#1
het is inderdaad af te raden om het thuis te doen waar je ouders bij zijn,
voorderest zou het geen probleem wezen, nodig alleen wel wat vrienden uit.
want als je in je eentje met een xtc smoel op je kamertje zit word je dat al gauw zat, ik zou paranoia worden. ga muziek luisteren,,diepe gespreken voeren,,weet ik t.
voorderest zou het geen probleem wezen, nodig alleen wel wat vrienden uit.
want als je in je eentje met een xtc smoel op je kamertje zit word je dat al gauw zat, ik zou paranoia worden. ga muziek luisteren,,diepe gespreken voeren,,weet ik t.
. maar gebruikt op after feestje bij u thuis o ja das wel leuk ik doen dat wel redelijk veel bij ne maat thuis en dat is héééél fijn