#1
imo, je neemt het om het te ervaren, dus moet je het ook ervaren. als je het doet doe het dan goed.
Drientje zei:Waar heb je die pil laten testen?
Bij de de testen die ik doe geven ze je altijd de exacte mg mee, nooit ongeveer 82-90 mg. En dat is landelijk geregeld. Bij elke testservice doen ze dat.
Dus of je hebt ze niet getest of je hebt ze van iemand die ze zelf heeft getest door ze te nemen.
Verder is het raadzaam om eens een keer lekker thuis met lieve knuffelige mensen XTC te doen. Op feestjes kun je niet goed wijs uit het gevoel, er gebeurt te veel, te veel indrukken en harde muziek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."