Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek en XTC

Muziek en XTC

269 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ben daar 1 x geweest op major league 4, maar toen had ik pillen op, dus kweet niet
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
JAAA SPHONGLE is echt zwaaar space niet alles maar sommige nrs zijn echt super

verder DRUM N BASSSSSSSSS
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom verbaast mij dit niet :smoke:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
(deep)trance + xtc is geweldig! :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
en als je x genomen hebt gaan de mensen die niet stuiken je vlugger aankijken dus als jje zo vrienden tegenkomen die dat liever niet mogen weten..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
wiet , wiet is geweldig bij xtc en dan een trippende cd op weinig licht om je heen wat vette lichten en spacen maar
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
drum n bass... zwaar feeste

goatrance.. trippe :)
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat is eigenlijk jullie favoriete muziek op XTC?

Bij mij staat op eenzame hoogte:

E N I G M A


Gewoon onwijs hoe de muziek van die groep inwerkt op je, mega euforisch gevoel krijg ik ervan... soms denk ik dan, de mensen die dit gemaakt hebben, die hebben dat gedaan terwijl ze op de X zaten :mrgreen:

Turn off the light, take a deep breath... and relax!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hehe, misschien beetje offtopic maar op Enigma heb ik eens een "lichamelijk orgasme" gehad van 10 minuten, op LSD. 10 Minuten van pure geluk/high/bliss/etc etc. Echt briljant, ik was echt 1 met de muziek :)
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
:mrgreen: I know the feeling, alleen niet met LSD dan maar op XTC...
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore standaard...hehehe

Evil activities, outblast, art of fighters etc.

Op een feest ga ik ook aardig uit me bol als ze Braincracking, Thrillseaker of Zombie draaien :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Of een beetje psychedilische muziek, of gewoon stampûh muziek. Vind alles wel lekker klinken, ligt er ook een beetje aan hoe de pil valt, als ik flink aan het spacen ben vind ik Moby of (psy)trance wel lekker, maar als ik snoerhard ga heb ik toch het liefst wat hardstyle of iets dergelijks. Flink beuken :grin: :openmouth:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ey Mac, als je aan het spacen bent, probeer eens Enigma uit, download maar eens het nummer "Mea Culpa" of "Principles of lust" van ze... en wil je klaarkomen van alleen muziek :mrgreen: , dan moet je eens hun doorbraak plaat downen en opzetten als je aan t spacen bent op de XTC... "Sadness".

Beuken op de XTC vind ik maar even prettig en dan ga ik weer lekker floaten, Moby is inderdaad ook goed geschikt ervoor.

Echte hardcore is niet zo mijn ding, wel dingen zoals Faithless, de iets zwaardere trance zeg maar. :sunglasses:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
fokker zei:
Ey Mac, als je aan het spacen bent, probeer eens Enigma uit, download maar eens het nummer "Mea Culpa" of "Principles of lust" van ze... en wil je klaarkomen van alleen muziek :mrgreen: , dan moet je eens hun doorbraak plaat downen en opzetten als je aan t spacen bent op de XTC... "Sadness".

Beuken op de XTC vind ik maar even prettig en dan ga ik weer lekker floaten, Moby is inderdaad ook goed geschikt ervoor.

Echte hardcore is niet zo mijn ding, wel dingen zoals Faithless, de iets zwaardere trance zeg maar. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Goh, toevallig de plaat waar ik ook mn super moment op had :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ken enigma en sadness wel, maar is echt niet mijn soort muziek. Denk niet dat het bevorderlijk zal zijn voor mijn pillengevoel. Maar ik zal je niet teleurstellen en het wel eens gaan proberen :grin:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb die muziek leren luisteren op pillen :mrgreen: eerst moest ik t ook niet zo ;D
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alles is mooi dan :)
j
j-lazyLid
01-01-2024, 00:00
#18
trip hop

gewoon wat goede rustgevende trip hop blijft het beste niet van die hardcore zooi
c
calimeroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iemand al eens ooit shpongle geprobeerd ? Daar geraak ik sowieso al van in hogere sferen :) tis een soort van ambient-muziek, maar veel meer melodie en opbouw dan je zou verwachten ... Op paddo's is t ook heel erg leuk
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ja schmeckt gut, ja!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."