Ik heb alle standaard MDMA hallucinaties wel gehad denk.
Bij iemand thuis zag ik iedereen met een
bril op. Ik riep hard door de kamer, "Robert waar heb je die bril vandaan!?!?". Hij kijkt me eerst zo aan van "wat lul je". Maar hij zag me zo kijken dat ie mee speelde en zei "ik doe hem wel af". En hij beweegt z'n hand heel langzaam naar z'n hoofd en doet net alsof ie een bril af doet. En ik zie het gewoon volledig gebeuren! Ik dacht dat het een hallucinatie was maar toen hij serieus reageerde en zo'n beweging maakte dacht ik serieus ff dat hij toch ECHT een bril op had en af deed! Daarna lachten ze me natuurlijk keihard uit
Op een feest zag ik groepjes mensen tegen
tafels aanleunen. Alleen waren er helemaal geen tafels toen ik eromheen liep en stonden die mensen gewoon rechtop. En even later zag ik het gewoon weer ondanks dat ik wist dat het niet zo was
Ik was een dag met vrienden naar Walibi geweest en savonds hadden we bij iemand thuis een xtc avondje. Na 3 pillen kreeg ik af en toe een beetje
flitsen in m'n hoofd ofzo. Heel vreemd. En soms zag ik er zelfs beelden in van de achtbaan. Dat ik erin zat en de baan onder me door zag gaan. Maar dat zag ik dan echt maar heel even. 0.5 seconde ofzo. Maar wel heel duidelijk. Soort
flashbacks dus. Meerdere malen gehad die avond. Ook dacht ik vaak mensen op straat te zien lopen maar als ik dan goed keek verdwenen ze. Eentje vluchtte zelfs een voordeur binnen. Hoewel dat ook echt zou kunnen zijn geweest ik heb echt geen idee :P
Een keer bij vrienden thuis in een flat. Vanaf de woonkamer had je uitzicht op een straat die recht op de flat stond met geparkeerde auto's aan beide zijden. Laat op de avond zag ik ELKE keer dat ik naar buiten keek allemaal
gemeente werkers in van die reflecterende hesjes op auto's zitten en liggen. Elke auto had er wel 1 of 2. Echt heel bizar op het eerste gezicht. Als ik me dan beter ging concentreren zag ik dat het de reflectie van het lantaarnpalen licht was op de auto's. Dit heb ik ook vrijwel elke keer als ik naar huis fiets na een trip met sommige verkeersborden zoals die een bocht aangeven ofzo.
Zo kan ik nog wel tientallen kleine dingetjes noemen... zo grappig allemaal
Ik vind mdma hallucinaties echt geweldig ^^
Toch wil ik wel eens wat meer zien .. als ik sommige dingen hier lees :P
Dus volgende trip ga ik ff wat meer naar buiten denk ik. Misschien naar een park ofzo of stukje de duinen in.