#1
denk niet dat je veel voelt van een halve
neem gewoon een hele, lekkere inslag![:tongueout:]()
neem gewoon een hele, lekkere inslag
Oom Klaas zei:SperSIZEboon zei:te vaag bestaat nietals je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel
Zeker wel, op het moment dat je niet meer goed begrijpt hoe een stoel werkt en je zich alleen nog bestaat uit matrixgroene ruis ga je echt té vaag.
Extisi zei:Heei,
zaterdgavond wil ik een pilletje nemen met een vriend van mij.
Ik heb ze al binnen, 4 rode driehoekjes. Zelf getest, bevat 110 mg..
Ik weet niet of dit veel of weinig is, en ik weet ook niet wat er gebeurd als ik er eentje neem.
IK heb wel vaker pillen genomen, maar dat was of troep, of ik ging niet zo hard.
Nu heb ik foto's gezien van mensen die dezelfde pillen hebben genomen als die ik nu heb op dit moment. En die gingen flink hard.
Ik weet niet of ik het nou moet doen dan.. Straks slaat ie zo in...en ik ben bang dat ik het dan fijn vind en blijf nemen.
Eigenlijk best stom..
Zijn jullie wel is bang dat je teveel neemt, of te vaak? En heb je ook wel is in je eentje genomen?
SperSIZEboon zei:te vaag bestaat nietals je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel
Point is, veel mensen kunnen en willen niet stil zitten met een pil op. ik weet niet of jeExtisi zei:En wat doen jullie als jullie een pilletje op hebben?
Gaan julie altijd naar feesten ?
Ik heb geen zin in die feesten, heb er één keer een meegemaakt..en dat vond ik niet chill.
En weetje wat jammer is? Het weer.. je kan niet even lekker lang buiten wandelen, want het is koud en het regent ..
Cooper zei:Point is, veel mensen kunnen en willen niet stil zitten met een pil op. ik weet niet of jeExtisi zei:En wat doen jullie als jullie een pilletje op hebben?
Gaan julie altijd naar feesten ?
Ik heb geen zin in die feesten, heb er één keer een meegemaakt..en dat vond ik niet chill.
En weetje wat jammer is? Het weer.. je kan niet even lekker lang buiten wandelen, want het is koud en het regent ..
toen ook een oppepper gehad had op dat feest wat je niet zo leuk vond, maar zo'n pil gooit de sfeer
over een compleet andere boeg, je kent het verhaal wel. Je moet en zal dansen tot in de ochtend
kun je niet gewoon naar een leuke club gaan met een stel vrienden?
Wacky zei:Cooper zei:Point is, veel mensen kunnen en willen niet stil zitten met een pil op. ik weet niet of jeExtisi zei:En wat doen jullie als jullie een pilletje op hebben?
Gaan julie altijd naar feesten ?
Ik heb geen zin in die feesten, heb er één keer een meegemaakt..en dat vond ik niet chill.
En weetje wat jammer is? Het weer.. je kan niet even lekker lang buiten wandelen, want het is koud en het regent ..
toen ook een oppepper gehad had op dat feest wat je niet zo leuk vond, maar zo'n pil gooit de sfeer
over een compleet andere boeg, je kent het verhaal wel. Je moet en zal dansen tot in de ochtend
kun je niet gewoon naar een leuke club gaan met een stel vrienden?
Mwa valt ook best mee hoor. In het begin dat ik naar feesten ging had ik dat wel vaak, die hele nachten dansen, tegenwoordig zit ik toch meer in de chillout of in de auto te lullen. Thuis met vrienden kan je ook best extisi doen.
ik vraag me af of je wel zo vaag kan worden van een pilletje...Oom Klaas zei:SperSIZEboon zei:te vaag bestaat nietals je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel
Zeker wel, op het moment dat je niet meer goed begrijpt hoe een stoel werkt en je zich alleen nog bestaat uit matrixgroene ruis ga je echt té vaag.
youperdepoep zei:ik zou 3/4 nemen. beetje onhandige hoeveelheid, maar boeien, is wel relaxt.
voor mij zou dat in ieder geval het gewenste effect geven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."