#1
Klinkt beetje als 2cb oid moet ik zeggen.
Tja 1 pil testen doen ze ook niet. Beter koop je een batch vqan dezelfde en lat er een determineren. Dan weet jezeker wat erin zit.Cuppie zei:Drientje zei:Waar heb je die pil laten testen?
Bij de de testen die ik doe geven ze je altijd de exacte mg mee, nooit ongeveer 82-90 mg. En dat is landelijk geregeld. Bij elke testservice doen ze dat.
Dus of je hebt ze niet getest of je hebt ze van iemand die ze zelf heeft getest door ze te nemen.
Verder is het raadzaam om eens een keer lekker thuis met lieve knuffelige mensen XTC te doen. Op feestjes kun je niet goed wijs uit het gevoel, er gebeurt te veel, te veel indrukken en harde muziek.
Ik heb ze zeker weten zelf laten testen bij de testservice in Arnhem. Dus ik heb ze NIET op laten sturen voor een lab test. Dus de exacte hoeveelheid is niet te zeggen. Ze hebben het uiterlijk onderzocht en Ze deden een test met vloeistof. Daarna gingen ze het opzoeken in een database, en kwam die indicatie eruit.
Niet meteen de conclusie trekken dat ik ze niet heb laten testen dus.![]()
Zit zelf nog te twijfelen of ik XTC neem op die party. Misschien gewoon zuipen, en i.d.d. een keer spacen in een goede omgeving![]()
je moet het zelf weten, maar ik vind alcohol gewoon totaal niet passen bij mdma. dus ook niet een glas of vijf. Maar ieder z'n ding.Cuppie zei:In een tijdsbestek van 4 uur 5 biertjes ofzo, zou geen kwaad moeten kunnen dacht ik zo.
oooh, maar 5 of 10 minuten? dat had ik helemaal niet uit je post gehaald. Dan vind ik het allemaal niet zo gek. Er zijn meeerdere mensen die moeite hebben met de inslag en de korte tijd daarna. En dat het daarna niet heel heftig was, komt wslk omdat je gewoon een heel milde hoeveelheid hebt gehad.Dat ik me niet chill voelde was echt volgens mij maar iets van 5-10minuten, daarna gewoon ergens anders heen gegaan, en daar op mijn gemak (lees stapje voor stapje) danspasjes maken.Daarna wel volledig relax, maar niet erg heftig ofzo.
ow ja, dat klintk idd wel heel betrouwbaar, want dealers liegen nooit.De pil die ik had gebruikt was niets mis mee, de verkoper gebruikt ze zelf ook en die ging er goed op (slikt er wel meerdere).
Cuppie zei:Verstandig om eerst een halfje te doen en dan een uur later weer een halve?
Cuppie zei:.
Volgende keer eerst een halfje doen ofzo? 30 minuten wachten en dan de andere helft? En na 2 uur een hele?
En rustig afwachten ergens? (relaxen op een hardstyle feest lijkt me lastig)
Megasumo zei:Relaxed op een HS feest kan best. Maar een halfje van 80mg, zou ik niet doen. Ik zou eerder anderhalf nemen, 120mg..lekkere dosis, en gaan met die banaan.En niet de hele tijd nadenken.Op je piek de laatste halve...Die werkt dan lekker mee en verlengt de boel.
Maak niet de fout om nog een pil te nemen nadat de boel is uitgewerkt of gaat uitwerken. Dan heb je kans dat die niet meer werkt en je misschien kutter gaat voelen.
Gr

Ik neem meestal bij als ik op mijn piek zit, na de piek bij nemen heeft bij mij weinig zin. Ik ga dan niet meer terug naar m'n piek maar word dan alleen nog maar vager. Reken kwa duur op zo'n 4 tot 6 uur, verschilt ook een beetje per persoon.Cuppie zei:Hoelang nadat het begint te werken of inslag neem je de volgende? Hoelang duurt het ongeveer bij zo'n dosis?
Meestal ga ik eerst ff lekker rondlopen op je feestje, lekker in de stemming komen met een biertje ofzow. Dan rond een uur of 1/2 je pilletje erin, dan kun je tot het eind er heerlijk van genieten. Toch raad ik je aan om gelijk je hele dosis te nemen, werkt in iig bij mij het lekkerste.Cuppie zei:Moet ook ff kijken hoelaat ik slik dan, aangezien het feestje voor 00:00 begint tot 07:00. Wil toch wel tot het einde volhouden

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."