Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Gewoon thuis?

XTC Gewoon thuis?

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok ik heb me lesje wel geleerd..
doe het niet thuis met mensen in het huis.

gister eerst 100mg gepakt, later nog eens 200mg en ik ging echt heel hard..
staan er opeens een paar vrienden in mijn kamer die het niet mochten weten.
Ik heb 2-3 uur geprobeerd normaal te doen, toen gingen ze gelukkig weg, maar het was echt een hel.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#2
het is inderdaad af te raden om het thuis te doen waar je ouders bij zijn,
voorderest zou het geen probleem wezen, nodig alleen wel wat vrienden uit.
want als je in je eentje met een xtc smoel op je kamertje zit word je dat al gauw zat, ik zou paranoia worden. ga muziek luisteren,,diepe gespreken voeren,,weet ik t.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#3
raging_bull zei:
Wtf, dan lig je toch de slapen of je kijkt ze niet aan.

Kijk oke, ik zal maar open kaart spelen... ik woon niet bij me pa en ma, maar naast me en om me heen wonen andere mensen en ik zou graag willen dat ze niet direct door heb dat ik kk hard aan het gaan ben op drugs snappen jullie.

Kijk ik heb misschien ouders die meelezen op internet, maar misschien was ik bij het maken van dit topic iets te para...
Klik om te vergroten...
kerel ge moet u hier tegenover niemand verantwoorden ze ...
in al geval, ge gaat hoogstwaarschijnlijk ni gans de buurt in brand gaan steken of de buren opzettelijk gaan lastigvallen, probeer gwn nog wat helder na te denken voor je iets doet

en alstublieft, als ge toch bij u ouders woont en ze mogen het niet weten, doe het dan ook niet thuis! ik denk dat het zeer moeilijk zal zijn om uzelf onder controle te houden als ge u ouders ineens ziet, hangt er natuurlijk ook vanaf welke pillen, welke omstandigheden, ...
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#4
xplusif zei:
Ik deed het ook altijd thuis, maar je hebt idd zin om te gaan praten en lopen en dergelijke.
Je kunt het thuis nemen, en als het je goed bevalt kun je altijd nog wat gaan doen :wink:
Klik om te vergroten...
Inderdaad dee ik ook altijd :hearteyes:
x
xtc-maniacLid
01-01-2024, 00:00
#5
plantenbak zei:
Ok ik heb me lesje wel geleerd..
doe het niet thuis met mensen in het huis.

gister eerst 100mg gepakt, later nog eens 200mg en ik ging echt heel hard..
staan er opeens een paar vrienden in mijn kamer die het niet mochten weten.
Ik heb 2-3 uur geprobeerd normaal te doen, toen gingen ze gelukkig weg, maar het was echt een hel.
Klik om te vergroten...

hahahahahahahaha die lijkt me echt fucktup man!
in myn situatie zou die dat niet goed komen!
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook vaker thuis genomen. Lekker relax wat muziek enz.... Maar naar een tijdje wil ik toch altijd gaan lopen of met mensen in kontakt komen. Heb soms nog geprobeerd om te chatten haha maar dat is niet echt een succes. Maar een maatje bellen kan ook altijd nog als je met iemand wilt praten maar dan moet er natuurlijk wel iemand wakker zijn. En dat is ook niet altijd midden in de nacht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."