TrippyShit zei:
De mensen die denken dat 2x achter elkaar beter is, lul niet zo stom. Heb het zelf keer gedaan en de volgende dag ben ik zo raar gegaan dat ik met zwart voor mn ogen rondjes ging draaien, dacht; huh wrm doe ik dit?, en toen k.o gegaan. Goede les geweest. Het is een blijft chemische zooi het is geen dropje wat je 2dagen achter elkaar neemt. Je houd ook geen serotonine over. Behalve dat kan je het 1x doen, 2x doen en daarna gaat het ook neit meer werken hoor
Hier moet ik toch even op reageren.
Heb pas voor het eerst XTC gedaan, dat was op een festival wat een aantal dagen duurde. Had van te voren nog niet heel veel over deze drugs gelezen (zoals serotonine-verhaaltje), dus eigenlijk deed ik maar wat. Het kwam er op neer dat ik 3 dagen achter elkaar XTC heb gedaan (+/- 100mg MDMA)
. 1e dag vier keer een kwartje, begon eigenlijk pas te werken toen ik in m'n bed lag, had ook niet echt heel harde space of euforie. 2e dag s'avonds weer een gepakt, nu twee keer een helft. Ging heel lekker, euforisch en alles, prachtig, en niet té ver of rare trekjes/neigingen.
De derde dag s'avond weer twee halve gepakt, en weer lekker gespaced. Minder 'WOW'!!-gevoel, maar wel spacen en dansen.
Heb de dagen erna eigenlijk ook geen depressieve gevoelens gehad, wel dat ik de twee dagen erna soms nog wat hyper was, en het soms een seconde leek of ik nog spacede (flashback?). Dan voelde ik opeens weer die 'rush' voor een halve tel. Was eigenlijk best vet
Ook ben ik wat stukken van de (vooral tweede en derde) avond vergeten, maar dit kan ook door flinke hoeveelheid alcohol komen.
Dus het wil niet per sé zeggen dat je out gaat of rare dingen gaat doen, als je meerdere dagen achter elkaar pakt.
Daarbij ken ik ook een handjevol mensen die wel vaker meerdere dagen achter elkaar XTC nemen, en die heb ik eerlijk gezegd ook nog nooit iets heel raars zien doen, laat staan out gaan.