Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het laatste weekend een keer een ander pilletje gehad dan normaal. Er werd me vertelt dat er MDEA in zat, ipv MDMA. Ik slikte m in en had even daarna een kutgevoel, daarna kreeg ik het hééél erg warm, hééél koud en zo door. Dit kutgevoel bleef ook nog is een half uur hangen, totdat ik gewoon ineens, uit het niets, moest overgeven. En toen was even daarna het kutgevoel ook weg en was ik eigenlijk weer nuchter. Maar ik had dit niet niet alleen genomen, er had nog iemand meegedaan, hij had ze de dag van te voren die pillen al geprobeerd maar hij had er verder geen problemen mee gehad. Vervolgens had ik nog een halve blauwe gehad, en daar voelde ik niet zoveel meer van, maar ik hoefde daar iig niet van te kotsen . Ik heb ervaring met XTC en dit nog nooit meegemaakt. Weet iemand hier meer over te vertellen?"