Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerst keer XTC hoort het zo te voelen?

Eerst keer XTC hoort het zo te voelen?

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#1
imo, je neemt het om het te ervaren, dus moet je het ook ervaren. als je het doet doe het dan goed.
N
Nine-0-nineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit lijkt me een typisch geval van een lichte angstaanval ( heb ik zelf in mn beginjaren ook 2 keer ofzo moeten ervaren ) Het komt gewoon omdat zoals je zelf al aangaf zenuwachtig was.
Zodra die pil inslaat is het op dat moment gewoon ff teveel allemaal.

Heeft niks met de kwaliteit van de pil te maken ,alhoewel de een er harder inknald dan de ander.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waar heb je die pil laten testen?

80-92mg vind ik een veel te vage veronderstelling! Bij de de testen die ik doe geven ze je altijd de exacte mg mee, nooit ongeveer 82-90 mg. En dat is landelijk geregeld. Bij elke testservice doen ze dat.
Dus of je hebt ze niet getest of je hebt ze van iemand die ze zelf heeft getest door ze te nemen.

Verder is het raadzaam om eens een keer lekker thuis met lieve knuffelige mensen XTC te doen. Op feestjes kun je niet goed wijs uit het gevoel, er gebeurt te veel, te veel indrukken en harde muziek.
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Waar heb je die pil laten testen?
Bij de de testen die ik doe geven ze je altijd de exacte mg mee, nooit ongeveer 82-90 mg. En dat is landelijk geregeld. Bij elke testservice doen ze dat.
Dus of je hebt ze niet getest of je hebt ze van iemand die ze zelf heeft getest door ze te nemen.

Verder is het raadzaam om eens een keer lekker thuis met lieve knuffelige mensen XTC te doen. Op feestjes kun je niet goed wijs uit het gevoel, er gebeurt te veel, te veel indrukken en harde muziek.
Klik om te vergroten...

Ik heb ze zeker weten zelf laten testen bij de testservice in Arnhem. Dus ik heb ze NIET op laten sturen voor een lab test. Dus de exacte hoeveelheid is niet te zeggen. Ze hebben het uiterlijk onderzocht en Ze deden een test met vloeistof. Daarna gingen ze het opzoeken in een database, en kwam die indicatie eruit.
Niet meteen de conclusie trekken dat ik ze niet heb laten testen dus. :wink:

Zit zelf nog te twijfelen of ik XTC neem op die party. Misschien gewoon zuipen, en i.d.d. een keer spacen in een goede omgeving :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."