Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA olie

MDMA olie

38 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Koop een beetje of vraag een sample en laat het testen:P
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.

Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMA olie is niet oplosbaar in water en dus niet werkzaam.
Opgeloste kristallen daarentegen zijn wel mogelijk.

Ketamine heeft 2 isomeren inderdaad. Bij MDMA is dit niet het geval net zoals bij PMK. De stofnaam zou veranderen en het zou dus geen MDMA of PMK meer zijn. MDMA en PMK zijn allebei afkortingen van hun systematische naam en daarom verandert de stofnaam wel bij die stoffen en niet bij keta aangezien keta gewoon een naam is die niks met chemie te maken heeft.

Van wat ik heb gehoord is dat PMK in China niet meer verkocht wordt aan particulieren met toetsemming van de FIOD maar dat er een andere stof wordt verkocht die wel in parfum etc. omgezet kan worden maar niet in MDMA.
Kleine hoeveelheden PMK kunnen nog wel uit het Oostblok gehaald worden.
Het verhaal wat ik heb gehoord kwam echt van iemand die er verstand van heeft en ik denk dus ook dat dit verhaal klopt.
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Provenzano zei:
Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.

Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen :)
Klik om te vergroten...


:wave:
Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo
in welke vorm was de mdma kristallen of poeder?
lateer :)
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
321123 zei:
Provenzano zei:
Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.

Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen :)
Klik om te vergroten...


:wave:
Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo
in welke vorm was de mdma kristallen of poeder?
lateer :)
Klik om te vergroten...

Was helemaal verpoederd. Als het nog brokjes kristal waren geweest was een extra stofje erbij waarschijnlijk helemaal uit te sluiten.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Provenzano zei:
321123 zei:
Provenzano zei:
Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is.

Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen :)
Klik om te vergroten...


:wave:
Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo
in welke vorm was de mdma kristallen of poeder?
lateer :)
Klik om te vergroten...

Was helemaal verpoederd. Als het nog brokjes kristal waren geweest was een extra stofje erbij waarschijnlijk helemaal uit te sluiten.
Klik om te vergroten...

Klinkt alsof je te veel hebt genomen.
Als je het hebt laten testen met die uitslag zitten er geen andere werkzame stoffen in. Die zouden ook moeten worden aangetoond.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Olie bedoel je waarschijnlijk MDMA base mee. 100% MDMA is vloeibaar, een witachtige olie. Die wordt in vast vorm gemaakt door zouten. En dan hou je dus max die 84% over (door het toevoegen van zout dus). MDMA olie is niet geschikt voor consumptie :)

Wat betreft de S en R isomeren, dat bestaat inderdaad, maar illegale labs zijn niet in staat dat te scheiden.

@ TOmzor: Je hebt gelijk.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja over die olie heb ik ook wat gehoord het schijnt dat die niet meer kan worden gemaakt ofzoiets en dat ze daarom maar mccp gebruiken dit is maar wat ik heb gehoord
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
mccp bestaat niet.
N
NG046Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Olie bestaat zeker, wel verkregen via safrol nu ipv PMK ....
en het is idd mCPP niet mccp :)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
mccp bestaat niet.
Klik om te vergroten...

Oh nee? Wat is dat dan?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Extisi zei:
Oom Klaas zei:
mccp bestaat niet.
Klik om te vergroten...

Oh nee? Wat is dat dan?
Klik om te vergroten...

4 letters
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#13
tomz0r zei:
MDMA olie is niet oplosbaar in water en dus niet werkzaam.
Opgeloste kristallen daarentegen zijn wel mogelijk.

Ketamine heeft 2 isomeren inderdaad. Bij MDMA is dit niet het geval net zoals bij PMK. De stofnaam zou veranderen en het zou dus geen MDMA of PMK meer zijn. MDMA en PMK zijn allebei afkortingen van hun systematische naam en daarom verandert de stofnaam wel bij die stoffen en niet bij keta aangezien keta gewoon een naam is die niks met chemie te maken heeft.
Klik om te vergroten...

Ten eerste waarom zou mdma olie ( de vrije base dus) niet werkzaam zijn, alleen omdat het niet oplost in water ? Zo ver ik weet is mdma olie wel een bijtende stof, het is dus niet bepaald gezond, maar ik weet niet of je het weet maar je maagzuur bestaat uit HCl, als je de vrije base van mdma dus slikt en het komt in je maag zal het meteen met het HCl uit je maag reageren en wordt het dus wateroplosbaar en precies dezelfde stof als het mdma-HCl zout wat je normaalgesproken kunt kopen.

Als tweede bestaat mdma normaalgesproken uit 2 isomeren, het R en het S isomeer, er zit namelijk een chiraal C atoom in het molecuul. Ook is mdma zeker niet de afkorting van de systematische naam, 3,4 methylenedioxymethamphetamine is geenzins een officiele chemische benaming. Volgens wikipedia is dit : "(±)-1-(benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)- N-methylpropan-2-amine" de iupac naam. Zo ver ik weet staat de + en de - voor de 2 verschillende isomeren. Ook is het bulshit dat de stofnaam veranderd als er optische isomeren zijn, alleen de R en S of de L en D komen erbij.

Meer info over de werking van de isomeren afzonderlijk staat in Pihkal

Over PMK kan ik niks zeggen want ik heb geen idee wat het precies is.
X
XTC-Lover-NLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Allemaal leuk en aardig deze discussies maar wat heb je eraan.
Ik ben allang blij dat ik wat brokken heb kunnen vinden .
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb onlangs een interessant VN-rapportje gelezen. jaarverslag van de narcotics afdeling. Er wordt op de wereld gewoon "geen" saffrool meer gemaakt (al is dit natuurlijk relatief). Maar tot enkele jaren werden elk jaar tonnen en tonnen saffrool in beslag genomen en werden er massas xtc labos opgedoekt. De laatste 3-4 jaar zijn er slechts enkele liters saffrool in beslag genomen en in het mekka van de xtc (lage landen) zijn er geen xtc labos meer gevonden. De productie is verplaatste naar canada (om in te voeren naar usa) en het oostblok. Als er nog iets gemaakt wordt in nederland/belgie, dan is het amfetamine en sinds kort ook 'veel' meth. De chinese, vietnamese, laotiaanse en birmeese overheden staan onder zeeeer zware druk van europa en amerika om de saffrool productie te controleren en in te dijken. De enige reden dat er uberhaupt nog af en toe wat op de zwarte markt terecht komt, is volgens mij omdat safraan in eten gebruikt wordt (al zijn die hoeveelheden echt te verwaarlozen), in geuraroma's gebruikt wordt (al is dat sinds kort ook illegaal geworden en niet meer te krijgen) en omdat safrool ook gebruikt wordt in de insecticide industrie (als piperonylbutoxide).
Je zou natuurlijk ook azijnzuuranhydride kunnen gebruiken als beginstof of al de gekende andere beginstoffen, maar dan moet je deze ofwel op grote schaal kunnen maken of er stiekem aangeraken. Tegenwoordig is het niet meer eenvoudig om een paar tonnetjes van geregistreerde risicostofjes scheef te slaan. Safrool werd gemaakt door arme aziaatjes die boomschors verbrandden in illegale zelfgemaakte oventjes en de olie eruit destileerden, geen controle erop, en de vaten maar verschepen naar europa.
Bovendien zijn al deze syntheses veel omslachtiger dan de oorspronkelijke safrool syntheses. Om maar te zeggen dat de tijden waar de pillen per handje aan 1€ naar je kop werden gesmeten waarschijnlijk voorgoed gedaan zijn, tenzij er inventieve ondernemers oplossingen vinden. en veel startkapitaal hebben. en het risico aandurven...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
olie olie olie ......
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#17
En als je nou kilo's piperine extraheert en zuivert, uit goedkope zwarte peper ? Zou dat niet een acceptabele grondstof zijn ? Ik meen er eerder iets over gehoord te hebben, te lui om te googlen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
NOISESUPRESSOR zei:
Iemand ooit van gehoord? Hier maken ze de welbekende kristalletjes van? Kan hier aan komen, de olie schijnt niet meer geschikt te zijn voor het maken van dergelijke shit. Iemand hier van gehoord, of weer bullshit?

Als het klopt dan lijkt het me als het niet meer geschikt is er toch iets mee aan de hand is...
Klik om te vergroten...

Bereid je voor op een inval ouwe ....
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#19
RSW zei:
En als je nou kilo's piperine extraheert en zuivert, uit goedkope zwarte peper ? Zou dat niet een acceptabele grondstof zijn ? Ik meen er eerder iets over gehoord te hebben, te lui om te googlen.
Klik om te vergroten...

theoretisch is het mogelijk. maarja, er is slechts 5% piperine in peper. een extractiestap, een zuiveringsstap (of meerdere) en dan nog een paar reacties om er piperonal uit te maken. als je per kilo peper 5g piperonal overhoudt zal het al veel zijn. Piperonal uit piperine zie ik overigens niet zo direct zitten, zou moeten zoeken of daar een goede synthese route voor bestaat. Misschien kan er zelfs direct saffrool uit gemaakt worden en dan ben je vertrokken. In vergelijking met gratis bomen destilleren waar je 10-15% saffrool uithaalt,is het toch een lange en dure en vooral zeer omslachtige manier van werken, als het uberhaupt al mogelijk is. Er zijn weinig shulgins op de wereld die onderzoek doen naar alternatieve syntheses :) maar het is natuurlijk mogelijk. Bovendien ken ik nog wel 20 andere syntheses uit alternatieve grondstoffen (ipv saffrool) maar de overheid (en de chemische bedrijven) kennen deze ook wel. Nu kun je misschien wel een paar kg daarvan op de kop tikken en als hobby chemist in je kelder zitten knutselen (mits een goede investering in materiaal en goede kennis) en enkele duizenden pillen maken als alles goed gaat, maar daarmee zal je de markt niet veroveren he :grin:
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergine25 zei:
NOISESUPRESSOR zei:
Iemand ooit van gehoord? Hier maken ze de welbekende kristalletjes van? Kan hier aan komen, de olie schijnt niet meer geschikt te zijn voor het maken van dergelijke shit. Iemand hier van gehoord, of weer bullshit?

Als het klopt dan lijkt het me als het niet meer geschikt is er toch iets mee aan de hand is...
Klik om te vergroten...

Bereid je voor op een inval ouwe ....
Klik om te vergroten...


Want?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."