#1
Ja, klopt.
maar het was een geweldig dag.

maar het was een geweldig dag.


Oom Klaas zei:SperSIZEboon zei:te vaag bestaat nietals je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel
Zeker wel, op het moment dat je niet meer goed begrijpt hoe een stoel werkt en je zich alleen nog bestaat uit matrixgroene ruis ga je echt té vaag.
VivaLaBlonde zei:youperdepoep zei:ik zou 3/4 nemen. beetje onhandige hoeveelheid, maar boeien, is wel relaxt.
voor mij zou dat in ieder geval het gewenste effect geven.
Blijf gewoon lekker thuis, regel goeie pakken vruchtensap, veel sigaretten, een goeie bank, wat flims, veel fruit, een warme douche, en iemand die vaak zin heeft gewoon een chill stukje buiten te lopen, en het kan niet meer stuk.
VivaLaBlonde zei:Blijf gewoon lekker thuis, regel goeie pakken vruchtensap, veel sigaretten, een goeie bank, wat flims, veel fruit, een warme douche, en iemand die vaak zin heeft gewoon een chill stukje buiten te lopen, en het kan niet meer stuk.
-house- zei:VivaLaBlonde zei:Blijf gewoon lekker thuis, regel goeie pakken vruchtensap, veel sigaretten, een goeie bank, wat flims, veel fruit, een warme douche, en iemand die vaak zin heeft gewoon een chill stukje buiten te lopen, en het kan niet meer stuk.
Ik zal de vruchtensap weghalen en kiezen voor wat bier / drank, vruchtensap vermindert het effect en voelt raar in je mond als alles open is
Oom Klaas zei:SperSIZEboon zei:te vaag bestaat nietals je ffies teveel neemt is het binnen 2/3 uur weer voorbij, of je neemt gewoon wat dextro / suikerwater dat helpt ook wel
Zeker wel, op het moment dat je niet meer goed begrijpt hoe een stoel werkt en je zich alleen nog bestaat uit matrixgroene ruis ga je echt té vaag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."