Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel van spijt

Gevoel van spijt

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou even langs de huisarts gaan als ik jou was mocht je er echt last van hebben. Die kan uitsluitsel geven.
Ik heb ook ADD en helemaal geen chaos in mijn hoofd maar juist dromerigheid zoals jij beschrijft. ADD zou aannemelijk kunnen zijn denk ik gezien het probleem wat jij beschrijft. Ik herken mezelf er in.

Maar het kan ook iets anders zijn wat niets met XTC-schade te maken heeft.

Sterkte!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap je verhaal helemaal hoor!! Ik heb zelf ook 1 jaar lang, elke week gebruikt, soms zelfs 2x per week. Mijn geheugen en concentratie was ook helemaal kapot gegaan merkte ik!! Ik had ook ontzettend last van schommelingen in m'n stemmingen e.d. Ik heb toen besloten om helemaal te kappen met het spul. Nu achteraf vind ik het eigenlijk wonderbaarlijk dat ik m'n bachelor toen gewoon heb gehaald. Heb nu al meer dan 1 jaar geen pil meer aangeraakt, en m'n hersenpan werkt weer helemaal naar behoren!! Mijn advies is dan ook: stop er helemaal mee!!! Het is niet voor niets dat je de dagen na MDMA niet op woorden kan komen, het maakt echt gaten!!!

Het feit dat je speed ook nog hebt gebruikt om redelijke resultaten te behalen heeft je nog meer uitgeput natuurlijk. Jouw serotonine EN dopamine voorraadjes zijn helemaal uit balans. Ik zou zeggen STOP even helemaal met al die shit en je zult zien dat je geheugen en concentratie weer terug komen!!

Ik gebruik nu 1 a 2x per maand, heel klein beetje pep. (1bommetje a 70% op 1 avond) en geniet nu juist van het minder aanwezige effect...

Je hebt de drugs net als mij misbruikt, daarvoor moet je nu op de blaren zitten helaas. :(

Ga 1 jaartje nuchter stappen, je maakt alles veel echter mee, en zult het gevoel van spijt wellicht kunnen overwinnen met trots dat je nuchter gaat! En blij zijn dat je geheugen terug komt. Met het 1x per drie maanden gebruik blijf jij je receptoren uitputten, en hebben ze nog steeds geen tijd gehad om te herstellen van je misbruik. :wave:

Ik snap je verhaal helemaal hoor! :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het maakt geen gaten in je hoofd, zoals je zelf zegt herstelt het weer.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
wtf geen paniek :wink:
ik gebruik echt niet vaak drugs maar het overkomt iedereen en mezelf ook veel dat ik eens naar de garage loop en dan ik mezelf afvraag what the fuck kwam ik hier nu zoeken :grin:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#5
plantenbak zei:
Het maakt geen gaten in je hoofd, zoals je zelf zegt herstelt het weer.
Klik om te vergroten...

Ik heb nooit gezegd dat de gaten permanent zijn.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
lijkt me sterk dat wanneer er ene gat in je hoofd zit dit gewoon weer gevuld wordt :P
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#7
plantenbak zei:
lijkt me sterk dat wanneer er ene gat in je hoofd zit dit gewoon weer gevuld wordt :P
Klik om te vergroten...

Bedoel niet letterlijk een gat...je weet wel wat ik bedoel. Je geheugen wordt gewoon minder. :wink:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik herken je verhaal, ik heb in december 2006 tot 14 januari 2007 dagelijks xtc gebruikt, meerdere pillen per dag. Ik was toen pas 15, en vond het zo vet om te doen. Maar begin januari was de lol er helemaal af, ik voelde helemaal niks meer, zelfs van 8 pillen ~130mg mdma per pil op een paar uur tijd bleef ik compleet nuchter, niet eens grote pupillen ofzo. Ik moest gewoon elke dag xtc blijven slikken, omdat ik anders een soort gepiep in mn oren kreeg, en soms werd dat gepiep zo heftig dat ik 1-2 seconden het bewustzijn verloor. Als ik een joint rookte terwijl ik dat gepiep had, kreeg ik zelfs soms opeens een stuiptrekking in mijn been ofzo als het gepiep te hard werd. Blijkbaar komt dit doordat de serotoninevoorraad helemaal op is, en als die zich moet bijvullen vanaf 0 krijg je dus van die oorsuizingen. Ik kon ook niet meer onthouden of ik iets had gedroomd of dat het echt gebeurd was, wist niet meer welke dag ik wat gedaan had, vergat de simpelste dingen volledig. Ik beleefde aan niks meer lol, alles was dul en saai.

Dit was heel dom van mij, en ik heb er spijt van. Want hierdoor is het echte mdma love-gevoel voorgoed verkloot voor mij. Ik voel me nog wel euforisch als ik nu een pilletje neem, maar bijna niks love meer, geen behoefte aan knuffelen enzo. Het voelt gewoon als heel veel speed met een vandekaart-gevoel in mn kop. Het is nu 2 jaar later, en ik moet wel zeggen dat ik er zo goed als volledig van herstelt ben. Ik ben nog wel wat vergeetachtig, maar dit wijt ik meer aan dagelijks wiet te roken dan aan die zware mdma-periode van 2 jaar geleden.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet lullig bedoeld..
Maar ik snap dat echt niet he..

Je wordt je hele jeugd lang al gewaarschuwd voor drugs.
Op de basisschool, op de middelbare, op het nieuws, met reclame spotjes, door je ouders.
Hoe kan je dan alsnog zonder enige voorbereiding of kennis van wat je doet beginnen aan XTC en er zo fucked up door raken?...

Ik bedoel het wordt door de hele wereld gebracht alsof je van 1 XTC pil al doodgaat en dat drugs vreselijk gevaarlijk zijn. Als je dan voor het eerst de kans krijgt XTC te nemen doe je dat dan toch niet zomaar? Door al die waarschuwingen en propaganda tegen drugs had ik mezelf er al van overtuigd er nooit aan te beginnen. Tot ik het voor het eerst aangeboden kreeg en zelf onderzoek ging doen naar de effecten gevaren en voorzorgsmaatregelen die je kon nemen.

Daarna koos ik er bewust voor om het wel te gaan proberen maar wel op een zo min mogelijk gevaarlijke manier.

Hoe is dat bij jullie gegaan dan...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat jij een heel verstandig en evenwichtig persoon bent die zich niet zo makkelijk van de wijs laat brengen door wat mensen van hem vinden. Vaak gaat het eerste xtc gebruik samen met mensen die het al heel lang doen en er niet voor terug schrikken veel op een avond te gebruiken. Als je makkelijk te beïnvloeden bent zoals bijna 50% van het grut wat er rond loopt, en je hebt zulke vrienden dan is het bijna een logisch gevolg dat je in bijna alle gevallen gewoon iemand gaat worden die heel veel slikt en die vaak slikt.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#11
J86 zei:
Niet lullig bedoeld..
Maar ik snap dat echt niet he..

Je wordt je hele jeugd lang al gewaarschuwd voor drugs.
Op de basisschool, op de middelbare, op het nieuws, met reclame spotjes, door je ouders.
Hoe kan je dan alsnog zonder enige voorbereiding of kennis van wat je doet beginnen aan XTC en er zo fucked up door raken?...

Ik bedoel het wordt door de hele wereld gebracht alsof je van 1 XTC pil al doodgaat en dat drugs vreselijk gevaarlijk zijn. Als je dan voor het eerst de kans krijgt XTC te nemen doe je dat dan toch niet zomaar? Door al die waarschuwingen en propaganda tegen drugs had ik mezelf er al van overtuigd er nooit aan te beginnen. Tot ik het voor het eerst aangeboden kreeg en zelf onderzoek ging doen naar de effecten gevaren en voorzorgsmaatregelen die je kon nemen.

Daarna koos ik er bewust voor om het wel te gaan proberen maar wel op een zo min mogelijk gevaarlijke manier.

Hoe is dat bij jullie gegaan dan...
Klik om te vergroten...

Wel, al die waarschuwingen hebben de nieuwsgierigheid aangewakkerd bij mij. XTC was de 2de drug die ik ooit geprobeerd heb, de eerste was speed. In die tijd had ik rotzooispeed van ik gok 10-15% amfetamine, waardoor ik merkte dat ik veel meer moest nemen dan de meeste aangegeven hoeveelheden op drugssites om het goed te voelen. Hierdoor ging ik elke drug zwaar onderschatten, ik dacht niet dat het zoveel kwaad kon als ik meer nam dan normale hoeveelheden en frequentie. Al die propaganda zag ik ook als propaganda, ik geloofde er niks van. Het begon met 1 pilletje, de dag daarna 2, de dag daarna 4, na een tijd zat ik aan ~8 per dag ofzo. Ik merkte op dat moment ook nog niet echt dat het schadelijk was. Toen de negatieve verschijnselen begonnen, was het al te laat, ik had geen serotonine meer over en dat was het begin van de oorsuizingen.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
You need drugs in your life. :hearteyes:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#13
amfetamines= dom worden,slecht voor de weerstand,stress,vernietiging,
opium =slim worden,, goed voor de weerstand, vrede, wonden genezen

wat is het verschil tussen een heroineverslaafde en een speedverslaafde ?

misschien heb je een genetische metabole predispositie,,
misschien heb je een toxische lichaamslast of beschadiging door fluoridetabletjes,
als jij dan je lichaam gaat lopen stressen

invloed van amalgaam in de baarmoeder op het kind
waarbij een metabole predispositie in samenhang met
verworven stressoren leidt tot neurologische schade in het brein,
schade=niet altijd breinschade,, je brein kan ook uitgehongerd zijn,,,

stressoren dragen bij aan metabole beperkingen van methylisatie, sulfatie en energie voor
cellulaire perceptie/respons.
sommige stressoren beïnvloeden mede celreceptorlokaties.

overmatig amfetaminegebruik kan metabole afwijkingen doen toenemen ,
en tot gevolg hebben dat,,
cellulaire nucleoside/nucleotide mechanismen van perceptie en respons verstoord raken,

chemische-stressoren zijn amfetamines ,
chemische stoffen die je lichaam moet verwerken,
dat is moeilijker als uitwendige stress bv door schrik

Ashwagandha = Withania somnifera
Deze plant helpt je receptoren dendrieten en synapsen te herstellen,,,
Two studies done in Japan also indicate that Ashwagandha stimulates the growth of axons and dendrites in human neuroblastoma cells22,23, and in rat neurons.22 This is significant because the extension of dendrites and axons-which bring information to and from the brain-may compensate for and repair damaged neuronal circuits in the dementia brain.24 Ashwagandha's antioxidant properties have also been shown to help protect the brain from damage in several other studies25,26, including one in which it was used as a prophylactic against damage caused by stroke.27
Klik om te vergroten...

http://www.smart-publications.com/stres ... gandha.php
Ginkgo biloba= ook goed voor je brein,
Meditatie= ook goed voor je brein en lijf en ziel
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#14
LSD[/size] LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSDLSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSDLSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSDLSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD
LSD
LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSDLSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD
LSD
LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSDLSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD
LSD
LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSDLSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD
LSD
LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSDLSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD
LSD
LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSDLSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD

LSD ,,,,LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSDLSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD
LSD
LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSDLSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSDLSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD



heb je een gevoel van spijt,, neem dan LSD, dan komt alles weer goed, dan word je gewist
neem LSD en zing,,,waaaaat ,, moet ik doen dan,, wat moet ik dan doen dan ,,
wat moet ik dan ,, wat moet ik dan , Dan , Dan , Dan
AYAhuasca,, albert hofmann,,AYAhuasca ,,albert hofmann
AYAhuasca,, albert hofmann,,AYAhuasca ,,albert hofmann

ik ben verkwikt en gefluorideerd,
daardoor in de westerse maatschappij erg gedesillusioneerd,
en tot Hippie geradicaliseerd,,
De autist is gewist,.. ik ben een sjamaan door de amalgaam
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
het wordt echt steeds gekker...
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#16
plantenbak zei:
het wordt echt steeds gekker...
Klik om te vergroten...

Albert Hofmann
LSD. Mein Sorgenkind
Die Entdeckung einer Wunderdroge

Wunderdroge=Wondermiddel<zie> zo gek is dat niet,kwik in je kiezen dat is gek dat is misdadig
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik probeer nog enigszins je posts te begrijpen maar het lukt me gewoon echt niet.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
plantenbak zei:
Ik probeer nog enigszins je posts te begrijpen maar het lukt me gewoon echt niet.
Klik om te vergroten...

niet proberen te begrijpen, gewoon doen, gewoon LSD nemen,

Heb je een ''Gevoel van spijt,,
Neem dan LSD
Dan raak je dat gevoel weer kwijt,
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben niet iemand die gewoon iets doet, ik wil hier zelf eerst onderzoek naar doen.
Ik was overigens wel van plan laatst lsd te doen maar door omstandigheden heb ik het uitgesteld.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
vogel zei:
plantenbak zei:
Ik probeer nog enigszins je posts te begrijpen maar het lukt me gewoon echt niet.
Klik om te vergroten...

niet proberen te begrijpen, gewoon doen, gewoon LSD nemen,

Heb je een ''Gevoel van spijt,,
Neem dan LSD
Dan raak je dat gevoel weer kwijt,
Klik om te vergroten...


Jij bent écht amazing! Je hebt van mij alle respect! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."