotsen is opsich ook menselijk :sunglasses: ben alleen bang dat het me space verneukt :(
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
pbwebmaster zei:
hier begin ik dus ook last van te krijgen. Heb nog niet echt lopen kotsen maar idd wat jij zegt die boeren zijn beetje raar, ik hoop niet dat ik de volgende keer ook loop te kotsen, maarja kotsen is opsich ook menselijk :sunglasses: ben alleen bang dat het me space verneukt :(
Klik om te vergroten...
Rennies helpen echt.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het ook wel is een periode gehad het hoeft echt niet aan pillen te liggen ofzo. Drink je niet te weinig water? Of misschien juist teveel?? Helemaal als je veel danst op zo'n feest moet je afentoe wel even rust nemen en 2glazen water per uur drinken ongeveer. Focus je de volgende keer niet op dat kotsen want het zit ook een beetje tussen je oren als je vaker gaat kotsen. Niet teveel of te weinig drinken, een bodempje in je maag en eventueel rennies kunnen helpen. Je space verneukt het iig niet als je kotst. Heb 2x gekotst toen ik em net innam. Viel verkeerd ofzo. Nou ze werkte nog steeds prima niks uitgekotst:P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier zijn inmiddels al zoooooooooo veel topics over! Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken...
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je moet je buikspieren ontspannen!
Werkt echt.. bij mij en mijn vrienden iig.
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet goed eten voor als je gaat slikke ..
Ik heb het ook een keer gehad ..
Je lichaam moet de stof op kunnen nemen en dat lukt het beste met voedsel ..
Als je heel weinig eet en je neemt 2 pille ben je helmaal uit je plaat ..
Als je Heel veel eet en je neemt 3 pille ben je helemaal uit je schuivah !!
Het is een heel verschil Maar niet eten Kan bij sommige mensen slecht uitpakken ..
Daarom zorg dat je Goed heb gegeten en vlak voor dat je iets doet een patatje ofzo (iets vettigs ) Dat vult enorm !!
Als ik slecht heb gegeten en k gooi een kletser naar achter nou dan Kan k m dr net zo goed weer uit kotse :openmouth:
Daarom eerst goed eten dat is de basis :grin::grin:
s
stoeipoeskeLid
01-01-2024, 00:00
#10
heeyyyy

ik heb altijd als ik een schijf opheb dat ik moet kotsen. er komt dan misselijkheid opzetten en ineens moet ik dan kotsen. het is bij mij gewoon dat de schijf inslaat :)
ben het nu voortaan wel gewend
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
hebben er wel meer heb er zelf ook last van alleen dan vaak naar meerdere maar soms ook na 1
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
DarCness zei:
Je moet goed eten voor als je gaat slikke ..
Ik heb het ook een keer gehad ..
Je lichaam moet de stof op kunnen nemen en dat lukt het beste met voedsel ..
Als je heel weinig eet en je neemt 2 pille ben je helmaal uit je plaat ..
Als je Heel veel eet en je neemt 3 pille ben je helemaal uit je schuivah !!
Het is een heel verschil Maar niet eten Kan bij sommige mensen slecht uitpakken ..
Daarom zorg dat je Goed heb gegeten en vlak voor dat je iets doet een patatje ofzo (iets vettigs ) Dat vult enorm !!
Als ik slecht heb gegeten en k gooi een kletser naar achter nou dan Kan k m dr net zo goed weer uit kotse :openmouth:
Daarom eerst goed eten dat is de basis :grin::grin:
Klik om te vergroten...


Je lichaam neemt het sneller op op een lege maag.
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja dat bedoelde ik Ook :wink:
Conclusie : Meer eten Kan je ook meer hebben ..
En je heb dan waarschijnlijk ook geen kotsneigingen meer ! :wink:



stoeipoeske zei:
heeyyyy

ik heb altijd als ik een schijf opheb dat ik moet kotsen. er komt dan misselijkheid opzetten en ineens moet ik dan kotsen. het is bij mij gewoon dat de schijf inslaat :)
ben het nu voortaan wel gewend
Klik om te vergroten...


Nou dat is niet helemaal goed hoor :openmouth: :confused:
Zou ik toch eens een ander soort drugs proberen .. Dan is het niet helmaal Jou Drugs

(Heb ik Ook maar dan met blowe van hasj en wiet en die shit ( Altijd badtrip al is t maar 1 heis
En met pille heb k dr 2 nodig voor wat ik wat voel :wink: )
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb het eigelijk ook, maar dan op een hele andere manier als jullie.

Het is bij mij zo, dat als ik een pil te lang in me mond voel zitten, dat ik direct ga kokhalzen.
En ik heb sindsdien precies hetzelfde als ik zelfs een paracetamol neem :) reflex denk...?
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#15
hallo,

morgen ga ik een ufo proberen, vele mensen die ik ken zijn daar van slecht gekomen, zou dit komen omdat het zo'n zware pil is of omdat het bucht is? ik kan het niet gaan testen want dat is veel te ver van hieruit, de pil is licht roze met iets donkere roze stipjes met langs de ene kant van de pil een klein hobbeltje

zijn er mensen die deze herkennen en hoe beviel het jullie?

grtz
s
sassepasLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://www.pillreports.com/
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je het te vaak gedaan hebt is de binnenkant van je maag half naar de kut. Je maag weet wat er gaat komen (de afbraak van xtc) en wilt dat "vergif" er zo snel mogelijk uit hebben.

Dat is wat er gebeurd :)
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#18
sassepas zei:
http://www.pillreports.com/
Klik om te vergroten...


Heb je volgens mij helemaal niks aan...
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#19
daarnet genomen, zoals de meesten moeten braken... er zit iets in wat niet goed is voor je maag en denk zelf niet dat er md inzit :smilingimp:

2.5u na inname, beeld soms wat wazig, klein beetje tanden bijten, maar bijna geen euforisch effect :(
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja dit weekend ben ik ook 2 x heel licht over me nek gegaan ..:openmouth: :kots:
Teveel water gedronken ...:grin:
Njaa geen pil uitgekotst Gelukkig :P Ik ging heel heel heel heel heeel hard :openmouth: :xtc:

Rooie kersjes Wisten niet dat ze zo Goed waren .. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."