#1
zozamusic zei:maja ik ben vandaag thuis gebleven omdat in me slecht voelde
ik ben niet naar school gegaan en dus ook gen xtc gekocht!
ik ben echt in de war!
soms voel ik mij depri
soms voel ik mij gelukig!
op mijn 13 voelde ik mij ongelukig darom greep ik naar de weed
dat maakte mij gelukig maar werd er asociaal door en nu maakt dat mij ongelukig!
dus ik had gisteren gewoon een drang naar om te voelen wat het is om sociaal te zijn! en zich te amuzeren maar blijkbaar is dat weeral de verkeerde keuze!
