#1
Heb ik alleen bij speed pillen. Maar als ik dan gekotst heb, gaat ie ook super lekker!

Proefkonijn zei:Ik ben afgelopen zaterdag naar Masters of Hardcore geweest. En hier had ik voor de 3e keer last van kotsneigingen. Het begint met boeren waarbij het maagzuur omhoog komt. 1e keer was om 1 uur en dit liep goed af, maar de 2 keer rond half 3 heb ik dus lopen kotsen. Dat ik kotsneigingen had is 2 keer eerder voorgekomen maar dat liep goed af, bleef bij boeren.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en wat kun je er het beste tegen doen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."