#1
Hallo,
van de zomer 2x een halve pill genomen tijdens een house party, maar niets van gemerkt. Was wel wat actiever dan normaal en iets minder moe, maar meer niet.
Toen maar besloten om nog een keer een pill te slikken op een party. Overdag. Pil netjes laten testen, tussen de 80-92 gram MDMA. Verder geen rotzooi erin ofzo.
Party begon rond 14:00, paar biertjes weggetikt 5 ofzo, en tegen de avond 18:30 boterhammetje kaas erin en die pil. Was van te voren al zeer relax en heb me prima vermaakt.
Eerste uur merkte ik niets, was erg gezellig, wel een beetje zenuwen. Iedereen was foto's van elkaar aan het maken (vrienden waren redelijk aangeschoten). Op een gegeven moment merkte ik dat ik ff klaar was met dat gevraag om foto's maken en ik wilde ff met rust gelaten worden. Voor mij een teken dat er iets ging gebeuren.
Op een gegeven moment een warme golf door mijn lijf, en een gevoel van whooow. Erg intens. Kort daarna weer een enorme warme golf en een whooooow gevoel.(is dit DE inslag?) Begon enigzins wazig te worden.
Ik keek om me heen en voelde me ineens niet meer op mijn gemak. Mensen om mij heen leken agressief, en ik vond de sfeer ineens niet meer fijn. Erg negatief. De muziek klonk een beetje angstig...echt super vaag, aangezien ik normaal helemaal uit mijn dak ga (op bier)
Probeerde de gedachte onder controle te krijgen maar lukte niet echt. Toen besloten naar een ander gedeelte te gaan, de muziek was was relaxter, en de mensen waren allemaal wat chiller.
Ik heb toen een tijdje heel even rustig gedanst, om vervolgens gewoon te genieten van de muziek en los te gaan. Voelde me niet echt helemaal space ofzo, wel erg op mezelf ofzo en na een uurtje dansen begon ik weer redelijk normaal te worden.
Ik vond het achteraf niet erg chill omdat ik de controle over gedachten kwijt raakte, waar bleef het liefde gevoel?
En het duurde allemaal vrij kort, terwijl de pil toch van redelijke kwaliteit was dacht ik zo.
Binnenkort weer een keer een party, wil het graag nog eens proberen, maar ben ook bang om fout te gaan ofzo.
Ben wel benieuwd naar de tips/commentaar/ervaringen.
Thanks!
AANVULLING: De dagen erna heb ik nergens last van gehad, geen rot gevoel ofzo.
van de zomer 2x een halve pill genomen tijdens een house party, maar niets van gemerkt. Was wel wat actiever dan normaal en iets minder moe, maar meer niet.
Toen maar besloten om nog een keer een pill te slikken op een party. Overdag. Pil netjes laten testen, tussen de 80-92 gram MDMA. Verder geen rotzooi erin ofzo.
Party begon rond 14:00, paar biertjes weggetikt 5 ofzo, en tegen de avond 18:30 boterhammetje kaas erin en die pil. Was van te voren al zeer relax en heb me prima vermaakt.
Eerste uur merkte ik niets, was erg gezellig, wel een beetje zenuwen. Iedereen was foto's van elkaar aan het maken (vrienden waren redelijk aangeschoten). Op een gegeven moment merkte ik dat ik ff klaar was met dat gevraag om foto's maken en ik wilde ff met rust gelaten worden. Voor mij een teken dat er iets ging gebeuren.
Op een gegeven moment een warme golf door mijn lijf, en een gevoel van whooow. Erg intens. Kort daarna weer een enorme warme golf en een whooooow gevoel.(is dit DE inslag?) Begon enigzins wazig te worden.
Ik keek om me heen en voelde me ineens niet meer op mijn gemak. Mensen om mij heen leken agressief, en ik vond de sfeer ineens niet meer fijn. Erg negatief. De muziek klonk een beetje angstig...echt super vaag, aangezien ik normaal helemaal uit mijn dak ga (op bier)
Probeerde de gedachte onder controle te krijgen maar lukte niet echt. Toen besloten naar een ander gedeelte te gaan, de muziek was was relaxter, en de mensen waren allemaal wat chiller.
Ik heb toen een tijdje heel even rustig gedanst, om vervolgens gewoon te genieten van de muziek en los te gaan. Voelde me niet echt helemaal space ofzo, wel erg op mezelf ofzo en na een uurtje dansen begon ik weer redelijk normaal te worden.
Ik vond het achteraf niet erg chill omdat ik de controle over gedachten kwijt raakte, waar bleef het liefde gevoel?
En het duurde allemaal vrij kort, terwijl de pil toch van redelijke kwaliteit was dacht ik zo.
Binnenkort weer een keer een party, wil het graag nog eens proberen, maar ben ook bang om fout te gaan ofzo.
Ben wel benieuwd naar de tips/commentaar/ervaringen.
Thanks!
AANVULLING: De dagen erna heb ik nergens last van gehad, geen rot gevoel ofzo.

