#1
ben daar 1 x geweest op major league 4, maar toen had ik pillen op, dus kweet niet

I know the feeling, alleen niet met LSD dan maar op XTC...
, dan moet je eens hun doorbraak plaat downen en opzetten als je aan t spacen bent op de XTC... "Sadness".fokker zei:Ey Mac, als je aan het spacen bent, probeer eens Enigma uit, download maar eens het nummer "Mea Culpa" of "Principles of lust" van ze... en wil je klaarkomen van alleen muziek, dan moet je eens hun doorbraak plaat downen en opzetten als je aan t spacen bent op de XTC... "Sadness".
Beuken op de XTC vind ik maar even prettig en dan ga ik weer lekker floaten, Moby is inderdaad ook goed geschikt ervoor.
Echte hardcore is niet zo mijn ding, wel dingen zoals Faithless, de iets zwaardere trance zeg maar.![]()
eerst moest ik t ook niet zo ;D"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."