Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb er ook vaak last van, echter zaterdag op zondag nacht na een nacht goed waus te zijn geweest kon ik s'ochtends WEL gewoon goed slapen! 3 boterhammen met smeerworst (lekker dik, anders is het ECHT te droog ) en een koppie thee, ben op bed gaan liggen met de TV aan maar die kon binnen 5 minuten weer uit.. Reden dat ik vaak wakker lig is idd omdat ik er aan denk, en vaak een ernstig lege maag.."
"Heeft iemand wel eens last gehad van het in bed plassen na een nacht XTC? ik kon er niets over vinden op dit forum of op Google, maar het is ook een vrij genant onderwerp natuurlijk.. Maar vond het toch wel belangrijk om te weten, mijn vriendin heeft inmiddels voor de 2e keer na een nachtje XTC in haar bed geplast (2 keer achter elkaar ook), verder heeft ze hier nooit last van... Heeft iemand een idee of dit dus door de XTC komt, en waarom?"