Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc hallucinaties

xtc hallucinaties

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn ziekste hallucinatie was toch echt bij Qlimax. Ik zat lekker weg te spacen op de muziek boven in de tribunes van Gelredome en toen........ :openmouth: zag ik een kk grote reus leip rondjes draaien midden in de zaal. was echt leip.

Haha en ook een keer dacht ik een wielrenners fiets te zien staan wou ik erop gaan zitten, val ik kk hard op de grond :confused:

Gelukkig nooit enge hallucinaties meegemaakt, wel een paar waarvan ik echt dacht:openmouth: kerel dat is te leip :openmouth: maar ze waren wel allemaal leuk :grin:
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
king-joost zei:
Gelukkig nooit enge hallucinaties meegemaakt, wel een paar waarvan ik echt dacht:openmouth: kerel dat is te leip maar ze waren wel allemaal leuk
Klik om te vergroten...

ghehe, herkenbaar
x op x blijft het me toch verbazen
zelf heb ik ook nooit iets engs meegemaakt, maarja stel nou ik zou een eng monster ofzo hallucineren. zou ik het waarschijnlijk toch alleen maar zeer vet ipv eng vinden ;p
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb meestal een brillen syndroom met flitsen heeft iedereen de gekste brillen op ;o
Soms mensen die opeens in gekke pakken lopen haloween style.
Bomen staan gek genoeg altijd in brand heh, maar op een mooie manier (slecht uit te leggen)

Voor de rest heb ik nooit echt heftige hallucinaties met xtc.
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb een keer allemaal aan verschillende vrouwen gevraagd, die in mijn kamer waren of ze andere lingerie setjes aan wouden trekken voor mij, in mijn kamer. Maar er was niemand zei ons mam later die dag... :flushed:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
volgens mij bestaan er al meer van dit soort topics.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaren geleden heb ik eens een hallucinatie gehad die keek op deze film:


Het was net of ik in de film zat die zich afspeelt in een schilderij. Een rete goede film!
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
king-joost zei:
Mijn ziekste hallucinatie was toch echt bij Qlimax. Ik zat lekker weg te spacen op de muziek boven in de tribunes van Gelredome en toen........ :openmouth: zag ik een kk grote reus leip rondjes draaien midden in de zaal. was echt leip.

Haha en ook een keer dacht ik een wielrenners fiets te zien staan wou ik erop gaan zitten, val ik kk hard op de grond :confused:

Gelukkig nooit enge hallucinaties meegemaakt, wel een paar waarvan ik echt dacht:openmouth: kerel dat is te leip :openmouth: maar ze waren wel allemaal leuk :grin:
Klik om te vergroten...

Oh, ik had dat ook een keer! Ik viel toen echt pp hard op de grond!
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb alle standaard MDMA hallucinaties wel gehad denk.

Bij iemand thuis zag ik iedereen met een bril op. Ik riep hard door de kamer, "Robert waar heb je die bril vandaan!?!?". Hij kijkt me eerst zo aan van "wat lul je". Maar hij zag me zo kijken dat ie mee speelde en zei "ik doe hem wel af". En hij beweegt z'n hand heel langzaam naar z'n hoofd en doet net alsof ie een bril af doet. En ik zie het gewoon volledig gebeuren! Ik dacht dat het een hallucinatie was maar toen hij serieus reageerde en zo'n beweging maakte dacht ik serieus ff dat hij toch ECHT een bril op had en af deed! Daarna lachten ze me natuurlijk keihard uit :grin:

Op een feest zag ik groepjes mensen tegen tafels aanleunen. Alleen waren er helemaal geen tafels toen ik eromheen liep en stonden die mensen gewoon rechtop. En even later zag ik het gewoon weer ondanks dat ik wist dat het niet zo was :grin:

Ik was een dag met vrienden naar Walibi geweest en savonds hadden we bij iemand thuis een xtc avondje. Na 3 pillen kreeg ik af en toe een beetje flitsen in m'n hoofd ofzo. Heel vreemd. En soms zag ik er zelfs beelden in van de achtbaan. Dat ik erin zat en de baan onder me door zag gaan. Maar dat zag ik dan echt maar heel even. 0.5 seconde ofzo. Maar wel heel duidelijk. Soort flashbacks dus. Meerdere malen gehad die avond. Ook dacht ik vaak mensen op straat te zien lopen maar als ik dan goed keek verdwenen ze. Eentje vluchtte zelfs een voordeur binnen. Hoewel dat ook echt zou kunnen zijn geweest ik heb echt geen idee :P

Een keer bij vrienden thuis in een flat. Vanaf de woonkamer had je uitzicht op een straat die recht op de flat stond met geparkeerde auto's aan beide zijden. Laat op de avond zag ik ELKE keer dat ik naar buiten keek allemaal gemeente werkers in van die reflecterende hesjes op auto's zitten en liggen. Elke auto had er wel 1 of 2. Echt heel bizar op het eerste gezicht. Als ik me dan beter ging concentreren zag ik dat het de reflectie van het lantaarnpalen licht was op de auto's. Dit heb ik ook vrijwel elke keer als ik naar huis fiets na een trip met sommige verkeersborden zoals die een bocht aangeven ofzo.

Zo kan ik nog wel tientallen kleine dingetjes noemen... zo grappig allemaal
Ik vind mdma hallucinaties echt geweldig ^^

Toch wil ik wel eens wat meer zien .. als ik sommige dingen hier lees :P
Dus volgende trip ga ik ff wat meer naar buiten denk ik. Misschien naar een park ofzo of stukje de duinen in.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ghanzibaldhi zei:
Heb een keer allemaal aan verschillende vrouwen gevraagd, die in mijn kamer waren of ze andere lingerie setjes aan wouden trekken voor mij, in mijn kamer. Maar er was niemand zei ons mam later die dag... :flushed:
Klik om te vergroten...

:grin: Waarschijnlijk heb je dus je moeder gevraagd om lingeriesetjes aan te trekken... :openmouth:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geweldig topic dit! :)

Ik zie bij xtc hallucinaties steeds stripfiguurtjes. Met kerst zag ik een glazen kerstmannetje waarvan ik dacht dat het bij een kerstkaart hoorde. (Zie: viewtopic.php?f=21&t=19542 )
En in iedere spiegel en in elk wit vlak zag ik bekende en onbekende stripfiguren. Je weet dat het hallucinaties zijn maar toch zie je ze levensecht! Geweldig.
Ik heb trouwens alleen hallucinaties als ik wat meer xtc op heb dan "normaal" . Ook krijg ik ze pas aan het einde van de trip.
b
bbnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind MDMA hallucinaties ook te gek :grin:

Ik zat eens op een feestje op de dranklijst te kijken, zo'n wit papier waar dan nog eens blacklight en zo op scheen :hearteyes: ... Dat papier verblindde me gewoon, :openmouth: terwijl een nuchtere maat van me dat gewoon zonder problemen kon lezen
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb trouwens echt bijna altijd als ik xtc doe
dat als ik eenmaal goed wazig ben
ik in mijn ooghoeken steeds katten en mensen zie lopen die er niet zijn
en dan vraag ik me steeds of het nou echt zo was of niet ;p
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
vliegende negerbaby met 1 rood oog

een vent die met een hond liep die daarna de lucht in vloog in vlam op ging en alle as op mij afkwam

ik zag allemaal mensen op een bakje zitten dus ik denk dikke hallicunatie dus ik fiets er vol op af is het geen hallicunatie :(
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
J89 zei:
ik heb trouwens echt bijna altijd als ik xtc doe
dat als ik eenmaal goed wazig ben
ik in mijn ooghoeken steeds katten en mensen zie lopen die er niet zijn
en dan vraag ik me steeds of het nou echt zo was of niet ;p
Klik om te vergroten...


hehe ja idd dat heeft iedereen wel een beetje denk ik.
vaak is het dan gewoon een voorwerp maar soms staat er gewoon ook helemaal niks en denk je toch wat te zien :grin:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Worstenjongen zei:
vliegende negerbaby met 1 rood oog

een vent die met een hond liep die daarna de lucht in vloog in vlam op ging en alle as op mij afkwam

ik zag allemaal mensen op een bakje zitten dus ik denk dikke hallicunatie dus ik fiets er vol op af is het geen hallicunatie :(
Klik om te vergroten...

haha pijnlijk moment :grin:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zat een keer op de bank tv te kijken en ik viel half in slaap en toen zag ik een KASSA in het midden van de kamer :confused:
even knipperen en het was weer weg maar echt vaag!!!
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
slapen tijdens je trip? :openmouth:

Afstapjes!
Die was ik nog helemaal vergeten.
Was 6 December @ Nightmare. Ik dacht constant dat ik over dingen heen moest stappen en de vloer een stukje lager werd. En ik maar opletten dat ik niet over een afstapje struikelde... waren die er helemaal niet. TOT we naar een andere zaal gingen... maja toen had ik zoiets van "dan zal die ook wel niet echt zijn". Bijna faceplant :grin:
x
xtc-maniacLid
01-01-2024, 00:00
#18
heeft iemand wel eens gehad dat je gwn hele gesprekken van die avond hoort,kkkkk wazigg !
x
xPlaystationxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb 2x een man gezien,netjes gekleed in een pak. 1x zaten we in de auto op een parkeer plaats
en 4 meter voor ons die auto zag ik een man instappen ik zie de deur open gaan die man stapt in en de deur weer dicht. Toen keek ik heel de tijd naar de hoofdsteun in de auto voor ons en zei tegen me maat van hey waar is die man nou gebleven...toen zei hij welke man???? :P
En nog een x op een andere pakeer plaats zag ik (leek dezelfde man) op een fiets egt met 60 km per uur op me affietsen en toen was hij ineens weg. Die gene met wie ik toen was had ook niks gezien :confused: Wel leek het verdacht veel op de man die ik eerder had gezien die in de auto instapten de andere x :confused: Toen verklaarde 1 van mijn vrienden dat het wel eens de maaker van het pilletje kon zijn die ik allebei de keeren had gebruikt...dat elke x als je een paar van die pillen neemt je de maker van die pil ziet. :rolleyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
xtc-maniac zei:
heeft iemand wel eens gehad dat je gwn hele gesprekken van die avond hoort,kkkkk wazigg !
Klik om te vergroten...
achteraf bedoel je ? ja is idd vaag :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."