Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Gewoon thuis?

XTC Gewoon thuis?

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat ik eigenlijk voor mezelf zoiets heb van dat ik paddo's wel gezien heb zou ik wel eens een keer willen proeven van mdma.. Maar ik vraag me af waarom iedereen me raar aan kijkt als ik het liever gewoon voor de trip thuis doe dan op een feest, er zijn zelf mensen die vinden een pilletje opstap al te ver gaan..?

Hoe zit dat eigenlijk, waarom is het niets voor thuis om van je trip te genieten? Of is het wel gewoon mogelijk wat ik wil, wat is dan de beste dosis, het makkelijkste voor mij is een pilletje kopen en dat moet opzich wel lukken alleen zou ik hem dan beter in 4 of 2 stukjes delen om de trip misschien rustiger te lijden zodat ik misschien niet door het huis ga rennen om dan dit te doen en dan weer dat..? (ik weet niet of dat de exacte uitwerking zou zijn, maar dit heb ik gelezen in een tripreport van iemand die het ook thuis deed)

Kijk ik woon thuis en ik zou het graag onopvallend thuis de trip beleven zonder dat mijn pa en ma er wat van merken. Het moet niet zo zijn dat ik zo spaced out of my mind ga dat ik in een keer denk met iedereen de confrontatie aan te kunnen gaan zonder er bij stil te staan dat ik er wel degelijk uit zie alsof ik wat gebruikt heb en me niet zo voel... Dat wil ik dus een beetje voorkomen.. Iemand tips, afraden ofzo ook welkom, liever dan dat het fout gaat.
t
thresholdLid
01-01-2024, 00:00
#2
raging_bull zei:
Kijk ik woon thuis en ik zou het graag onopvallend thuis de trip beleven zonder dat mijn pa en ma er wat van merken.
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me onmogelijk... En bovendien erg arelaxed; als je dat pilletje op heb wil je niets liever dan rondlopen, mensen aanspreken, dansen, bewegen en vooral: lekker veel praten met iedereen die je liefhebt - en dat is op dat moment iedereen dus ook je ouders. Bovendien zullen je pupillen waarschijnlijk extreem groot worden en dus is het moeilijk te verbergen dat je aan het spacen ben. De euforie, praatdrang, sociale verbondenheid, dans en beweeg neigingen: al deze dingen maken het m.i extreem leuk om naar een goed feest te gaan. Het moet natuurlijk wel een plek zijn waar je de muziek goed vindt en je op je gemak bent. (voor mij was dat Club 11 > zie tripreports, maar die club is helaas passé...)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik had er zelf ook een soort gelijk topic over, kijk maar wat mensen hebben gestemd :wink:
viewtopic.php?f=3&t=19148

ik zou makkelijk op mijn kamer kunnen blijven hoor, tis maar met welke instelling je het gaat nemen denk ik :)

veel plezier iig.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm, ik haal eerlijk gezegd niet veel wijsheid uit dat andere draadje met die poll, niemand heeft het specifiek over het thuis gebruiken in mijn situatie, alleen en liefst dus niet al te opvallend..

Kijk en de vraag is ga ik als een zombie geforceerd met mijn pa en ma buurten of is er nog wel enige geestelijke controle over je body..? Ik lees wel dat als je blowt tussendoor je er wat meer mellow van wordt, wat wil dat zeggen dat ik dan wat meer innerspace wordt en wat minder communicatie lustig?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
ow je wilt echt je ouders zien.. nee dat had ik het niet gedaan. je ogen staan waarschijnlijk een stuk meer open, je krijgt natuurlijk gigantische pupillen (al zegt een ouder dat weinig) en je bent gewoon anders in gedrag, al kan je je zelf nog wel inhouden.
ik zelf vind het ook verveld op zo'n moment als er ouders zijn en ik heb gebruikt, ik heb dan al snel het idee alsof iedereen je aan kijkt.
Ik weet ook niet hoeveel je neemt maar sommige mensen reageren er erg hard op, en staan al snel helemaal strak met hun kop. Ik denk ook niet dat je ouders het leuk vinden als je met een malend gezicht voor ze staat.
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe doe maar neit thuis bij je ouders, k deed het een keer en toen ging ik aan me moeder vertellen met spacekop wat ik gedaan had zonder dat ze ook maar wist dat k ooit drugs had gebruik. gelukkig nam ze het goed op en hebben we wel 3 uur zitten praten over van alles en nog wat. maar k weet neit hoe jou ouders zijn.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahaha thuis bij je ouders? :P Dat gaat echt niet werken :tearsofjoy:
Je ogen staan of wijder open of staan zwaar hangend naar de klote terwijl je ogen trillen. Je pupillen zijn stukken groter, je kaak staat naar voren en/of gaat heen en weer. Je tanden gaan eventueel wat klapperen. Je gedrag enzo is ook veeel te opvallend anders. Gaat zeker niet werken :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een keer alleen mdma gebruikt in m'n slaapkamer toen mijn ouders aan het slapen waren, dit was wel in combinatie met paddo's. Heerlijk tripje geworden dat erg goed was bevallen. Alleen als mijn ouders m'n kamer in waren gekomen dan had ik wel een probleem gehad, ik was behoorlijk van de kaart. :P
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zou te allen tijde (bij vrijwel elke drugs) proberen te voorkomen dat je in een situatie terecht komt dat je je moet gaan inhouden omdat je iemand tegenkomt die niet mag weten dat je het eea achter je kiezen hebt. En dat zou ik al helemaal proberen te voorkomen als het je eerste keer mdma betreft en als die 'iemand' je vader of moeder is. Echt, wacht tot je in een situatie komt dat je gewoon echt lekker ongestoord je gang kunt gaan, dan kun je uit je eerste keer (en er is maar 1 eerste keer....) echt halen wat er in zit.

ik ken genoeg mensen die mdma graag thuis nemen, of in de natuur. dát gedeelte van je idee vind ik dus niet zo gek (al heeft het mijn voorkeur niet, maar daar heb jij niks aan :wink: ), maar ouders die ook in het zelfde gebouw rondlopen, vind ik dus een uh behoorlijke afrader...
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik deed het ook altijd thuis, maar je hebt idd zin om te gaan praten en lopen en dergelijke.
Je kunt het thuis nemen, en als het je goed bevalt kun je altijd nog wat gaan doen :wink:
g
go-hard-o-go homeLid
01-01-2024, 00:00
#11
och ja puur thuis gebruik zou ik ook wel niet doen ja wel al eens gedaan maar ja daar heb je niet veel aan omdat je met mensen wilt praten en bezig zijn met dansen enzo :rock: . maar gebruikt op after feestje bij u thuis o ja das wel leuk ik doen dat wel redelijk veel bij ne maat thuis en dat is héééél fijn :smoke: :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
En of dat werkt. Ik heb het ook wel is gedaan... thuis.
Een vriendin van mij kwam langs, en samen namen we zo'n pilletje. En toen zij later naar huis vertrok, bleef ik alleen thuis en me ouders kwamen thuis.
Ik hield écht van mijn ouders, wilde alleen praten met iedereen en als iemand iets vertelde luisterde ik écht en vond ik het heel snel zielig voor iemand en toen ging ik knuffelen :rolleyes:
Alleen die ogen ja. Ik heb altijd zo'n shuttershade zonnebril op :) Heel vaak, dus dan zie je niks aan je ogen. Of je zorgt dat het een beetje donker is dan zien ze ook niks.
Het is moeilijk en met risico's maar het is mogelijk.
S
SelinaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gebruik nu al een tijdje xtc en ik heb het ook vaak thuis gedaan terwijl mijn ouders er waren. Normaal bleef ik dan gewoon boven op mijn kamer, meestal met wat vrienden, gezellig praten. Maar ik heb ook terwijl ik er vol op zat tegen mijn ouders gepraat. Ik weet niet waarom maar ze zien het gewoon niet aan me. Ik denk dat ze wel merken dat ik er anders uitzie maar ze kunnen niet plaatsen waardoor het precies komt. Ik heb nooit opmerkingen gehad.
Maar voor de eerste keer xtc zou ik het zeker niet thuis doen. De eerste keer dat ik een pilletje had begon ik tegen wildvreemde mensen op straat mijn levensverhaal te vertellen en lantaarnpalen te knuffelen. Ik weet niet hoe veel je wilt pakken, maar meestal heb je de eerste keer niet echt in de hand wat je doet.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Selina, herkenbaar. Ik zit soms ook bij mijn ouders... en ze zien niks...
Maar ze mogen niet klagen op dat moment hoor :) want ze zijn dan hartstikke tevreden als ik zeg: "Ik hou van jullie."
:) :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het kan prima leuk zijn, als je ouders er niet zijn en je wat vrienden kunt uitnodigen. Als je een vriendin hebt zou ik die liever uitnodigen, dan wordt het pas echt een toffe avond :hearteyes:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Ik heb een keer alleen mdma gebruikt in m'n slaapkamer toen mijn ouders aan het slapen waren, dit was wel in combinatie met paddo's. Heerlijk tripje geworden dat erg goed was bevallen. Alleen als mijn ouders m'n kamer in waren gekomen dan had ik wel een probleem gehad, ik was behoorlijk van de kaart. :P
Klik om te vergroten...
Wtf, dan lig je toch de slapen of je kijkt ze niet aan.

Kijk oke, ik zal maar open kaart spelen... ik woon niet bij me pa en ma, maar naast me en om me heen wonen andere mensen en ik zou graag willen dat ze niet direct door heb dat ik kk hard aan het gaan ben op drugs snappen jullie.

Kijk ik heb misschien ouders die meelezen op internet, maar misschien was ik bij het maken van dit topic iets te para...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ok ik heb me lesje wel geleerd..
doe het niet thuis met mensen in het huis.

gister eerst 100mg gepakt, later nog eens 200mg en ik ging echt heel hard..
staan er opeens een paar vrienden in mijn kamer die het niet mochten weten.
Ik heb 2-3 uur geprobeerd normaal te doen, toen gingen ze gelukkig weg, maar het was echt een hel.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#18
het is inderdaad af te raden om het thuis te doen waar je ouders bij zijn,
voorderest zou het geen probleem wezen, nodig alleen wel wat vrienden uit.
want als je in je eentje met een xtc smoel op je kamertje zit word je dat al gauw zat, ik zou paranoia worden. ga muziek luisteren,,diepe gespreken voeren,,weet ik t.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#19
raging_bull zei:
Wtf, dan lig je toch de slapen of je kijkt ze niet aan.

Kijk oke, ik zal maar open kaart spelen... ik woon niet bij me pa en ma, maar naast me en om me heen wonen andere mensen en ik zou graag willen dat ze niet direct door heb dat ik kk hard aan het gaan ben op drugs snappen jullie.

Kijk ik heb misschien ouders die meelezen op internet, maar misschien was ik bij het maken van dit topic iets te para...
Klik om te vergroten...
kerel ge moet u hier tegenover niemand verantwoorden ze ...
in al geval, ge gaat hoogstwaarschijnlijk ni gans de buurt in brand gaan steken of de buren opzettelijk gaan lastigvallen, probeer gwn nog wat helder na te denken voor je iets doet

en alstublieft, als ge toch bij u ouders woont en ze mogen het niet weten, doe het dan ook niet thuis! ik denk dat het zeer moeilijk zal zijn om uzelf onder controle te houden als ge u ouders ineens ziet, hangt er natuurlijk ook vanaf welke pillen, welke omstandigheden, ...
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#20
xplusif zei:
Ik deed het ook altijd thuis, maar je hebt idd zin om te gaan praten en lopen en dergelijke.
Je kunt het thuis nemen, en als het je goed bevalt kun je altijd nog wat gaan doen :wink:
Klik om te vergroten...
Inderdaad dee ik ook altijd :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."