Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKater xtc

Kater xtc

36 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen..,

Ik heb een vraag :P wat is eigenlijk precies de kater van xtc.... en hebben jullie er last van??

Bij mij is het juist dat ik me de volgende dag niet echt down voel... maar dat ik me nog altijd wat happyer dan normaal voel maar dat is de kater volgens mij niet he :tongueout:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo, dat komt omdat je nog erg jong bent, en er goed tegen kan..

later zal dat minder worden en zal je zeker een kater hebben...

gegroet freakpyromaniacs :mrgreen:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nja een kater kan ik niet noemen, het is niet zoals bij alcohol het deksel op de neus krijgt op de zondag maar het word zo een beetje over de hele week gespreid.
Het word ook minder naarmate je frequenter begint te gebruiken.
Wel zo ervaar ik het toch.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#4
een xtc :xtc: kater is gewoon je serotine gehalte die gedaalt is.even naar de zoekfunctie gaan en al je vragen zullen een antwoord krijgen. :sunglasses: geen dank :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alleen last van pijn in de kaken, en klemmen van de kaken.
Ben wel de eerste 5 uren na mijn stuik/trip zo moe dat ik niks zeg en maar wat op een stoeltje voor me uitkijk (nageniet), en daarna in slaap val. Goede nacht slaap en daarna terug lekker fris.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
je hebt een beetje een down gevoel omdat je serontonine op is en wat sommige mensenn hebben is pijn in hun kaken...maar dat ligt aan het persoon...dat is het eigenlijk
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
:P thnx voor reactions ^^,
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#8
men kake zijn naar de kloten, ik kan niet eten en niet slapen maar ben wel moe, voel me superrot,...

Maar jointje helpt :grin:
:stoned:
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#9
dzN zei:
men kake zijn naar de kloten, ik kan niet eten en niet slapen maar ben wel moe, voel me superrot,...

Maar jointje helpt :grin:
:stoned:
Klik om te vergroten...

Heb het zelfde,,, maar voel me niet altijd superrot, soms is de dag erna nog steeds heel chill als iedereen gewoon bij elkaar blijft en je samen een brak dagje hebt en niks hoeft te doen
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij "verstandig" gebruik (eens in het half jaar ofzo) heb ik geen kater. Bij "onverstandig" gebruik (meerdere weken achtereen) heb ik last van; down, buikpijn, spierpijn, slaap te kort.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#11
Santa Maria zei:
dzN zei:
men kake zijn naar de kloten, ik kan niet eten en niet slapen maar ben wel moe, voel me superrot,...

Maar jointje helpt :grin:
:stoned:
Klik om te vergroten...

Heb het zelfde,,, maar voel me niet altijd superrot, soms is de dag erna nog steeds heel chill als iedereen gewoon bij elkaar blijft en je samen een brak dagje hebt en niks hoeft te doen
Klik om te vergroten...


pff momenteel neem ik alleen pillen, niemand van onze groep is er nog voor te vinden! behalve 1 dan , die slikt elke week :grin:

maar heeft geen afkick :tongueout: snap dat niet !
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#12
't Is niet omdat je geen afkick hebt dat je ook geen hersenschade oploopt..

Maar ik heb vroeger altijd wel een vuile comedown gehad. Alleen de laatste keer bleef ik de dag erna nog redelijk vrolijk. Misschien omdat ik toen wat speed heb gesnoven toen de MD begon uit te werken :)
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn kater:

-Down gevoel
-Afwezig
-Schokjes door mijn hoofd
-Emotioneel worden

Maar dat had ik pas na meerdere pillen, als je het rustig aandoet zal je de volgende dag meestal wel lekker happy zijn.
j
jooztLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kater voorkomen kan je doen door voor het slapen gaan wat After E te nemen (te kopen bij de smartshop) wil niet zeggen dat je totaal geen kater hebt, maar het helpt wel aardig.

Al is after E niet meer dan wat vitaminen
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ok vandaag had ik volgens mij de echte kater zo van dat alles langs je af gaat :tongueout:

Maar het voelt nog chill maar je krigjt niks mee xD
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben gewoon zo lam als iets de volgende dag
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij grote hoeveelheden (>300 mg) ben ik vaak de volgende dag een beetje duizelig en voel me brakkig. Dag daarna ben ik weer helemaal fit, net als nu :wink:
i
ixienixLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zal ik het eventjes spellen?

S-E-R-O-T-O-N-I-N-E

:beer:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het ergste van XTC katers vind ik nog dat ze niet metteen de dag daarna zijn. En de kater bouwt zich steeds meer op inplaats van bijvoorbeeld een alcohol kater, die steeds minder wordt.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
caatje zei:
Bij "verstandig" gebruik (eens in het half jaar ofzo) heb ik geen kater. Bij "onverstandig" gebruik (meerdere weken achtereen) heb ik last van; down, buikpijn, spierpijn, slaap te kort.
Klik om te vergroten...

Ik heb precies hetzelfde. Als ik er een wat langere tijd tussen houd en een mindere hoeveelheid MDMA, heb ik er de dag erna nog een happy gevoel, en de dagen erna geen kater. En als ik het wat vaken en meer gebruik heb ik het brakke gevoel van alcohol, een down gevoel een aantal dagen, en schokjes in mijn hoofd. :(

Dit laaste vind ik echt iritant, want hierdoor kan ik me ook niet echt goed meer concentreren en gaat alles wat meer langs me heen. Niet fijn met tentamens!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."