Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskotsneiging bij xtc

kotsneiging bij xtc

26 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BikergirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ik alleen bij speed pillen. Maar als ik dan gekotst heb, gaat ie ook super lekker!
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#2
wil je wel xtc/speed gebruiken maar heb je last van kotsneigingen of last van je maag, dan kan het ook op een andere manier:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=13726&st=0&sk=t&sd=a&hilit=proppen
of anders een andere drugs proberen, of er niet zo bij na te denken (murphy's law) en gewoon genieten van je rush.
suc6! :stoned:
g
gummyfrogLid
01-01-2024, 00:00
#3
vaak word ik niet eens misselijk voordat ik moet kotsen, maar als ik al paar uurtjes trip word ik opeens nog wauser, kan ik niet meer goed luisteren/concentreren, word ik erg lui en hangerig en dan moet iemand anders er als de kippen bij zijn met een emmertje als ik wapper met me hand... Heel raar
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
gwoon lekker op een rustig plekje uitkotsen, voel je je een stuk beter(niet in je eigen huis doen dus)
L
LisspaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb hier ook wel eens last van gehad.
wat vooral bij mij hielp is als mensen tegen je zeggen dat het nergens voor nodig is, en dat je het niet moet doen omdat je anders de pil uitkotst.
ook hete thee wil helpen! (zonder suiker :wink:)
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Proefkonijn zei:
Ik ben afgelopen zaterdag naar Masters of Hardcore geweest. En hier had ik voor de 3e keer last van kotsneigingen. Het begint met boeren waarbij het maagzuur omhoog komt. 1e keer was om 1 uur en dit liep goed af, maar de 2 keer rond half 3 heb ik dus lopen kotsen. Dat ik kotsneigingen had is 2 keer eerder voorgekomen maar dat liep goed af, bleef bij boeren.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en wat kun je er het beste tegen doen?
Klik om te vergroten...

minder nemen, pillen testen wssn zat er mccp in ipv mdma.

en het boeren en borrelen is altijd zo als je je eerste inneemt. :wink:
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kreeg altijd kotsneigingen als ik x innam met frisdrank met prik erop. tegenwoordig
neem ik ze in met melk of chocomelk, een zuiveldrankje ing. en dan heb ik nergens last
van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."