#1
Lijkt een beetje op een lichte depressie, aleen weet je dat je niet echt depressief bent maar dat stofjes in je hersens met je zitten te kutten ![:grin:]()
Bij mij kan je het geen lichte depressie meer noemen. Mijn gedachten zijn zwaar geneigd om dan alles van de negatieve kant te bekijken, krijg verder ook vaak ideeën over hoe mensen waarvan ik houd op een gruwlijke manier dood gaanAngramar Temenos zei:Lijkt een beetje op een lichte depressie, aleen weet je dat je niet echt depressief bent maar dat stofjes in je hersens met je zitten te kutten![]()
Lauu zei:je hebt een beetje een down gevoel omdat je serontonine op is en wat sommige mensenn hebben is pijn in hun kaken...maar dat ligt aan het persoon...dat is het eigenlijk
evil_kermit zei:als je wil flippen moet je de kater er gewoon bijnemen,ik kan soms wel afzien als het lang geleden is of zo maar je moet je er gewoon bij neerleggen,of je neemt er nog eentje natuurlijk.![]()
Hollywood zei:plus ik neem nu de 3 dagen daarna altijd een capsule 5-htp voor dat ik ga slapen. Heb nu nergens geen last meer van![]()
X_mellOw zei:ja. k heb et meestal niet de dag daarna.. ma daarna.
Dan benk somber,down. nergens sin in, saggo, onwijs irritant is het.
Maa.. met genoeg chocola. ^^. komt ehet wel weer oke.
Alleen ja mn kaken. die doen eg seer. kan haast nie eten.
Dat vink altijd wel klote na dat ik X heb gedaan. is wel beetje jammertt. =]
evil_kermit zei:X_mellOw zei:ja. k heb et meestal niet de dag daarna.. ma daarna.
Dan benk somber,down. nergens sin in, saggo, onwijs irritant is het.
Maa.. met genoeg chocola. ^^. komt ehet wel weer oke.
Alleen ja mn kaken. die doen eg seer. kan haast nie eten.
Dat vink altijd wel klote na dat ik X heb gedaan. is wel beetje jammertt. =]
yep de zogezegde DinsdagDyslectici
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."