#1
Hallo mensen..,
Ik heb een vraag :P wat is eigenlijk precies de kater van xtc.... en hebben jullie er last van??
Bij mij is het juist dat ik me de volgende dag niet echt down voel... maar dat ik me nog altijd wat happyer dan normaal voel maar dat is de kater volgens mij niet he![:tongueout:]()
Ik heb een vraag :P wat is eigenlijk precies de kater van xtc.... en hebben jullie er last van??
Bij mij is het juist dat ik me de volgende dag niet echt down voel... maar dat ik me nog altijd wat happyer dan normaal voel maar dat is de kater volgens mij niet he

kater is gewoon je serotine gehalte die gedaalt is.even naar de zoekfunctie gaan en al je vragen zullen een antwoord krijgen. 
