#1
Koop een beetje of vraag een sample en laat het testen:P
Provenzano zei:Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.
Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen![]()
321123 zei:Provenzano zei:Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.
Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen![]()
![]()
Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo
in welke vorm was de mdma kristallen of poeder?
lateer![]()
Provenzano zei:321123 zei:Provenzano zei:Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.
Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen![]()
![]()
Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo
in welke vorm was de mdma kristallen of poeder?
lateer![]()
Was helemaal verpoederd. Als het nog brokjes kristal waren geweest was een extra stofje erbij waarschijnlijk helemaal uit te sluiten.
Oom Klaas zei:mccp bestaat niet.
Extisi zei:Oom Klaas zei:mccp bestaat niet.
Oh nee? Wat is dat dan?
tomz0r zei:MDMA olie is niet oplosbaar in water en dus niet werkzaam.
Opgeloste kristallen daarentegen zijn wel mogelijk.
Ketamine heeft 2 isomeren inderdaad. Bij MDMA is dit niet het geval net zoals bij PMK. De stofnaam zou veranderen en het zou dus geen MDMA of PMK meer zijn. MDMA en PMK zijn allebei afkortingen van hun systematische naam en daarom verandert de stofnaam wel bij die stoffen en niet bij keta aangezien keta gewoon een naam is die niks met chemie te maken heeft.
NOISESUPRESSOR zei:Iemand ooit van gehoord? Hier maken ze de welbekende kristalletjes van? Kan hier aan komen, de olie schijnt niet meer geschikt te zijn voor het maken van dergelijke shit. Iemand hier van gehoord, of weer bullshit?
Als het klopt dan lijkt het me als het niet meer geschikt is er toch iets mee aan de hand is...
RSW zei:En als je nou kilo's piperine extraheert en zuivert, uit goedkope zwarte peper ? Zou dat niet een acceptabele grondstof zijn ? Ik meen er eerder iets over gehoord te hebben, te lui om te googlen.
lysergine25 zei:NOISESUPRESSOR zei:Iemand ooit van gehoord? Hier maken ze de welbekende kristalletjes van? Kan hier aan komen, de olie schijnt niet meer geschikt te zijn voor het maken van dergelijke shit. Iemand hier van gehoord, of weer bullshit?
Als het klopt dan lijkt het me als het niet meer geschikt is er toch iets mee aan de hand is...
Bereid je voor op een inval ouwe ....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."