Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKater xtc

Kater xtc

36 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt een beetje op een lichte depressie, aleen weet je dat je niet echt depressief bent maar dat stofjes in je hersens met je zitten te kutten :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Lijkt een beetje op een lichte depressie, aleen weet je dat je niet echt depressief bent maar dat stofjes in je hersens met je zitten te kutten :grin:
Klik om te vergroten...
Bij mij kan je het geen lichte depressie meer noemen. Mijn gedachten zijn zwaar geneigd om dan alles van de negatieve kant te bekijken, krijg verder ook vaak ideeën over hoe mensen waarvan ik houd op een gruwlijke manier dood gaan :confused: Tja de een is er wat gevoeliger voor dan de andere :P
g
gummyfrogLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe vaker en frequenter je gebruikt hoe heftiger de kater dat is mijn ervaring.
Ik begon met 1 x in de 2 maand en later soms zelfs 2x in het weekend. Welgeteld 2 keer.
Mijn ervaring na zo'n heftig weekend; een week lang afwisselend misselijk en veel duizelingen. Het gevoel dat de wereld instort alsof er continu een wolk boven je hangt. Je weet dat t overgaat, maar t is ellendig om mee te maken. Bovendien is bij mij, gelukkig, het besef gekomen dat het regelmatige gebruik de drugs steeds minder aangenaam maakt. Tevens het depressieve gevoel de day after de nacht niet leuk maakt. Je geniet niet meer van het roze wolkjes gevoel, maar bent zwaar actief vooral lichamelijk. Armen en benen zwiepen heen en weer, kan als aangenaam worden ervaren maar dat verveelt ook. Heb nu bijna 3 maanden niets gehad en bewaar het nu het totdat ik er echt in positieve zin zin in krijg samen met wat vrienden en daar mag van mij best een half jaar tussen zitten. Ook een bepaalde herbalshit heeft dezelfde uitwerking... tijdens is lollig maar al tijdens het uitwerken ontstaan donkeren wolken en een soort van waanzin die alleen met nachtrust, l tryptofaan en tijd tussen gebruik kunnen geheeld worden. Dus... ik zeg hoe minder hoe beter zo blijft t tenminste leuk en geestelijk niet afbrekend!!
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm kater komt bij mij pas op de dinsdag ofzo..als ik za. hele dag heb gebruikt..kweet ook niet waarom dan pas..voel me dan mega kut..ga zomaar om niks janken.. en zondag en maandag alleen maar vloeibare dingen eten door me kaken!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is een periode geweest dat ik heel veel en vaak gebruikte. Het was op een moment zo beroerd dat als ik in bed overeind kwam ik beroerd werd en dat als ik opstond ik alles zoals een fotonegatief zag. Dan wilde ik wel door mijn benen zakken van ellende. Het was zo beroerd dat ik me ziek melde op mijn werk. Dieptepunt uit/in mijn slik"carrière".
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je wil flippen moet je de kater er gewoon bijnemen,ik kan soms wel afzien als het lang geleden is of zo maar je moet je er gewoon bij neerleggen,of je neemt er nog eentje natuurlijk. :grin:
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je bent na een XTC tripje gewoon wat gevoeliger, positieve zaken worden positiever en als je bij negatieve dingen gaat stilstaan wordt je dus negatiever. Gewoon aan het leuke feestje terug denken dus...

De twee of drie dagen daarna leef je wat meer op de automatische piloot, niks aan de hand. Maar als je nieuwe of moeilijke dingen moet doen of je moet andere prestaties leveren kan je het even niet meer plaatsen omdat je je niet kunt concentreren of je snapt het gewoon totaal niet meer.

Gewoon goed eten en slapen en je vooral niet te druk maken dan kan zo'n kater best chill zijn.

Alleen die kaken, ja daar is niets positiefs van de maken.....
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
gisteren een nachtje xtc gedaan en een vriendin van me had last van een erge kater en ik was nog heel erg vrolijk en last van echt afkick heb ik niet ,serotonine teveel?? :tongueout:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
je hebt een beetje een down gevoel omdat je serontonine op is en wat sommige mensenn hebben is pijn in hun kaken...maar dat ligt aan het persoon...dat is het eigenlijk
Klik om te vergroten...

Dat ahd ik vroeger vaker dan dan ik op was. Arme kaakjes hahahaha. Maar sta na 2 jaar weer op het punt een poging te wagen, es ff kijken hoe ik het er nou vanaf ga bringen :wink:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#10
evil_kermit zei:
als je wil flippen moet je de kater er gewoon bijnemen,ik kan soms wel afzien als het lang geleden is of zo maar je moet je er gewoon bij neerleggen,of je neemt er nog eentje natuurlijk. :grin:
Klik om te vergroten...

Ook welleens gedaan, ooit eens 4 (of ware het er toch 5) redelijk goeie pillen op één avond ingenomen op één avond toe. Maar na de derde kan ik me nog maar een paar dingen voor de geest halen. Niet echt een aanrader dus (2 goeie per avond is voor mij echt wel genoeg)
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#11
een vriend van me heeft geen last van de kater, het nadeel hiervan is dat hij het veel meer doet dan de andere personen in onze vriendengroep.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hou het tegenwoordig bij 2 pillen op een avond.
Heb een poosje terug wel gekker gedaan. Maar las je last krijgt van Brainzaps enz is de lol er al snel af.

plus ik neem nu de 3 dagen daarna altijd een capsule 5-htp voor dat ik ga slapen. Heb nu nergens geen last meer van :)
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hollywood zei:
plus ik neem nu de 3 dagen daarna altijd een capsule 5-htp voor dat ik ga slapen. Heb nu nergens geen last meer van :)
Klik om te vergroten...

Veel positieve dingen gehoord over dat spul, nog nooit last gehad van die door jouw zogenoemde brainzaps, maar wil het liever ook niet hebben. Een lekker gevoel gaat duidelijk niet boven alles :wink:
S
SnoepautomaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb ook niet echt last van een kater. Alleen dat ik wat moe ben. Vind het heerlijk om dan een jointje te doen. :grin:
X
X_mellOwLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja. k heb et meestal niet de dag daarna.. ma daarna.
Dan benk somber,down. nergens sin in, saggo, onwijs irritant is het.
Maa.. met genoeg chocola. ^^. komt ehet wel weer oke.
Alleen ja mn kaken. die doen eg seer. kan haast nie eten.
Dat vink altijd wel klote na dat ik X heb gedaan. is wel beetje jammertt. =]
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#16
X_mellOw zei:
ja. k heb et meestal niet de dag daarna.. ma daarna.
Dan benk somber,down. nergens sin in, saggo, onwijs irritant is het.
Maa.. met genoeg chocola. ^^. komt ehet wel weer oke.
Alleen ja mn kaken. die doen eg seer. kan haast nie eten.
Dat vink altijd wel klote na dat ik X heb gedaan. is wel beetje jammertt. =]
Klik om te vergroten...

yep de zogezegde DinsdagDip :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
evil_kermit zei:
X_mellOw zei:
ja. k heb et meestal niet de dag daarna.. ma daarna.
Dan benk somber,down. nergens sin in, saggo, onwijs irritant is het.
Maa.. met genoeg chocola. ^^. komt ehet wel weer oke.
Alleen ja mn kaken. die doen eg seer. kan haast nie eten.
Dat vink altijd wel klote na dat ik X heb gedaan. is wel beetje jammertt. =]
Klik om te vergroten...

yep de zogezegde DinsdagDyslectici
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."