Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc hallucinaties

xtc hallucinaties

46 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
vliegende negerbaby met 1 rood oog

een vent die met een hond liep die daarna de lucht in vloog in vlam op ging en alle as op mij afkwam

ik zag allemaal mensen op een bakje zitten dus ik denk dikke hallicunatie dus ik fiets er vol op af is het geen hallicunatie :(
J
J86Lid
J89 zei:
ik heb trouwens echt bijna altijd als ik xtc doe
dat als ik eenmaal goed wazig ben
ik in mijn ooghoeken steeds katten en mensen zie lopen die er niet zijn
en dan vraag ik me steeds of het nou echt zo was of niet ;p
Klik om te vergroten...

hehe ja idd dat heeft iedereen wel een beetje denk ik.
vaak is het dan gewoon een voorwerp maar soms staat er gewoon ook helemaal niks en denk je toch wat te zien :grin:
J
J86Lid
Worstenjongen zei:
vliegende negerbaby met 1 rood oog

een vent die met een hond liep die daarna de lucht in vloog in vlam op ging en alle as op mij afkwam

ik zag allemaal mensen op een bakje zitten dus ik denk dikke hallicunatie dus ik fiets er vol op af is het geen hallicunatie :(
Klik om te vergroten...

haha pijnlijk moment :grin:
p
paulXTCLid
Ik zat een keer op de bank tv te kijken en ik viel half in slaap en toen zag ik een KASSA in het midden van de kamer :confused:
even knipperen en het was weer weg maar echt vaag!!!
J
J86Lid
slapen tijdens je trip? :openmouth:

Afstapjes!
Die was ik nog helemaal vergeten.
Was 6 December @ Nightmare. Ik dacht constant dat ik over dingen heen moest stappen en de vloer een stukje lager werd. En ik maar opletten dat ik niet over een afstapje struikelde... waren die er helemaal niet. TOT we naar een andere zaal gingen... maja toen had ik zoiets van "dan zal die ook wel niet echt zijn". Bijna faceplant :grin:
x
xtc-maniacLid
heeft iemand wel eens gehad dat je gwn hele gesprekken van die avond hoort,kkkkk wazigg !
x
xPlaystationxLid
Ik heb 2x een man gezien,netjes gekleed in een pak. 1x zaten we in de auto op een parkeer plaats
en 4 meter voor ons die auto zag ik een man instappen ik zie de deur open gaan die man stapt in en de deur weer dicht. Toen keek ik heel de tijd naar de hoofdsteun in de auto voor ons en zei tegen me maat van hey waar is die man nou gebleven...toen zei hij welke man???? :P
En nog een x op een andere pakeer plaats zag ik (leek dezelfde man) op een fiets egt met 60 km per uur op me affietsen en toen was hij ineens weg. Die gene met wie ik toen was had ook niks gezien :confused: Wel leek het verdacht veel op de man die ik eerder had gezien die in de auto instapten de andere x :confused: Toen verklaarde 1 van mijn vrienden dat het wel eens de maaker van het pilletje kon zijn die ik allebei de keeren had gebruikt...dat elke x als je een paar van die pillen neemt je de maker van die pil ziet. :rolleyes:
C
Chris PontiusLid
xtc-maniac zei:
heeft iemand wel eens gehad dat je gwn hele gesprekken van die avond hoort,kkkkk wazigg !
Klik om te vergroten...
achteraf bedoel je ? ja is idd vaag :)
J
J89Lid
ik heb ook een x iets anders vreemds meegemaakt
ik was gewoon buiten in een parkje xtc aan het doen met een vriend
en waren flink van de kaart, en vanaf een bepaald tijdstip had die vriend van mij een baard
en dat is echt zo gebleven tot het einde van de avond
echt apart, want het verdween niet ofzo
hij had gewoon een baard, zo'n dikke stoppelbaard
terwijl die in het echt gewoon glad geschoren had:tongueout:
x
xtc-maniacLid
plantenbak zei:
xtc-maniac zei:
Klik om te vergroten...
achteraf bedoel je ? ja is idd vaag :)
Klik om te vergroten...
ja man,had toen 2 witte kroontjes,kon mn huis niet in,was me sleutel vergeten,kwam er pas achter toen ik knetter wous was..einstand was alles uitgewerkt,had het fuckingggggg koud ,moest in me tuin w8e,van ong 6uur tot 10 zo..elke keer schrok ik van die kleine fragmentjes die ik hoorde,die ik die afgelopen avond had gehoort.
bijv. dat ineens iemand hard zegt,, HEUS,WAT LUL JE NOU..
heb ik trouwens alleen by die kroontjes gehad,,nooit eerder van geen ene xtc pil.
zag ook fucking vaage dingen,,een ouwe man die naast zn fiets stond te kijken naar my.
(stond niemand)en ik d8 ook dat ik op hele andere omgevingen was.
maar dat was alleen toen het allemaal was uitgewerk,wel een flexe space gehad,zeker!!
me kiezen lagen er byna uit maja, hahaha
zal ook wel iets anders dan alleen mdma in hebben gezeten denk ik.
btw. wou nog ff zeggen dat dit forum flex is man,lekker met mensen praten die dezelfde ervaringen hebben gehad enzo.. flexx
x
xtc-maniacLid
J89 zei:
ik heb ook een x iets anders vreemds meegemaakt
ik was gewoon buiten in een parkje xtc aan het doen met een vriend
en waren flink van de kaart, en vanaf een bepaald tijdstip had die vriend van mij een baard
en dat is echt zo gebleven tot het einde van de avond
echt apart, want het verdween niet ofzo
hij had gewoon een baard, zo'n dikke stoppelbaard
terwijl die in het echt gewoon glad geschoren had:tongueout:
Klik om te vergroten...

sjow dan
inderdaad wel wazig ja hahaha
heb eigenlijk nooit echt verschillen in personen gezien.
we praten wel altijd een beetje vaag altijd,bij inslag
enigste woorden die eruit komen zijn..
so..kkwous..kkwous..so..soo..(ademhalen)..kkwous...so
en zo af en toe,,paas die water..paas water..

hahahaha
y
yaaawLid
Heb pas 1 keer echt goed gehad, maar waren voornamelijk de kleine standaart dingen...de hele zaal had brilletjes op, iedereen had een baard, de dj had een leip blauw gasmasker op (die was wel echt leip hehe)
i
iSmokexLid
Heb eigenlijk nooit echt hard gehallucineerd op X. Wel een keer met de mix van X en Paddo's maar goed, wat wil je.

Mijn enige hallucinatie ervaring op enkel MDMA (pure, +-130mg):
eerste keer weer Mdma sinds enige maanden, was bij een vriendin thuis en er waren nog wat vrienden bij.. Ik keek in haar reptielenterrarium waar 2 coole beestjes in zaten.. Ik pakte er een op en aaide deze. Was helemaal gefascineerd door de manier van bewegen van deze diertjes en was bijzonder geinteresseert in ze. Na enige tijd bewonderen besloot ik me maar weer eens vol op de muziek te storten.. Ik wilde hem terug in het terrarium zetten, wierp een laatste blik op hem..
en rechts boven zn koppie verscheen een klein roze hartje. xD was wel droog.
Maar dat was dan ook de enige hallucinatie met just mdma. (:
J
J89Lid
edhardy zei:
Ik heb alleen dat soms als ik (vooral alleen)over straat loop dat ik denk dat er mensen op de stoep of weg voor me staan,of dat iemand me achtervolgd
Klik om te vergroten...

haha herkenbaar
e
edhardyLid
Ik heb alleen dat soms als ik (vooral alleen)over straat loop dat ik denk dat er mensen op de stoep of weg voor me staan,of dat iemand me achtervolgd
J
J89Lid
ik herrinner me nog een mooie trouwens

2 jaar geleden ofzo, was ik op een hardcore feest; Machine City, in de melkweg

en er stond een ontzettend groot scherm achter de draaitafels
ik zwaar van de space, zat een beetje naar het scherm te kijken
en liep naar me vrienden toe; ja man kk vet, check die beeld
ze laten stukjes van terminator zien :openmouth: !
dus die vriend kijkt me aan; zo je bent lekker van de kaart ofnie?
uh ja hoezo?
je ze zenden gewoon beelden van de dj uit hoor, niks terminator
ik huh wtf, kijk nog een x goed, was het inderdaad gewoon de dj die een gek pak aanhad :grin:
J
J86Lid
hehe ja echt zo mooi

je fantasie kan van hele normale dingen zulke vage shit maken :grin:
daardoor ga je vaak ook later aan jezelf twijfelen. is een maat van je ff drinken aan het halen, komt ie terug. tikt ie je op je schouder, kijk je om, sta ja een halve minuut hem aan te staren en te bedenken of het nou een hallucinatie is of dat ie echt terug is :grin:
T
TrippyShitLid
De gekste die ik toch wel gehad heb is dat ik een jongen wou aanraken om te kijken offie echt was en toen knalde hij uit elkaar. Een vriend in een hagedisman zien veranderen. Mijn eigen gezicht tot in de details gezien in een vriend zn gezicht. 2 meisjes die aan een touw om hun nek hingen terwijl ze gewoon rechtop stonden..
M
MilosLid
ik viel is op de grond van teveel xtc en mn ogen waren halfopen, ik zag allemaal beestjes rond me kruipen en ik zag van alles op me afkomen
toen was het ook hellemaal verkeerd gegaan, ik was bijna dood, ik zag een wit licht en ik kon niet wakker worden, mn vriendin en vrienden sloegen toen op me en riepen om wakker te worden
toen ik wakker werd was ik zo kwaad op hen :P , maar dat is niet echt hallucineren
C
Coldie1986Lid
Nou op Awakenings was ik zeer hard aan het gaan met Mitsu's en MDMA kristalletjes. :openmouth:
Toen het feestje was afgelopen en de TL buizen de zaal verlichte, had ik nog zin om even lekker te gaan zitten. Voor de DJ zag ik een heerlijk podium staan en liep er op af. Er zaten al meer mensen op, dus wilde ze even komen vergezellen. :smoke:
Ik loop er op af en zie het podium dichterbij komen. Ik zet m'n handen op de rand en spring zo 1,5 meter omhoog en naar achter. In plaats van een zachte landing met mijn bibs op het podium, bleek het maar een afzethekje te zijn. Val ik zo achterover met mijn rug op de poten van het hek! In de val zwaai ik met mijn benen de lucht in en schop ik zo de zonnebril van m'n maat van zijn gezicht! In plaats van een helpende hand begint hij te schreeuwen dat hij z'n bril kwijt is! :sunglasses:

Ik wist 100% zeker dat er een geweldig podium stond.. Helaas een hallucinatie, maar we hebben wel gelachen!! :rock:

Een Awakenings later loop ik weer op het hek af. Sta er 1 meter vanaf en zou zweren dat het weer datzelfde podium was.. Er stonden overigens ook overal tafeltjes waar mensen aan leunde.. Toen ik dichterbij kwam waren ze weg.. Hmm verheug me weer op het volgende feestje. :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."