Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC & 2009~2010

XTC & 2009~2010

41 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#1
HMH is super plek om te zijn met oud en nieuw, ben zelf 2x naar qrimetime geweest... geweldig!

Hoop dit jaar in huiselijke kringen wat mdma te gebruiken met wat vrienden.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekker knallen op 250mg Methylone op plaatselijk Nieuwjaars- dubstep/electro fest.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga naar de westerVOLgas :wave: uiteraard spacen als astronauten :grin:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben op dat moment in Oosterijk, Waus de pistes af! :xtc:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uhmmm kan kiezen uit mdma of 4 fluor .... denk voor het oppeppertje gezien ik gewoon 'op stap ga' :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flink spacen zal het waarschijnlijk wel worden maar niet op mdma. :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
gNuxx zei:
Ik ga naar een technofeest

Ik heb nog LSD, 2CI en MDMA.
Wat is leuk?!
Klik om te vergroten...

Alle 3 tegelijk natuurlijk!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga naar een technofeest

Ik heb nog LSD, 2CI en MDMA.
Wat is leuk?!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
sjaak herremans zei:
Ik ga naar de westerVOLgas :wave: uiteraard spacen als astronauten :grin:
Klik om te vergroten...
vonde de line up wel te matig hoor voor 60 euro.. awake moet gewoon 40eu blijven.

ontopic: jazeker dat er mdma naar binnen gaat, op een huisrave, een illegale erna en daarna op naar studio 80 en dan naar een 1 januari feest :)

worden 36 mooie uren haha
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
gNuxx zei:
Ik ga naar een technofeest

Ik heb nog LSD, 2CI en MDMA.
Wat is leuk?!
Klik om te vergroten...

2c-i met mdma is trouwens een hele vette combinatie :wink:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#11
underworld zei:
sjaak herremans zei:
Ik ga naar de westerVOLgas :wave: uiteraard spacen als astronauten :grin:
Klik om te vergroten...
vonde de line up wel te matig hoor voor 60 euro.. awake moet gewoon 40eu blijven.

ontopic: jazeker dat er mdma naar binnen gaat, op een huisrave, een illegale erna en daarna op naar studio 80 en dan naar een 1 januari feest :)

worden 36 mooie uren haha
Klik om te vergroten...

Ben ik met je eens hoor, maarja de hele groep gaat er naar toe, dan ga ik maar mee he. Zit er ook niet echt, heb het altijd wel leuk in de gashouder.
Mischien zie ik je wel 1 jan in studio 80 :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik vind een groot feest met oud en nieuw niet echt boeiend, wij doen gewoon thuisfeestje waar wat vrienden van me een plaatje draaien..

waarschijnlijk aan de 2cb en xtc :grin:
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarschijnlijk 4fmp + MDMA op een soort van huisfeest wat we al enkele jaren met vrienden organiseren! Ben erg benieuwd naar de combi!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#14
sjaak herremans zei:
underworld zei:
sjaak herremans zei:
Ik ga naar de westerVOLgas :wave: uiteraard spacen als astronauten :grin:
Klik om te vergroten...
vonde de line up wel te matig hoor voor 60 euro.. awake moet gewoon 40eu blijven.

ontopic: jazeker dat er mdma naar binnen gaat, op een huisrave, een illegale erna en daarna op naar studio 80 en dan naar een 1 januari feest :)

worden 36 mooie uren haha
Klik om te vergroten...

Ben ik met je eens hoor, maarja de hele groep gaat er naar toe, dan ga ik maar mee he. Zit er ook niet echt, heb het altijd wel leuk in de gashouder.
Mischien zie ik je wel 1 jan in studio 80 :P
Klik om te vergroten...

Idem...vind line up van Switch zeker vetter, maar de Gas belooft mooi vuurwerkje te worden! :) 10 maanden geen xtc en al 6 maanden geen drugs maar met oud en nieuw ga ik er weer eens eentje ingooien. :) Wordt leuk denk ik! :)
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
ik vind een groot feest met oud en nieuw niet echt boeiend, wij doen gewoon thuisfeestje waar wat vrienden van me een plaatje draaien..

waarschijnlijk aan de 2cb en xtc :grin:
Klik om te vergroten...
+1 hier ook :wink: beide
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mr.Vanderkart zei:
Ben op dat moment in Oosterijk, Waus de pistes af! :xtc:
Klik om te vergroten...

Let er maar mee op, toen ik 14 was en ik had de eerste keer geblowd was dat op een skireis en die gast bij mij op de kamer had 50 pillen meegenomen.. Had er wat verkocht aan een gast die op een jumpke geskiid was, erin geslaagd was zijn skistok in de grond te planten en vervolgens keihard met zijn smoel ertegenaan geknald is. Zag helemaal paars en opgezwollen onder zijn oog, gelukkig dat het zijn oog niet was want dat had hij wel kwijt kunnen zijn volgens mij. :tearsofjoy:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sowieso MDMA met O&N :)

Kijk er al meer als een maand naar uit.. :hearteyes:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#18
@gNuxx Ga je naar 24 hour party people in Studio 80?

Eerst ruigoord, dan daar door :grin:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMA met mn chicky in thuissetting staat nog steeds geplanned maar helaas nog niks tegengekomen, tenzij ik meteen een ons afneem..

Achjah the quest continues, wel leuk eigenlijk altijd die spanning hehe :grin:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie gaat gaat oud&nieuw flink spacend doorbrengen en waar? :grin:
Ik sta zelf te knallen op Qountdown in de HMH met wat mdma :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."