Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBang..

Bang..

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
denk niet dat je veel voelt van een halve
neem gewoon een hele, lekkere inslag :tongueout:
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
als je je wangen en tong kapot bijt dan prikt vruchtensap hoor, vooral sinasappelsap.
ik snap niet waarom iedereen vruchtensap drinkt bij X. echt ranzig :P
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
SperSIZEboon zei:
te vaag bestaat niet :grin: als je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel
Klik om te vergroten...

Zeker wel, op het moment dat je niet meer goed begrijpt hoe een stoel werkt en je zich alleen nog bestaat uit matrixgroene ruis ga je echt té vaag.
Klik om te vergroten...

De laatste keer dat ik XTC had gebruikt, deed ik dat in mijn eentje. Ik had er eerst eentje achterover gedrukt, vervolgens toen het effect begon, gooide ik er nog 3 achteraan (90mg p.s.). Ik begon ruis te zien, zag m'n poes die er niet was de hele tijd rondrennen, zag vreemde gedaantes in het donker, werd ubergeil maar kon geen stijve krijgen, kreeg ademnood/kon moeilijk ademen...Frisse lucht hielp een klein beetje, maar ik raakte weer snel gestressed..De muziek klonk niet zoals het hoorde te klinken.. De trip duurde van 22.00 tot 08.00, om 8u was het nog niet helemaal afgelopen.. Besloot om te gaan slapen, ik hoorde de hele tijd superhard hoog gepiep.. Ik werd na 2 uurtjes wakker, moest pissen. Na het plassen, deed ik één stap achteruit.. Viel vervolgens volop mn rug, ik voelde niet dat ik aan het vallen was.. pas nadat ik de grond had geraakt keek ik om me heen en besefde dat ik was gevallen. Ging weer slapen, werd paar uurtjes later wakker, nog steeds gepiep.. De dag erop voelde ik het nog steeds vaagjes...

:(
s
spacekeesjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
hey maar 110mg is toch niet onwijs veel...? k had vorrige week voor t eerst MDMA op (gewoon zoon zakje met van die cristallen), k had ongeveer 100-130mg op,, ergens iets daar tussen in.. k weeg maar 67 en ben maar iets van 1,75 lang ofso dus dat zou voor mij best wat moeten zijn, k geef toe dat ik wel aardig hard ging maar t was niet overdreven.. t was allemaal nog wel gewoon in de hand te houden..

bang zijn om te veel te nemen lijkt me een beetje overdreven met MDMA.. (tuurlijk je kan er ook een halve gram in gooie dat zal niet gezond zijn.. maar dat snapt iedereen hoop ik)

zolang je je gewoon mee laat gaan in je trip en alle negativiteit aan je voorbij laat varen kom je echt wel een end met M volgens mij

Als ik hier nu alleen maar onzin uit zit te slaan moet je er maar wat van zeggen :P k heb t zelf pas 1x gedaan dus weet er niet zoveel vanaf :P

Trouwens, zijn pille leuker dan poeder? k hoor iedereen altijd maar over pille.. maar zelf ben ik erg enthousjast over de poeder.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heei,
zaterdgavond wil ik een pilletje nemen met een vriend van mij.
Ik heb ze al binnen, 4 rode driehoekjes. Zelf getest, bevat 110 mg..
Ik weet niet of dit veel of weinig is, en ik weet ook niet wat er gebeurd als ik er eentje neem.
IK heb wel vaker pillen genomen, maar dat was of troep, of ik ging niet zo hard.
Nu heb ik foto's gezien van mensen die dezelfde pillen hebben genomen als die ik nu heb op dit moment. En die gingen flink hard.
Ik weet niet of ik het nou moet doen dan.. Straks slaat ie zo in...en ik ben bang dat ik het dan fijn vind en blijf nemen.
Eigenlijk best stom..
Zijn jullie wel is bang dat je teveel neemt, of te vaak? En heb je ook wel is in je eentje genomen?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
110 mg is een mooie hoeveelheid, je kan zer 1 in 1 keer nemen, maar omdat je aangeeft een beetje bang te zijn zal ik met een halve beginnen, dan kan je na laten we zeggen 2 uur altijd nog de andere helft bijpakken.
Je hoeft niet bang te zijn, geef je gewoon over aan het gevoel en zorg dat je het in een vertrouwd omgeving doet. Als je toch nog te bang bent kun je altijd wachten op een moment dat je je er wel goed bij voelt.

Ikzelf ben tegenwoordig niet meer bang dat ik te veel neem, maar bang dat er andere shit in de pillen zit, de hoeveelheid mdma die doorgaans in 1 pil zit is niet iets om voor te vrezen dat je t hard gaat jammer genoeg :( ben ook niet meerbang dat ik te vaak neem, het is best een heftige ervaring die je ook niet te vaak moet willen hebben. Houd je poot gewoon stijf.
Ik heb we eens in n eetje xtc genomen, dan waren er wel andere mensen bij maar ben wel vaak de enige geweest die uit mn dak is. met iemand anders erbij die t ook is s t wel leuker :)
Veel plezier als het door gaat, en laat weten hoe het was! hoop dat je er iets aan hebt..
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik geloof dat jij best jong bent, dus wellicht ben je ook een stuk lichter
dan een gemiddelde volwassen persoon. daarbij is 110mg toch best een redelijke hoeveelheid voor een pil. Als ik jou was zou ik gewoon een halve nemen :wink: je geeft al aan dat je een beetje bang bent, en een hele heftige inslag kan dan wel eens verkeerd vallen :wink:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Extisi zei:
Heei,
zaterdgavond wil ik een pilletje nemen met een vriend van mij.
Ik heb ze al binnen, 4 rode driehoekjes. Zelf getest, bevat 110 mg..
Ik weet niet of dit veel of weinig is, en ik weet ook niet wat er gebeurd als ik er eentje neem.
IK heb wel vaker pillen genomen, maar dat was of troep, of ik ging niet zo hard.
Nu heb ik foto's gezien van mensen die dezelfde pillen hebben genomen als die ik nu heb op dit moment. En die gingen flink hard.
Ik weet niet of ik het nou moet doen dan.. Straks slaat ie zo in...en ik ben bang dat ik het dan fijn vind en blijf nemen.
Eigenlijk best stom..
Zijn jullie wel is bang dat je teveel neemt, of te vaak? En heb je ook wel is in je eentje genomen?
Klik om te vergroten...

als je bedoelt dat je denkt dat je eraan verslaafd zou raken zou IK het niet doen.
als je bedoelt dat je het effect zo leuk gaat vinden dat je je 4 pillen gaat opdoen,
kan je altijd beginnen met een halve, andere helft bij jou nemen, en de rest van je pillen aan een vriend geven.
als je eerste helft inslaat, de andere helft pakken die ook aanwezig is op dat feest, en daarna kan je nog zien :wink: veel plezier :P
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verslaafd aan XTC ben je niet zo snel, dus daar zou ik niet zo bang voor zijn. Het is niet zoals heroine en coke, dat je meteen de drang krijgt naar meer. Op een gegeven moment is je serotonine op en zou meer nemen niet eens meer veel effect hebben. Het gevoel is wel erg lekker. Kan ook best heftig zijn, maar als je met jezelf afspreekt dat je eerst een halfje neemt, dan nog een halfje zodra je weet hoe het voelt en of je dat tweede halfje wilt, kan het in principe niet fout gaan. Niet schrikken als je eerst wat misselijk word/gaat boeren voordat het inslaat. Dit betekent niet dat je fout gaat en gaat snel weer over.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
te vaag bestaat niet :grin: als je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zou 3/4 nemen. beetje onhandige hoeveelheid, maar boeien, is wel relaxt.
voor mij zou dat in ieder geval het gewenste effect geven.

ik probeer altijd snoepjes van 130-150mg te scoren, en dan ga ik lekker op halfjes.

ook wel eens een hele gedropt, of 3/4, maar dan ging ik gewoon te hard. Dan loop je er als een mongool bij (ik dan), en het is het dan wel de moeite waard om je af te vragen of je dat wel wil. Voor gewoon een fijn effect zou ik 1mg per kilo lichaamsgewicht rekenen.

Als ik dat doe ga ik precies lekker zonder dat mn kaak niet in bedwang te houden is, en zonder dat mn ogen alle kanten op gaan.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
neuh niet altijd, ik doe een pilletje ook wel eens thuis
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
En wat doen jullie als jullie een pilletje op hebben?
Gaan julie altijd naar feesten ?
Ik heb geen zin in die feesten, heb er één keer een meegemaakt..en dat vond ik niet chill.
En weetje wat jammer is? Het weer.. je kan niet even lekker lang buiten wandelen, want het is koud en het regent ..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
te vaag bestaat niet :grin: als je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel
Klik om te vergroten...

Zeker wel, op het moment dat je niet meer goed begrijpt hoe een stoel werkt en je zich alleen nog bestaat uit matrixgroene ruis ga je echt té vaag.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Extisi zei:
En wat doen jullie als jullie een pilletje op hebben?
Gaan julie altijd naar feesten ?
Ik heb geen zin in die feesten, heb er één keer een meegemaakt..en dat vond ik niet chill.
En weetje wat jammer is? Het weer.. je kan niet even lekker lang buiten wandelen, want het is koud en het regent ..
Klik om te vergroten...
Point is, veel mensen kunnen en willen niet stil zitten met een pil op. ik weet niet of je
toen ook een oppepper gehad had op dat feest wat je niet zo leuk vond, maar zo'n pil gooit de sfeer
over een compleet andere boeg, je kent het verhaal wel. Je moet en zal dansen tot in de ochtend :wink:
kun je niet gewoon naar een leuke club gaan met een stel vrienden?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cooper zei:
Extisi zei:
En wat doen jullie als jullie een pilletje op hebben?
Gaan julie altijd naar feesten ?
Ik heb geen zin in die feesten, heb er één keer een meegemaakt..en dat vond ik niet chill.
En weetje wat jammer is? Het weer.. je kan niet even lekker lang buiten wandelen, want het is koud en het regent ..
Klik om te vergroten...
Point is, veel mensen kunnen en willen niet stil zitten met een pil op. ik weet niet of je
toen ook een oppepper gehad had op dat feest wat je niet zo leuk vond, maar zo'n pil gooit de sfeer
over een compleet andere boeg, je kent het verhaal wel. Je moet en zal dansen tot in de ochtend :wink:
kun je niet gewoon naar een leuke club gaan met een stel vrienden?
Klik om te vergroten...

Mwa valt ook best mee hoor. In het begin dat ik naar feesten ging had ik dat wel vaak, die hele nachten dansen, tegenwoordig zit ik toch meer in de chillout of in de auto te lullen. Thuis met vrienden kan je ook best extisi doen.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wacky zei:
Cooper zei:
Extisi zei:
En wat doen jullie als jullie een pilletje op hebben?
Gaan julie altijd naar feesten ?
Ik heb geen zin in die feesten, heb er één keer een meegemaakt..en dat vond ik niet chill.
En weetje wat jammer is? Het weer.. je kan niet even lekker lang buiten wandelen, want het is koud en het regent ..
Klik om te vergroten...
Point is, veel mensen kunnen en willen niet stil zitten met een pil op. ik weet niet of je
toen ook een oppepper gehad had op dat feest wat je niet zo leuk vond, maar zo'n pil gooit de sfeer
over een compleet andere boeg, je kent het verhaal wel. Je moet en zal dansen tot in de ochtend :wink:
kun je niet gewoon naar een leuke club gaan met een stel vrienden?
Klik om te vergroten...

Mwa valt ook best mee hoor. In het begin dat ik naar feesten ging had ik dat wel vaak, die hele nachten dansen, tegenwoordig zit ik toch meer in de chillout of in de auto te lullen. Thuis met vrienden kan je ook best extisi doen.
Klik om te vergroten...

Zou je niet eens eerst vragen of extisi daarmee instemt?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
SperSIZEboon zei:
te vaag bestaat niet :grin: als je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel
Klik om te vergroten...

Zeker wel, op het moment dat je niet meer goed begrijpt hoe een stoel werkt en je zich alleen nog bestaat uit matrixgroene ruis ga je echt té vaag.
Klik om te vergroten...
ik vraag me af of je wel zo vaag kan worden van een pilletje...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ooh van 1 pilletje niet nee, althans niet van 110 mg :P
Mocht ze een pil hebben van 600mg dan is het wel mogelijk
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#20
youperdepoep zei:
ik zou 3/4 nemen. beetje onhandige hoeveelheid, maar boeien, is wel relaxt.
voor mij zou dat in ieder geval het gewenste effect geven.
Klik om te vergroten...

Amen. 80-90 mg MDMA is een goede dosis om er lekker in te komen, zeker voor iemand als jij die niet vaak X' gebruikt / nooit de 'échte' ervaring hebt gehad. Toelichting: als je zelf al aangeeft nooit 'echt hard' op XTC te zijn gegaan, dan heb je naar mijn mening nog nooit een goede ervaring gehad.

Feesten is helamaal niet nodig, het is echt geen verspilling van je tabletjes. XTC kan net zo goed gewoon thuis gebruikt worden. Ik doe het nu een jaar enkel in een huiskamersfeer, en het bevalt me veel beter. ik vind X' helemaal niet de perfecte partydrug, onder het middel kan ik m'n gedachten niet zo makkelijk op nul zetten en doorknallen, bij mij komt er iets meer bij kijken dan dat.

Blijf gewoon lekker thuis, regel goeie pakken vruchtensap, veel sigaretten, een goeie bank, wat flims, veel fruit, een warme douche, en iemand die vaak zin heeft gewoon een chill stukje buiten te lopen, en het kan niet meer stuk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."