Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBang..

Bang..

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, klopt.
maar het was een geweldig dag.
:xtc:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
SperSIZEboon zei:
te vaag bestaat niet :grin: als je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel
Klik om te vergroten...

Zeker wel, op het moment dat je niet meer goed begrijpt hoe een stoel werkt en je zich alleen nog bestaat uit matrixgroene ruis ga je echt té vaag.
Klik om te vergroten...

ROFLMAO :tearsofjoy: :tearsofjoy:
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
VivaLaBlonde zei:
youperdepoep zei:
ik zou 3/4 nemen. beetje onhandige hoeveelheid, maar boeien, is wel relaxt.
voor mij zou dat in ieder geval het gewenste effect geven.
Klik om te vergroten...

Blijf gewoon lekker thuis, regel goeie pakken vruchtensap, veel sigaretten, een goeie bank, wat flims, veel fruit, een warme douche, en iemand die vaak zin heeft gewoon een chill stukje buiten te lopen, en het kan niet meer stuk.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

+ Ik ga voor een stel goede matrassen, jointje('s) en lounge muziek met mijn vriendin. En dan gaan knuffelen :grin:
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
VivaLaBlonde zei:
Blijf gewoon lekker thuis, regel goeie pakken vruchtensap, veel sigaretten, een goeie bank, wat flims, veel fruit, een warme douche, en iemand die vaak zin heeft gewoon een chill stukje buiten te lopen, en het kan niet meer stuk.
Klik om te vergroten...

Ik zal de vruchtensap weghalen en kiezen voor wat bier / drank, vruchtensap vermindert het effect en voelt raar in je mond als alles open is
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#5
-house- zei:
VivaLaBlonde zei:
Blijf gewoon lekker thuis, regel goeie pakken vruchtensap, veel sigaretten, een goeie bank, wat flims, veel fruit, een warme douche, en iemand die vaak zin heeft gewoon een chill stukje buiten te lopen, en het kan niet meer stuk.
Klik om te vergroten...

Ik zal de vruchtensap weghalen en kiezen voor wat bier / drank, vruchtensap vermindert het effect en voelt raar in je mond als alles open is
Klik om te vergroten...

huh?

anyway, eenmaal als het effect bereikt is geloof ik niet dat vruchtensap daar wat aan kan veranderen. Bij paddo's wel, bij joints schijnt het ook.
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
als je je wangen en tong kapot bijt dan prikt vruchtensap hoor, vooral sinasappelsap.
ik snap niet waarom iedereen vruchtensap drinkt bij X. echt ranzig :P
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
SperSIZEboon zei:
te vaag bestaat niet :grin: als je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel
Klik om te vergroten...

Zeker wel, op het moment dat je niet meer goed begrijpt hoe een stoel werkt en je zich alleen nog bestaat uit matrixgroene ruis ga je echt té vaag.
Klik om te vergroten...

De laatste keer dat ik XTC had gebruikt, deed ik dat in mijn eentje. Ik had er eerst eentje achterover gedrukt, vervolgens toen het effect begon, gooide ik er nog 3 achteraan (90mg p.s.). Ik begon ruis te zien, zag m'n poes die er niet was de hele tijd rondrennen, zag vreemde gedaantes in het donker, werd ubergeil maar kon geen stijve krijgen, kreeg ademnood/kon moeilijk ademen...Frisse lucht hielp een klein beetje, maar ik raakte weer snel gestressed..De muziek klonk niet zoals het hoorde te klinken.. De trip duurde van 22.00 tot 08.00, om 8u was het nog niet helemaal afgelopen.. Besloot om te gaan slapen, ik hoorde de hele tijd superhard hoog gepiep.. Ik werd na 2 uurtjes wakker, moest pissen. Na het plassen, deed ik één stap achteruit.. Viel vervolgens volop mn rug, ik voelde niet dat ik aan het vallen was.. pas nadat ik de grond had geraakt keek ik om me heen en besefde dat ik was gevallen. Ging weer slapen, werd paar uurtjes later wakker, nog steeds gepiep.. De dag erop voelde ik het nog steeds vaagjes...

:(
s
spacekeesjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
hey maar 110mg is toch niet onwijs veel...? k had vorrige week voor t eerst MDMA op (gewoon zoon zakje met van die cristallen), k had ongeveer 100-130mg op,, ergens iets daar tussen in.. k weeg maar 67 en ben maar iets van 1,75 lang ofso dus dat zou voor mij best wat moeten zijn, k geef toe dat ik wel aardig hard ging maar t was niet overdreven.. t was allemaal nog wel gewoon in de hand te houden..

bang zijn om te veel te nemen lijkt me een beetje overdreven met MDMA.. (tuurlijk je kan er ook een halve gram in gooie dat zal niet gezond zijn.. maar dat snapt iedereen hoop ik)

zolang je je gewoon mee laat gaan in je trip en alle negativiteit aan je voorbij laat varen kom je echt wel een end met M volgens mij

Als ik hier nu alleen maar onzin uit zit te slaan moet je er maar wat van zeggen :P k heb t zelf pas 1x gedaan dus weet er niet zoveel vanaf :P

Trouwens, zijn pille leuker dan poeder? k hoor iedereen altijd maar over pille.. maar zelf ben ik erg enthousjast over de poeder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."