Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang doorgaan op pillen?

Hoe lang doorgaan op pillen?

49 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan het enigsinds rekken met hoge dosissen 5-HTP. Je moet de 5-HTP wel beginnen te nemen minstens 5-6 uur voor je trip. Je kan die space denk ik wel rond de 10 uur volhouden zo.. Moet trouwens wel zeggen, door veel 5-HTP ervoor te nemen komt het "magische" gevoel van de eerste keer steeds terug (als je er lang genoeg tussen houdt). Ik merk sowieso een enorme verbetering van 5-HTP.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na een uur of acht is het echt wel leuk geweest. Oh, 5-HTP is inderdaad fijn spul maar je moet het niet gedurende of kort voor je MDMA trip gebruiken, dit kan een serotoninevergiftiging veroorzaken.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mij duurt het effect waar ik het voor doe nooit langer dan 5 uur. Ook al pak ik nog bij, het super gelukkige gevoel is dan gewoon niet meer terug te krijgen. Ik weet niet of er mensen zijn die het gelukkige gevoel wel langer kunnen aanhouden maar het lijkt me van niet.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Na een x aantal uur is de lol er echt vanaf hoor, Dat is mijn ervaring in ieder geval.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
De mensen die denken dat 2x achter elkaar beter is, lul niet zo stom. Heb het zelf keer gedaan en de volgende dag ben ik zo raar gegaan dat ik met zwart voor mn ogen rondjes ging draaien, dacht; huh wrm doe ik dit?, en toen k.o gegaan. Goede les geweest. Het is een blijft chemische zooi het is geen dropje wat je 2dagen achter elkaar neemt. Je houd ook geen serotonine over. Behalve dat kan je het 1x doen, 2x doen en daarna gaat het ook neit meer werken hoor :wink:
Klik om te vergroten...

Hier moet ik toch even op reageren.

Heb pas voor het eerst XTC gedaan, dat was op een festival wat een aantal dagen duurde. Had van te voren nog niet heel veel over deze drugs gelezen (zoals serotonine-verhaaltje), dus eigenlijk deed ik maar wat. Het kwam er op neer dat ik 3 dagen achter elkaar XTC heb gedaan (+/- 100mg MDMA)
. 1e dag vier keer een kwartje, begon eigenlijk pas te werken toen ik in m'n bed lag, had ook niet echt heel harde space of euforie. 2e dag s'avonds weer een gepakt, nu twee keer een helft. Ging heel lekker, euforisch en alles, prachtig, en niet té ver of rare trekjes/neigingen.
De derde dag s'avond weer twee halve gepakt, en weer lekker gespaced. Minder 'WOW'!!-gevoel, maar wel spacen en dansen.
Heb de dagen erna eigenlijk ook geen depressieve gevoelens gehad, wel dat ik de twee dagen erna soms nog wat hyper was, en het soms een seconde leek of ik nog spacede (flashback?). Dan voelde ik opeens weer die 'rush' voor een halve tel. Was eigenlijk best vet :grin:

Ook ben ik wat stukken van de (vooral tweede en derde) avond vergeten, maar dit kan ook door flinke hoeveelheid alcohol komen.

Dus het wil niet per sé zeggen dat je out gaat of rare dingen gaat doen, als je meerdere dagen achter elkaar pakt.
Daarbij ken ik ook een handjevol mensen die wel vaker meerdere dagen achter elkaar XTC nemen, en die heb ik eerlijk gezegd ook nog nooit iets heel raars zien doen, laat staan out gaan.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt dus 3x 100mg gehad. Dan kan het in principe wel, want volgens mij put je jezelf niet helemaal uit na 'slechts' 100mg op een gehele dag.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#7
20 uur haalt ie denk ik niet een uurtje of 8 vet spacen en dan ben je echt wel van de wereld en heeft bijpakken geen enkel nut meer... tenminste dat is mijn ervaring...succes
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerste keer pakken is goddelijk, tweede keer pakken is heerlijk, derde keer pakken is enigzins fijn voor nog een uurtje, daarna wordt het alleen maar naar.

Die 5-HTP doe ik altijd wel de dag van de trip.. Bijv. als ik om 12 uur m'n MDMA neem, begin ik om 10 uur 's ochtends met 5-HTP...

10 uur 50 mg, 11 uur 50 mg, 12 uur 50 mg, 1 uur 's middags 50 mg, tot ongeveer 9 uur 's avonds. Merk dat de magie van de eerste keer zo elke keer terugkomt.
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ligt er maar net aan hoe je je voelt!!:)

Soms lekker weekendje freaken!! Maar ik neem wel vaak xtc in combinatie met speed!
Vind dat een fijne combi en werkt super bij mij!
Kunt wat langer doorgaan!!


m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
10 uur 50 mg, 11 uur 50 mg, 12 uur 50 mg, 1 uur 's middags 50 mg, tot ongeveer 9 uur 's avonds. Merk dat de magie van de eerste keer zo elke keer terugkomt.
Klik om te vergroten...
Is dat niet gevaarlijk doordat je een serotoninevergiftiging kunt oplopen?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je te veel gooit en te lang door gaat weet je egt niet meer wat je bent nt doen en dat is egt niet leuk.

ik heb ns n keer naar mn bed gezocht op de badkamer en dat klinkt best grappig maar geloof me dat was t egt niet.
H
HagelkaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sorry voor de late reactie, maar het is me wel duidelijk. Zo'n lange periode op de pillen doorgaan is dus gewoon níet chill en ga ik dus ook níet doen. (Ik vreesde het zelf ook al wel een beetje :-P )

En als je twee avonden achter elkaar gaat spacen, is het effect dan wel oké of niet? Ik hoor namelijk van de één dat het wel kan en van de ander dat het niet kan..
B
Bo02Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb wel op een festival twee dagen achter elkaar mdma gebruikt, en de tweede dag voelde ik het zeker net zo goed als de eerste dag, misschien wel beter. Dit waren alleen niet zulke grote hoeveelheden mdma.
A
AppelhoofdLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja je kunt beter 8 uurtjes doen ofso en de volgende dag gewoon weer^^
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
waarom wil je uberhaupt zo lang achter elkaar spacen?

ben je trouwens weleens 30 uur gewoon wakker gebleven? normaal gesproken ben je na 30 uur wakker blijven namelijk ook al best heen. laat staan als je 30 uur lang spaced op mdma.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
30uur op mdma :tearsofjoy: Dan loop je overal rond behalve op de plek waar je echt bent, met alles en iedereen behalve de dingen en personen die er echt zijn. Behalve dat lig je ergens in een hoekje wsl en loop je niet eens maar denk je maar dat je aan het rondlopen bent. Ook vreet je tot bloedens toe je bek open en breken er waarschijnlijk tanden en zal het me ook niet verbazen als je kaak eruit schiet of juist verkrampt en vastzit. Ook voel je je op het laatst gewoon vies en verrot. Ook zal je de 1e paar dagen niet echt back to reality zijn en zal je een heeeeleee erge depri dip krijgen met schokjes in je hoofd en dergelijke shit. Afradertje dus :wink:

De mensen die denken dat 2x achter elkaar beter is, lul niet zo stom. Heb het zelf keer gedaan en de volgende dag ben ik zo raar gegaan dat ik met zwart voor mn ogen rondjes ging draaien, dacht; huh wrm doe ik dit?, en toen k.o gegaan. Goede les geweest. Het is een blijft chemische zooi het is geen dropje wat je 2dagen achter elkaar neemt. Je houd ook geen serotonine over. Behalve dat kan je het 1x doen, 2x doen en daarna gaat het ook neit meer werken hoor :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
30uur? tievus, moet er niet aan denken :openmouth:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het ligt eraan wat je ermee wil bereiken, ikzelf vindt xtc voornamelijk leuk tijdens uitgaan, houseparty enz afterparty erbij dan is het leukste er wel van af naar mijn idee.
Beter overgaan op een lijntje pep als je zonodig door moet gebruiken. :wave:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bevalt de pep dan nog wel? Overheerst dat zowel het mdma gevoel als de mdma kater? of zit je dan met je véél te wakkere/nuchtere kop alsnog met een downer als je normaal gesproken zoiets hebt van 'nu vind ik het wel leuk geweest'?
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
mellowWw zei:
Bevalt de pep dan nog wel? Overheerst dat zowel het mdma gevoel als de mdma kater? of zit je dan met je véél te wakkere/nuchtere kop alsnog met een downer als je normaal gesproken zoiets hebt van 'nu vind ik het wel leuk geweest'?
Klik om te vergroten...

Nou moet ik zeggen dat ik over het algemeen moeite heb met stoppen met gebruiken en liefts ook zo raar mogelijk wordt, maar laten naar een avond en nacht en eventueel de ochtend erbij is het mooi genoeg geweest en met pep blijf je wel langer wakker inderdaad, ik rookte gewoon een paar lekker jointjes als downer en slaap je zo en gaat de behoefte van meer willen ook weg!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."