Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme ervaringen met XTC

Extreme ervaringen met XTC

45 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
maasjejwz zei:
Toen ik mijn aller eerste keer xtc nam, had ik 5dubbelgedrukkte haha bij 1tje voelde ik niet zoveel dus ik ging gewoon door. Bij de 5e was ik maar gestopt en ik zag opeens katten lopen stoele in personen veranderen haha dat was echt vet :grin: . maar kijk er mee want je valt er echt vanaf..
Klik om te vergroten...

wouw... lefgozer :confused:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
maasjejwz zei:
Toen ik mijn aller eerste keer xtc nam, had ik 5dubbelgedrukkte haha bij 1tje voelde ik niet zoveel dus ik ging gewoon door. Bij de 5e was ik maar gestopt en ik zag opeens katten lopen stoele in personen veranderen haha dat was echt vet :grin: . maar kijk er mee want je valt er echt vanaf..
Klik om te vergroten...

Van xtc kun je naar mijn mening niet op het ene moment niks voelen en dan zomaar spontaan gaan hallucineren....
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
zowieso, 5dubbelgedrukte waar hij er 5 van neemt...

áls ze al zouden bestaan zou dat betekenen dat hij er dus 25 op heeft :beer:
kneus
K
KrabongLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mysteryland 1996...

We hadden zo'n figuur bij ons die zwaar de neiging had grensoverschrijdend bezig te zijn. Na flink wat tabletten en drank zette hij z'n beker op een tafel die alleen hij kon waarnemen...
De beker plensde op de grond en hij stond er een beetje verward naar te kijken. Daar moest ik overigens van glimlachen.

Vervolgens ging hij zitten op een stoel / kruk die hij alleen zag. Lag hij daar lang uit op de grond tussen honderden dansende mensen... Ik kwam niet meer bij :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Ik heb hem wel nog even geholpen maar hij was zo van het pad dat er verder geen eer aan te behalen was. Na een uurtje EHBO ging het weer en was hij weer in onze werkelijkheid :wink:

Gr. Roel
M
Moon_FlowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
echt veelste bizarre dingen mee gemaakt op xtc
een keer dubbele dolfijntjes... zon hoog pilletje met 2 dolfijntjes
er op...

en ik was zo aan t dansen en toen had ik mijn ogen dicht en nam een trekje
van een joint en ik zag een soort van getekende versie van mij zelf
in art nouveau stijl met veel kleur enso .. die een trekje neemt van een joint
en van onder een stopcontact.. ik dacht zo waarom zie ik een stopcontact..
en deed ik mijn ogen open en ik stond van voren en de zo van die disco lichten
die naast elkaar stonden sprongen toen 1 voor een aan.. ping ping ping ping
schoonheidsspecialist en toen zon lingo muziekje wat ik hoorde... alsof
het een spelshow as.. en schoonheidsspecialist het winnende woord was..
er werd op mijn rug getikt alsjeblieft hier is je prijs.. en gaf me een lolly

bizarre... maar ja.. nog zo veel meer meegemaakt.. jamer dat mijn geheugen so slecht is
vooral veel spannende dingen.. op zoek gaan naar schatten en torenkamers.. ik voel me
echt een klein kind soms.. lol
b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ken dat wel ja,
de eerste keren toen ik het nam hyperventileerde ik ook bijna altijd
en werd ik zelfs een beetje suicidal of hoe je dat zegt beetje mn grenzen zoeken,
gelukkig had ik goed volk om me heen!
En dat gaat gelukkig nu niet meer zo aan toe:)
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
XTC is natuurlijk heel leuk, gezellig en het versterkt de band met vrienden ed. Maar het heerlijke gevoel kan natuurlijk altijd zomaar ineens omslaan naar een zeer negatief gevoel. En dat hoeft bij mij niet te zijn omdat ik té veel pillen heb getrapt. Maar het hoeft maar 1 gedachte te zijn die mijn hele space negativiseert (ik weet niet of het woord bestaat, maar ik vond 'm wel mooi :sunglasses: ).

Of...
Je bent je grens op gaan zoeken en kwam er te laat achter dat je al over de grens heen zat :( . En dat kan ook kut zijn, als je gedachten de baas spelen kan dit voor zieke, angstaanjagende ervaringen zorgen.

De een zegt nooit te hallucineren van MDMA, of alleen fietsende mensen in de verte. Maar de ander ziet de tegels dansen en de bomen als paddestoelen na 1 pil. Ik heb nog nooit paddo's gedaan en ik weet ondertussen dat het met paddo's sneller fout gaat als bij xtc (naar horen zeggen). Omdat ik xtc al 'zwaar' trippend vind wacht ik liever nog een tijdje met het nemen van paddo's, of ik doe het gewoon nooit. Maarja zeg nooit nooit he :wink: .


Ik hou van extreem dus laat maar horen :smoke:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb ik vaak genoeg gehad dat ik helemaal in men eigen wereld zat te spacen en nee het ziet niet leuk uit maar het voelt wel goed :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hallucineer tegenwoordig ook snel. Van 1/2 pillen al. Komt neer op 130/260mg mdma.
Helemaal als ik er wat wiet/hasj bij rook. Hele legers aan paarden, een parkeerplaats als haven met schip erin, mensen zien fietsen die afstappen als ik ze aanraak knallen ze uit elkaar, tijgers zien, draken, onzichtbare reuzen :rolleyes: Noem maar op. Hallucineer altijd als een gek op mdma.

Dat over paddo's wat je zegt vind ik wel appart. Je kan mdma en paddo's totaal niet met elkaar vergelijken. 7% mdma wordt omgezet in mda wat een hallucinerende werking heeft. Een upper met een hallucinerende werking dus. Het is en blijft geen psychedelica. Bovengenoemde dingen zal 99% ook niet tegen komen. Psychedelica is heel anders, totaal niet te vergelijken. Je gaat er heel anders van denken en dingen vervormen. Je gaat patronen zien zoals graffiti letter achtige dingen in het water. Alles ziet er getekend uit alsof je in een mooie schilderij loopt. Dingen groeien, ademen etc.. Ik vind mdma een prachtig middel maar psychedelica zijn eerlijker. Voel je je niet goed in je vel of kom je iets tegen van binnen in wat je niet bevalt, zal je dit ook merken. Voel je je wel goed, dan voelt de euforie ook veel echter aan. Alsof het echt diep van uit jezelf komt. Prachtig middel
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb wel een keer een legioen zwanen zien basketballen, schaduwen omhoog zien komen, gelopen op een pad van colaflessen. Ook een keer twee mensen voorbij zien lopen, en toen ik later bij iemand thuiszat zat een van die twee dood in de hoek van die kamer, ik keek weg, en daarna was zij ook weer weg. Later bleek dus dat er geneens mensen voorbij waren gelopen (dit was na 2,5 pil :beer: ).

Dit weekend op een feestje in België een nieuw record bekbijten gezet, dát na een blauwe rakker. Het lijkt wel of het effect steeds heftiger wordt na minder inname. Gaat tegen alle natuurwetten in natuurlijk.

Toch vind ik seks op en na X' toch wel het extreemste, waar komt dat uithoudingsvermogen vandaan :hearteyes: ?!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarschijnlijk had je gewoon mcpp in je pil zitten. Dat kut gevoel, koud-warm en kotsen zijn iig effecten van mcpp. Geluk dat je na het uitkotsen gelijk nuchter was.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit zei:
Ik hallucineer tegenwoordig ook snel. Van 1/2 pillen al. Komt neer op 130/260mg mdma.
Helemaal als ik er wat wiet/hasj bij rook. Hele legers aan paarden, een parkeerplaats als haven met schip erin, mensen zien fietsen die afstappen als ik ze aanraak knallen ze uit elkaar, tijgers zien, draken, onzichtbare reuzen :rolleyes: Noem maar op. Hallucineer altijd als een gek op mdma.

Dat over paddo's wat je zegt vind ik wel appart. Je kan mdma en paddo's totaal niet met elkaar vergelijken. 7% mdma wordt omgezet in mda wat een hallucinerende werking heeft. Een upper met een hallucinerende werking dus. Het is en blijft geen psychedelica. Bovengenoemde dingen zal 99% ook niet tegen komen. Psychedelica is heel anders, totaal niet te vergelijken. Je gaat er heel anders van denken en dingen vervormen. Je gaat patronen zien zoals graffiti letter achtige dingen in het water. Alles ziet er getekend uit alsof je in een mooie schilderij loopt. Dingen groeien, ademen etc.. Ik vind mdma een prachtig middel maar psychedelica zijn eerlijker. Voel je je niet goed in je vel of kom je iets tegen van binnen in wat je niet bevalt, zal je dit ook merken. Voel je je wel goed, dan voelt de euforie ook veel echter aan. Alsof het echt diep van uit jezelf komt. Prachtig middel
Klik om te vergroten...

Ik ben toch nog steeds van mening dat als je teveel MDMA neemt, dat het dan een trip achtig middel word. Ik heb zieke patronen/energiestromen gezien met 450mg MDMA op, maar misschien waren dit wel flashback achtige dingen van LSD/Paddo/2cb trips?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee hoeft niet. Een vriend van mij ziet ook vaak kleuren en patroontjes. Ik zie gewoon objecten, dieren, draken en mensen. Maar daar gaat het niet om. Tuurlijk wordt het trippy, je hebt wat mindfuck en je hallucineerd als een gek. Maar dat komt omdat 7% mdma omgezet wordt in mda. Mda is ook gewoon zo te krijgen maar is tegenwoordig vrij zeldzaam. De mda is een hallucinerende stof die voor de typische mdma hallucinaties zorgt.

MAAR je kan het never nooit vergelijken met psychedelica. Als je op paddo's bijv. een dood iemand in de hoek ziet zitten of mensen knallen kapot als je ze aanraakt, dan schrik je. Zulke dingen krijg je niet te zien op psychedelica en dat is maar beter ook. Heb jij wel is op mdma gedacht dat als bomen bewegen dat het pony's worden? Of zulke gekke dingen. Zo'n mindfuck krijg je niet op mdma. Je vergeet alleen veel en maakt er wat anders van waardoor je mind jou fucked. Ik heb zelf ook 600mg mdma op met keta en speed. Met die speed maakte je alles heel nuchter mee zegmaar. Was rare combo, staat nog een report ergens. Dus ik weet alles van hoe gek mdma kan zijn. Maar vergelijken met psychedelica?? Never :wink: Dat zijn gewoon totaaal andere middelen.. Das het zelfde als Koffie en cassis. Ja je kan het allebei drinken?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rondjes rijden achter toeristische australiers in het vondelpark, omdat ik dacht dat ze me riepen :wink:
l
lequilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het laatste weekend een keer een ander pilletje gehad dan normaal. Er werd me vertelt dat er MDEA in zat, ipv MDMA. Ik slikte m in en had even daarna een kutgevoel, daarna kreeg ik het hééél erg warm, hééél koud en zo door. Dit kutgevoel bleef ook nog is een half uur hangen, totdat ik gewoon ineens, uit het niets, moest overgeven. En toen was even daarna het kutgevoel ook weg en was ik eigenlijk weer nuchter. Maar ik had dit niet niet alleen genomen, er had nog iemand meegedaan, hij had ze de dag van te voren die pillen al geprobeerd maar hij had er verder geen problemen mee gehad.
Vervolgens had ik nog een halve blauwe gehad, en daar voelde ik niet zoveel meer van, maar ik hoefde daar iig niet van te kotsen :sunglasses:. Ik heb ervaring met XTC en dit nog nooit meegemaakt.
Weet iemand hier meer over te vertellen?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb genoeg gekke shit gezien van aardige hoeveelheiden mdma.
standbeelden die wegrennen, dat ik snachts door een park liep en dat het hele park vol met vliegerende kinderen, picknickende mensen en noem maar op die er helemaal niet waren.
heb met mensen lopen praten die er niet waren, was bijvoorbeeld een stoel ofzo, hele verhalen tegen een stoel lopen vertellen,
50 euro biljetten van de grond geraapt die er niet waren op feesten
en nog meer van die geflipte shit
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#17
een keer hallicunaties gehad. Ik had 1 pil op van +- 110Mg ofso en daar zat ook een heel klein beetje pep in. Na het uitgaan fietste ik naar huis en t voelde zo relaxed dat fietsen. na 25minute waren we thuis gingen we wiet blowen. daarna ging ik in me eentje naar huis ik voelde me zwaar relaxed. onderweg kwam ik een vriend tegen die nog een hasjie bij zich had, daar had k ook paar hijsen van genomen en toen na 10 minuten begon ik te spacen als een gek!

ik zag mensen tegen de muren staan die er niet waren, auto's zag ik als roze olifanten en ik hoorde de hele tijd stemmen en de wind zei ook allemaal dingen tegen me. Dit kan best beangstigend zijn maar ik trok het gelukkig wel goed. :grin:

Ik vind het het best als je na een feest thuis komt en je nog strak staat om dat te blowen en dan lekker over straat te zwerven met paar vrienden(of alleen is ook best) alles is leuk on X
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
MAAR je kan het never nooit vergelijken met psychedelica. Als je op paddo's bijv. een dood iemand in de hoek ziet zitten of mensen knallen kapot als je ze aanraakt, dan schrik je. Zulke dingen krijg je niet te zien op psychedelica en dat is maar beter ook. Heb jij wel is op mdma gedacht dat als bomen bewegen dat het pony's worden? Of zulke gekke dingen. Zo'n mindfuck krijg je niet op mdma. Je vergeet alleen veel en maakt er wat anders van waardoor je mind jou fucked. Ik heb zelf ook 600mg mdma op met keta en speed. Met die speed maakte je alles heel nuchter mee zegmaar. Was rare combo, staat nog een report ergens. Dus ik weet alles van hoe gek mdma kan zijn. Maar vergelijken met psychedelica?? Never :wink: Dat zijn gewoon totaaal andere middelen.. Das het zelfde als Koffie en cassis. Ja je kan het allebei drinken?
Klik om te vergroten...

Dat dikgedrukte vooral is echt kut. Ik heb dus nog nooit paddo's gehad, maar heb je dat probleem met paddo's niet? Dat je alles vergeet. :confused:
Dit vind ik zo fucking irritant. Als je gezellig zit te trippen maken we altijd allemaal afspraken en dergelijke voor de volgende dag. Maar je vergeet het gewoon hoe-dan-ook. En wat al helemaal deprimerend is, is dat je de volgende dag gewoon 70% bent vergeten. En een week later, weetje eigenlijk nog maar 1 hoogtepunt van die leuke avond.

Maarja drugs blijft gewoon leuk voor het moment zelf, de herinnering is eigenlijk niet zo belangrijk maar het zo het een stuk leuker maken als je al die gekke gefreakte dingen zou onthouden :)
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eerste keer MDMA. Ik was me echt aan het amuseren op een fuif. Beste maat voelde echter na een uur nog niets en besloot om bij te nemen (in totaal iets van een 350mg voor de eerste keer). Ineens werd 't hem te veel en ging hij naar huis. Na een uur stuurde hij me volgend bericht:

"Ja tbenn.. ek weer eh. Tis maar om te dat x ja kweet al nie meer en tis moeilijk ding, ma ja fuck it kwee nie wa dak just wil begint mijne kop NJ fuc p waaaa"

Heb me kapotgelachen :grin:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#20
echt raar dat je hersens dingen gaan vervormen. ik zat eens in de trein, en die trein maakte een piepend geluid. Het leek erop alsof ik een vet nummer hoorde maar het was dus de trein gewoon

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."