Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme ervaringen met XTC

Extreme ervaringen met XTC

45 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
XTC is natuurlijk heel leuk, gezellig en het versterkt de band met vrienden ed. Maar het heerlijke gevoel kan natuurlijk altijd zomaar ineens omslaan naar een zeer negatief gevoel. En dat hoeft bij mij niet te zijn omdat ik té veel pillen heb getrapt. Maar het hoeft maar 1 gedachte te zijn die mijn hele space negativiseert (ik weet niet of het woord bestaat, maar ik vond 'm wel mooi :sunglasses: ).

Of...
Je bent je grens op gaan zoeken en kwam er te laat achter dat je al over de grens heen zat :( . En dat kan ook kut zijn, als je gedachten de baas spelen kan dit voor zieke, angstaanjagende ervaringen zorgen.

De een zegt nooit te hallucineren van MDMA, of alleen fietsende mensen in de verte. Maar de ander ziet de tegels dansen en de bomen als paddestoelen na 1 pil. Ik heb nog nooit paddo's gedaan en ik weet ondertussen dat het met paddo's sneller fout gaat als bij xtc (naar horen zeggen). Omdat ik xtc al 'zwaar' trippend vind wacht ik liever nog een tijdje met het nemen van paddo's, of ik doe het gewoon nooit. Maarja zeg nooit nooit he :wink: .


Ik hou van extreem dus laat maar horen :smoke:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ik vaak genoeg gehad dat ik helemaal in men eigen wereld zat te spacen en nee het ziet niet leuk uit maar het voelt wel goed :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hallucineer tegenwoordig ook snel. Van 1/2 pillen al. Komt neer op 130/260mg mdma.
Helemaal als ik er wat wiet/hasj bij rook. Hele legers aan paarden, een parkeerplaats als haven met schip erin, mensen zien fietsen die afstappen als ik ze aanraak knallen ze uit elkaar, tijgers zien, draken, onzichtbare reuzen :rolleyes: Noem maar op. Hallucineer altijd als een gek op mdma.

Dat over paddo's wat je zegt vind ik wel appart. Je kan mdma en paddo's totaal niet met elkaar vergelijken. 7% mdma wordt omgezet in mda wat een hallucinerende werking heeft. Een upper met een hallucinerende werking dus. Het is en blijft geen psychedelica. Bovengenoemde dingen zal 99% ook niet tegen komen. Psychedelica is heel anders, totaal niet te vergelijken. Je gaat er heel anders van denken en dingen vervormen. Je gaat patronen zien zoals graffiti letter achtige dingen in het water. Alles ziet er getekend uit alsof je in een mooie schilderij loopt. Dingen groeien, ademen etc.. Ik vind mdma een prachtig middel maar psychedelica zijn eerlijker. Voel je je niet goed in je vel of kom je iets tegen van binnen in wat je niet bevalt, zal je dit ook merken. Voel je je wel goed, dan voelt de euforie ook veel echter aan. Alsof het echt diep van uit jezelf komt. Prachtig middel
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb wel een keer een legioen zwanen zien basketballen, schaduwen omhoog zien komen, gelopen op een pad van colaflessen. Ook een keer twee mensen voorbij zien lopen, en toen ik later bij iemand thuiszat zat een van die twee dood in de hoek van die kamer, ik keek weg, en daarna was zij ook weer weg. Later bleek dus dat er geneens mensen voorbij waren gelopen (dit was na 2,5 pil :beer: ).

Dit weekend op een feestje in België een nieuw record bekbijten gezet, dát na een blauwe rakker. Het lijkt wel of het effect steeds heftiger wordt na minder inname. Gaat tegen alle natuurwetten in natuurlijk.

Toch vind ik seks op en na X' toch wel het extreemste, waar komt dat uithoudingsvermogen vandaan :hearteyes: ?!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarschijnlijk had je gewoon mcpp in je pil zitten. Dat kut gevoel, koud-warm en kotsen zijn iig effecten van mcpp. Geluk dat je na het uitkotsen gelijk nuchter was.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
Ik hallucineer tegenwoordig ook snel. Van 1/2 pillen al. Komt neer op 130/260mg mdma.
Helemaal als ik er wat wiet/hasj bij rook. Hele legers aan paarden, een parkeerplaats als haven met schip erin, mensen zien fietsen die afstappen als ik ze aanraak knallen ze uit elkaar, tijgers zien, draken, onzichtbare reuzen :rolleyes: Noem maar op. Hallucineer altijd als een gek op mdma.

Dat over paddo's wat je zegt vind ik wel appart. Je kan mdma en paddo's totaal niet met elkaar vergelijken. 7% mdma wordt omgezet in mda wat een hallucinerende werking heeft. Een upper met een hallucinerende werking dus. Het is en blijft geen psychedelica. Bovengenoemde dingen zal 99% ook niet tegen komen. Psychedelica is heel anders, totaal niet te vergelijken. Je gaat er heel anders van denken en dingen vervormen. Je gaat patronen zien zoals graffiti letter achtige dingen in het water. Alles ziet er getekend uit alsof je in een mooie schilderij loopt. Dingen groeien, ademen etc.. Ik vind mdma een prachtig middel maar psychedelica zijn eerlijker. Voel je je niet goed in je vel of kom je iets tegen van binnen in wat je niet bevalt, zal je dit ook merken. Voel je je wel goed, dan voelt de euforie ook veel echter aan. Alsof het echt diep van uit jezelf komt. Prachtig middel
Klik om te vergroten...

Ik ben toch nog steeds van mening dat als je teveel MDMA neemt, dat het dan een trip achtig middel word. Ik heb zieke patronen/energiestromen gezien met 450mg MDMA op, maar misschien waren dit wel flashback achtige dingen van LSD/Paddo/2cb trips?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee hoeft niet. Een vriend van mij ziet ook vaak kleuren en patroontjes. Ik zie gewoon objecten, dieren, draken en mensen. Maar daar gaat het niet om. Tuurlijk wordt het trippy, je hebt wat mindfuck en je hallucineerd als een gek. Maar dat komt omdat 7% mdma omgezet wordt in mda. Mda is ook gewoon zo te krijgen maar is tegenwoordig vrij zeldzaam. De mda is een hallucinerende stof die voor de typische mdma hallucinaties zorgt.

MAAR je kan het never nooit vergelijken met psychedelica. Als je op paddo's bijv. een dood iemand in de hoek ziet zitten of mensen knallen kapot als je ze aanraakt, dan schrik je. Zulke dingen krijg je niet te zien op psychedelica en dat is maar beter ook. Heb jij wel is op mdma gedacht dat als bomen bewegen dat het pony's worden? Of zulke gekke dingen. Zo'n mindfuck krijg je niet op mdma. Je vergeet alleen veel en maakt er wat anders van waardoor je mind jou fucked. Ik heb zelf ook 600mg mdma op met keta en speed. Met die speed maakte je alles heel nuchter mee zegmaar. Was rare combo, staat nog een report ergens. Dus ik weet alles van hoe gek mdma kan zijn. Maar vergelijken met psychedelica?? Never :wink: Dat zijn gewoon totaaal andere middelen.. Das het zelfde als Koffie en cassis. Ja je kan het allebei drinken?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rondjes rijden achter toeristische australiers in het vondelpark, omdat ik dacht dat ze me riepen :wink:
l
lequilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het laatste weekend een keer een ander pilletje gehad dan normaal. Er werd me vertelt dat er MDEA in zat, ipv MDMA. Ik slikte m in en had even daarna een kutgevoel, daarna kreeg ik het hééél erg warm, hééél koud en zo door. Dit kutgevoel bleef ook nog is een half uur hangen, totdat ik gewoon ineens, uit het niets, moest overgeven. En toen was even daarna het kutgevoel ook weg en was ik eigenlijk weer nuchter. Maar ik had dit niet niet alleen genomen, er had nog iemand meegedaan, hij had ze de dag van te voren die pillen al geprobeerd maar hij had er verder geen problemen mee gehad.
Vervolgens had ik nog een halve blauwe gehad, en daar voelde ik niet zoveel meer van, maar ik hoefde daar iig niet van te kotsen :sunglasses:. Ik heb ervaring met XTC en dit nog nooit meegemaakt.
Weet iemand hier meer over te vertellen?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb genoeg gekke shit gezien van aardige hoeveelheiden mdma.
standbeelden die wegrennen, dat ik snachts door een park liep en dat het hele park vol met vliegerende kinderen, picknickende mensen en noem maar op die er helemaal niet waren.
heb met mensen lopen praten die er niet waren, was bijvoorbeeld een stoel ofzo, hele verhalen tegen een stoel lopen vertellen,
50 euro biljetten van de grond geraapt die er niet waren op feesten
en nog meer van die geflipte shit
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#11
een keer hallicunaties gehad. Ik had 1 pil op van +- 110Mg ofso en daar zat ook een heel klein beetje pep in. Na het uitgaan fietste ik naar huis en t voelde zo relaxed dat fietsen. na 25minute waren we thuis gingen we wiet blowen. daarna ging ik in me eentje naar huis ik voelde me zwaar relaxed. onderweg kwam ik een vriend tegen die nog een hasjie bij zich had, daar had k ook paar hijsen van genomen en toen na 10 minuten begon ik te spacen als een gek!

ik zag mensen tegen de muren staan die er niet waren, auto's zag ik als roze olifanten en ik hoorde de hele tijd stemmen en de wind zei ook allemaal dingen tegen me. Dit kan best beangstigend zijn maar ik trok het gelukkig wel goed. :grin:

Ik vind het het best als je na een feest thuis komt en je nog strak staat om dat te blowen en dan lekker over straat te zwerven met paar vrienden(of alleen is ook best) alles is leuk on X
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit zei:
MAAR je kan het never nooit vergelijken met psychedelica. Als je op paddo's bijv. een dood iemand in de hoek ziet zitten of mensen knallen kapot als je ze aanraakt, dan schrik je. Zulke dingen krijg je niet te zien op psychedelica en dat is maar beter ook. Heb jij wel is op mdma gedacht dat als bomen bewegen dat het pony's worden? Of zulke gekke dingen. Zo'n mindfuck krijg je niet op mdma. Je vergeet alleen veel en maakt er wat anders van waardoor je mind jou fucked. Ik heb zelf ook 600mg mdma op met keta en speed. Met die speed maakte je alles heel nuchter mee zegmaar. Was rare combo, staat nog een report ergens. Dus ik weet alles van hoe gek mdma kan zijn. Maar vergelijken met psychedelica?? Never :wink: Dat zijn gewoon totaaal andere middelen.. Das het zelfde als Koffie en cassis. Ja je kan het allebei drinken?
Klik om te vergroten...

Dat dikgedrukte vooral is echt kut. Ik heb dus nog nooit paddo's gehad, maar heb je dat probleem met paddo's niet? Dat je alles vergeet. :confused:
Dit vind ik zo fucking irritant. Als je gezellig zit te trippen maken we altijd allemaal afspraken en dergelijke voor de volgende dag. Maar je vergeet het gewoon hoe-dan-ook. En wat al helemaal deprimerend is, is dat je de volgende dag gewoon 70% bent vergeten. En een week later, weetje eigenlijk nog maar 1 hoogtepunt van die leuke avond.

Maarja drugs blijft gewoon leuk voor het moment zelf, de herinnering is eigenlijk niet zo belangrijk maar het zo het een stuk leuker maken als je al die gekke gefreakte dingen zou onthouden :)
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eerste keer MDMA. Ik was me echt aan het amuseren op een fuif. Beste maat voelde echter na een uur nog niets en besloot om bij te nemen (in totaal iets van een 350mg voor de eerste keer). Ineens werd 't hem te veel en ging hij naar huis. Na een uur stuurde hij me volgend bericht:

"Ja tbenn.. ek weer eh. Tis maar om te dat x ja kweet al nie meer en tis moeilijk ding, ma ja fuck it kwee nie wa dak just wil begint mijne kop NJ fuc p waaaa"

Heb me kapotgelachen :grin:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
echt raar dat je hersens dingen gaan vervormen. ik zat eens in de trein, en die trein maakte een piepend geluid. Het leek erop alsof ik een vet nummer hoorde maar het was dus de trein gewoon
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
viewtopic.php?f=8&t=5629&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=poep+kees
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alleen extreem leuke ervaringen :grin:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het verschil tussen hallucineren van pillen en het halucineren van paddos is vooral dat jij bij pillen meer visuele dingen ziet en met paddos is het hallucineren vooral de absurd bizarre gedachtes die je ervan krijgt. Tenminste zo ervaar iik het.
Van paddos ga ik bad. Ik weet als ik het volgende keer neem dat ik zoiezo bad ga... best kut want een trip op paddos kan absoluut een verschikkelijk mooie ervaring zijn, jammer dat ik die ervaring maar 1 keer mocht meemaken en de bad trip 4 x ... heb er soms nog steeds last van. bizarre flashbacks. Wat je in een bad trip meemaakt is niet uit te leggen.
Het is erger dan wat dan ook (OP DAT MOMENT) het voelt alsof je dood bent alsof alles wat je hebt meegemaakt nep was en alles om je heen er eigenlijk niet is ... het lijkt alsof alles wat je ziet en doet helemaal geen nut heeft omdat het allemaal nep is.
Alles wat gebeurt weet je al.
Het is zo ziek... het is niet zomaar een hallucinatie het is iets wat je eigenlijk nooit te weten mag komen maar tog ziet.
Alles heeft een andere betekenis.. Alles slaat op jou... dingen herhalen zich keer op keer..
Je voelt je lichaam niet meer.. je weet niet meer wie je bent
Als je er eenmaal uit komt ben je zo opgelucht... dat gevoel dat je eerst denkt dat je dood bent en dan zeg maar uit die trip komt en weer helder wordt is zo bizar aan de ene kant ben je heeel blij aan de andere kant je zal het nog een tijd met je meedragen die ervaring. geestelijk is het zeer schadelijk...
Dit verhaal slaat op mij... niet iedere bad trip is hetzelfde maar hier hebben jullie misschien wat aan.
Voordat je paddos gaat gebruiken moet je zeker weten of je geestelijk niet moe ben.
er is slechts 1 verkeerde gedachte nodig die je meesleept in die bad trip.. bij mij is het zo gevaarlijk omdat ik totaal geen besef meer heb dat ik paddos heb gegeten! :flushed:
XTC is wel leuk! :hearteyes:
dit verhaal heeft totaal niks met deze topic te maken! maarja lekker boeie :wave: :tearsofjoy:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja ik ben dus bang om paddo's te doen, en dankzij jouw al helemaal. Maargoed ik bedank je wel even dat je dit hebt uitgelegd want ik wist dit nog niet. Ik kan me wel ontzettend goed voorstellen hoe ontzettend kut het zal zijn. Ik ben 1 keer bad gegaan op wiet. En ik dacht inderdaad dat ik dood ging, ik kon niet meer fietsen en ben op de grond gevallen en alles werd zwart voor m'n ogen.

omdat ik ook geestelijk met dingen bezig ben waar ik heel erg mee in de knoei zit lijkt het me een zeer slecht idee om deze vaage drugs te gaan gebruiken. Op pillen daarentegen ben ik nooit bad gegaan en ik wordt er elke keer alleen maar beter van, al die leuke dingen die je meemaakt.

Maar als je nou wat dextro bij de hand hebt voor het-geval-dat het wel foutgaat op paddo's, helpt dit dan voldoende? Als ik hoor dat je eerste paddo trip gewoon dik 6-8 uur kan duren lijkt me dat een nachtmerrie als je bad gaat...
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#19
geloof me, het is erger dan een nachtmerrie!
Het is een soort nachtmerrie maar dan wel een nachtmerrie die je ECHT meemaakt dus het is gevaarlijk.
In een nachtmerrie kan je gewoon doodgaan en weer wakker worden maar in een trip kan je jezelf flink verwonden met die bizarre gedachtes.. Ik heb mezelf nooit verwond gelukkig... Maar ik ben wel een keer bijna in een bad trip op me scooter gestapt. gelukkig had iemand hem vastgemaakt met ketting.
Ik weet niet of dextros helpen.
Ik ging opeen gegeven moment jus dorange drinken maar toen dacht ik dat ik vergif dronk en daar dood aan zou gaan dus heb ik dat gelijk uitgespuugd.
Ook heb ik thuis alle stekkers uit het stopcontact gestopt :confused:
Ik dacht dat ik anders dood zou gaan. Je hebt jezelf niet onder controle.
Maar mijn verhaal is redelijk extreem. niet iedere bad trip is even erg.
Ik heb het gevoel dat er geen ergere bad trips zijn dan die ik heb meegemaakt maar iedereen gaat er ander mee om.
op xtc kan je gewoon nooit zo bad gaan ( als je er uberhaupt al bad op kan gaan) ik heb het nog nooit gehoord. miss bij een overdosis. dan word je paranoia.
maar bij paddos ga ik al bad op een half bakje.
Ik raak dat spul niet meer aan.
Maar dit is slechts MIJN ervaring.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#20
shiiitt.. klinkt heftig. Mischien maar goed ook om het te verbieden als ik dit zo hoor :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."