Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe lang doorgaan op pillen?

Hoe lang doorgaan op pillen?

49 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste keer pakken is goddelijk, tweede keer pakken is heerlijk, derde keer pakken is enigzins fijn voor nog een uurtje, daarna wordt het alleen maar naar.

Die 5-HTP doe ik altijd wel de dag van de trip.. Bijv. als ik om 12 uur m'n MDMA neem, begin ik om 10 uur 's ochtends met 5-HTP...

10 uur 50 mg, 11 uur 50 mg, 12 uur 50 mg, 1 uur 's middags 50 mg, tot ongeveer 9 uur 's avonds. Merk dat de magie van de eerste keer zo elke keer terugkomt.
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt er maar net aan hoe je je voelt!!:)

Soms lekker weekendje freaken!! Maar ik neem wel vaak xtc in combinatie met speed!
Vind dat een fijne combi en werkt super bij mij!
Kunt wat langer doorgaan!!


m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
10 uur 50 mg, 11 uur 50 mg, 12 uur 50 mg, 1 uur 's middags 50 mg, tot ongeveer 9 uur 's avonds. Merk dat de magie van de eerste keer zo elke keer terugkomt.
Klik om te vergroten...
Is dat niet gevaarlijk doordat je een serotoninevergiftiging kunt oplopen?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je te veel gooit en te lang door gaat weet je egt niet meer wat je bent nt doen en dat is egt niet leuk.

ik heb ns n keer naar mn bed gezocht op de badkamer en dat klinkt best grappig maar geloof me dat was t egt niet.
H
HagelkaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sorry voor de late reactie, maar het is me wel duidelijk. Zo'n lange periode op de pillen doorgaan is dus gewoon níet chill en ga ik dus ook níet doen. (Ik vreesde het zelf ook al wel een beetje :-P )

En als je twee avonden achter elkaar gaat spacen, is het effect dan wel oké of niet? Ik hoor namelijk van de één dat het wel kan en van de ander dat het niet kan..
B
Bo02Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel op een festival twee dagen achter elkaar mdma gebruikt, en de tweede dag voelde ik het zeker net zo goed als de eerste dag, misschien wel beter. Dit waren alleen niet zulke grote hoeveelheden mdma.
A
AppelhoofdLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja je kunt beter 8 uurtjes doen ofso en de volgende dag gewoon weer^^
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarom wil je uberhaupt zo lang achter elkaar spacen?

ben je trouwens weleens 30 uur gewoon wakker gebleven? normaal gesproken ben je na 30 uur wakker blijven namelijk ook al best heen. laat staan als je 30 uur lang spaced op mdma.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
30uur op mdma :tearsofjoy: Dan loop je overal rond behalve op de plek waar je echt bent, met alles en iedereen behalve de dingen en personen die er echt zijn. Behalve dat lig je ergens in een hoekje wsl en loop je niet eens maar denk je maar dat je aan het rondlopen bent. Ook vreet je tot bloedens toe je bek open en breken er waarschijnlijk tanden en zal het me ook niet verbazen als je kaak eruit schiet of juist verkrampt en vastzit. Ook voel je je op het laatst gewoon vies en verrot. Ook zal je de 1e paar dagen niet echt back to reality zijn en zal je een heeeeleee erge depri dip krijgen met schokjes in je hoofd en dergelijke shit. Afradertje dus :wink:

De mensen die denken dat 2x achter elkaar beter is, lul niet zo stom. Heb het zelf keer gedaan en de volgende dag ben ik zo raar gegaan dat ik met zwart voor mn ogen rondjes ging draaien, dacht; huh wrm doe ik dit?, en toen k.o gegaan. Goede les geweest. Het is een blijft chemische zooi het is geen dropje wat je 2dagen achter elkaar neemt. Je houd ook geen serotonine over. Behalve dat kan je het 1x doen, 2x doen en daarna gaat het ook neit meer werken hoor :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
30uur? tievus, moet er niet aan denken :openmouth:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het ligt eraan wat je ermee wil bereiken, ikzelf vindt xtc voornamelijk leuk tijdens uitgaan, houseparty enz afterparty erbij dan is het leukste er wel van af naar mijn idee.
Beter overgaan op een lijntje pep als je zonodig door moet gebruiken. :wave:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bevalt de pep dan nog wel? Overheerst dat zowel het mdma gevoel als de mdma kater? of zit je dan met je véél te wakkere/nuchtere kop alsnog met een downer als je normaal gesproken zoiets hebt van 'nu vind ik het wel leuk geweest'?
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
mellowWw zei:
Bevalt de pep dan nog wel? Overheerst dat zowel het mdma gevoel als de mdma kater? of zit je dan met je véél te wakkere/nuchtere kop alsnog met een downer als je normaal gesproken zoiets hebt van 'nu vind ik het wel leuk geweest'?
Klik om te vergroten...

Nou moet ik zeggen dat ik over het algemeen moeite heb met stoppen met gebruiken en liefts ook zo raar mogelijk wordt, maar laten naar een avond en nacht en eventueel de ochtend erbij is het mooi genoeg geweest en met pep blijf je wel langer wakker inderdaad, ik rookte gewoon een paar lekker jointjes als downer en slaap je zo en gaat de behoefte van meer willen ook weg!
k
knotsLid
01-01-2024, 00:00
#14
30uur? je ljikt wel gek :grin:
Na een uurtje of 8 a 10 is de motor wel aardig leeg in je koppie,
meestal maak ik er dan een eind aan. :stoned:
+ het lange doorgaan sloopt je alleen maar...
l
lichtpuntLid
01-01-2024, 00:00
#15
knots zei:
30uur? je ljikt wel gek :grin:
Na een uurtje of 8 a 10 is de motor wel aardig leeg in je koppie,
meestal maak ik er dan een eind aan. :stoned:
+ het lange doorgaan sloopt je alleen maar...
Klik om te vergroten...


Uurtje of 8 a 10?? Hoevel snoep je er dan weg? Als ik naar een feest ga dan loop ik altijd eerst een tijdje nuchter rond. Als het feest b.v van 21 uur tot 6 uur is dan snoep ik me eerste pil rond 00uur en dan kan ik het heerlijk tot het eind vol houden zonder dat ik ook tussen al die brakke koppe langs de kant beland.

Ikzelf gebruik trouwens altijd 2 max 3 pillen per feest. Ligt eraan hoe sterk ze zijn maar meer als drie zijn tegen mijn eigen regels.
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb afgelopen donderdag 4 pillen genomen om 1 uur 's nachts, eerste anderhalf na 1 uur nog een halfje erbij... en de rest na 3 uur.. ging door tot 8 uur snachts.. de trip was in het begin lekker, voelde me supergeil.. Begon hallucinaties te krijgen, niet leuke maar ook niet supereng, maar na een tijdje begin je gewoon de vermoeidheid te voelen, je lichaam wilt niet meer door. Ik kreeg na de trip heel erg last van gepiep in mijn oren, halverwege het slapen stond ik op om te gaan plassen. Na het plassen deed ik 1 stap achteruit, struikelde over de drempel en kwam volop mn rug neer op het beton. Ik had het pas een paar seconden later door.

Dus: MDMA leuk, maar wel met mate...
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#17
3 tot max 6u is mijn ervaring. Langer kan nog wel leuk zijn, maar vaagheid gaat overheersen..
H
HagelkaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lang geleden dat ik hier ben geweest, maar even een updateje:

Ik heb uiteindelijk toendertijd maar één avond vrij kort gespaced. Dit weekend bij Welcome To The Future echter ging het iets anders, heb uiteindelijk ruim 17 uur getript en ik moet zeggen dat ik aan het einde wel enorm vaag was, maar het contact met de realiteit nog niet was verloren. Ben ook prima in slaap gevallen daarna en was de volgende dag alleen wat moe (en natuurlijk een volledig verkauwde bek..). De echte dip of kater is uitgebleven, waarschijnlijk dankzij het slikken van 5-htp de dagen erna. Uiteindelijk 3 goede pillen (+- 120mg) en +- 0.75 gram MDMA opgemaakt.

Toch slecht eigenlijk, dat ik zo weinig negatieve dingen voelde.. Eigenlijk was mijn mond het enige, heb daar trouwens nu nog steeds een beetje last van (die M kristallen lijken je tong wel te verbranden, na 3 likjes begon het al flink zeer te doen!)
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Op gegeven moment heb je zoveel MDA opgebouwd in je lichaam dat je gewoon heel erg hard gaat trippen, en van wat ik van MDA hoor zijn het een soort vage, daturaachtige visuals waarvan je niet door hebt dat je tript.. Denk dat je na 20 uur echt helemaal wappie bent.
Klik om te vergroten...


niet doorhebt dat je tript???

al zie ik een bar staan midden in de zaal en 2seconde later niks meer, heb ik wel door dat ik trip hoor.... :confused:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hagelkaas zei:
(Ik vreesde het zelf ook al wel een beetje)
Klik om te vergroten...

Sjesus, je had het niet eens zelf bedacht gewoon... :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."