Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc gebruiken om sociaal te worden

xtc gebruiken om sociaal te worden

91 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
zozamusic zei:
MA WTF MOEK DAN DOEN OM MIJ GELUKIG TE VOELEN
EN OM EINDELIJK EEN SOCIAAL LEVEN VOL LIEFDE,GELUK,VREIHEID,AANDACHT,...

IK WIL GODVER. EEN LEVEN WAAR IN IK GELUKKIG BEN GEWEEST
WAT MAAK HET UIT! OF IK HET NU VER HEB GESCHOPT IN HET LEVEN
OF IK NU RIJK OF ARM WORD OF IK EEN HUIS HEB OF NIET OF IK EEN TV HEB OF NIET OF IK EEN VROUW HEB OF NIET
IK MOET NIETS HEBBEN IK MOET GEWOON VAN HET 1 LEVENTJE DAT IK HEB
GELUKIG ZIJN GEWEEST VEEL HEBBEN MEGEMAAKT EN VEEL ERVAARD VEEL GERIJSD
IK MOET GEEN WERK,GELD,HUIS,FAMILIE,AUTO,...

IK WIL NU ECHT GEWOON VAN HET LEVEN GENIETEN!!!!!!

DAT KAN MIJ NU ECHT NIET SCHELEN DAT IK OP MIJN 30 JAAR DOOD BEN
ALS IK MAAR HET GEVOEL VAN GELUK GOED HEB GEVOELD!!
Klik om te vergroten...

Jezus, doe ff rustig. Je hebt nog maar een minuscuul stukje van je leven gehad, je gaat door dezelfde fase die elke tiener door is gegaan. Constant xtc pakken heeft geen nut, daar vererger je het alleen maar door sinds je je serotonine uitput. Dit resulteert dan alleen tot chronische depressiviteit of serotoninesyndroom.

Het beste wat je kan doen is gewoon je leven z'n gangetje laten gaan op dit moment. Je hebt je eigen ontwikkeling verder in handen en door te beginnen met het constant nemen van xtc help je jezelf er absoluut niet bij. Je kan zeiken wat je wilt, maar ik ben wel zo ver gegaan, maar dan gewoon voor de lulz. Welke achteraf niet zo 'lulzig' was, ik ben wel verslaafd aan de xtc geweest. Boeit me niet wat iedereen zegt dat het niet bepaald geestelijk of lichamelijk verslavend is, elke drug is geestelijk verslavend.

Genieten van je leven kun je altijd. Je leven is zo kut als je het zelf maakt. Je doet dit jezelf aan en maakt er dus echt geen vrienden mee. Doe gewoon normaal, daar bereik je nog het meest mee. Het lijkt wel of je faalangst hebt, en dit is te behandelen. Ga daarvoor naar je locale psycholoog of vraag je huisarts om adviezen.

Je zegt ook xtc te willen gebruiken als medicijn, DIT DOE JE NIET ZOALS JE DENKT DAT JE HET DOET! om maar even caps te gebruiken.
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Xtc is geen medicijn en jij bent niet ziek.
Door het gebruik van xtc voel jij je één avondje gelukkig, en de weken erna even ongelukkig als je eerst was. Misschien nog wel ongelukkiger, als je de xtc dip meetelt.
En neem je op regelmatige basis xtc om gelukkiger te worden zul je zien dat het tegen je keert: je wordt op den duur alleen nog maar wazig en/of opgefokt.
Er bestaat geen middel om je constant gelukkig te doen voelen, dat kun jij alleen zelf, in je hoofd en zonder een of ander middeltje.
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
een medicijn om gelukkig te zijn... ben je er echt zo serieus over? Come on! Het gros van de mensheid is bang, onzeker en daarom op zoek naar dat ene medicijn die alle zorgen doet verdwijnen. De boekenwinkels liggen vol met boeken over het vinden van geluk en hoe je dat doet. 1 boek zou genoeg moeten zijn, nee er zijn er duizenden en duizenden en nog steeds is het over grote deel zoekende...

Ik zal je een illusie armer maken, dat medicijn zal er nooit, maar dan ook nooit komen......

Gelukkig zijn is het meest simpele wat er is en daarom kijkt bijna iedereen er over heen. Je moet gewoon door al die fases heen. Dus nogmaals... geduld.. voor wie werkelijk zoekt, die zal ook vinden..
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#4
zozamusic zei:
heb je zelf al xtc gebruikt?
ben je zelf verslaafd?
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf XTC gebruikt en ben er niet aan verslaafd geraakt. Dat gaat ook moeilijk met XTC, omdat je minimaal een maand moet wachten om weer een soortgelijk effect te krijgen. Als je het wekelijks of zelfs dagelijks als 'medicijn' gaat gebruiken, dan blijf je erin. XTC is namelijk geen medicijn.

zoals ik al zei, informeer jezelf proper en zoek contact met je huisarts. Leg hem het probleem voor (hoe je je voelt), en hij zal je doorverwijzen naar een psycholoog. Die kan je helpen.

en nog even over medicatie: Er zijn geen medicijnen en ook geen drugs die een oplossing bieden voor de downs die ieder van ons in zijn leven ervaart. Er zijn echter wel medicijnen die daarbij kunnen helpen. Fluoxetine bijvoorbeeld, wordt vaak toegepast om angst en extreme timiditeit in het sociale leven te remmen. Maar, daarover zul je het toch echt met de psych moeten hebben :)
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#5
vaarklaas zei:
yep.... totdat je 30 bent.

Bewaar je post en lees het op je 30ste weer eens.

en volgens mij heeft niemand het hier over het feit dat je het ver moet schoppen.. 'gelukkig' zijn is inderdaad het enige dat telt... dus nogmaals.. geduld.. het hoort er allemaal bij.
Klik om te vergroten...

ewel juist dat is het probleem mijn geduld is op !!

wetje wat voor ik die xtc pil ga slikken
zal ik eerst nog een paar boeken lezen
mijn examens studeren
een schilderij schilderen
en verder in de psygologie magazine lezen
en naar muziek luistern
en voor het slapengaan een jointje roken om mijn geest te veruimen van al die drukte
om toch maar weer stil en teruggetroken te zijn!
om mij weer derpi te voelen wanneer mijn klas genoten naar een feestje gaan en zich rot amuzeren!!
en weer paar jaar in mijn hoek stil zitten?
en nadenken en stressen?
ongelukkig rond lopen.
zin hebben om zich onder de trein te smijten waneer ik dagelijks op mijn trein te wacht?

wetje dan denk ik toch dat xtc mij kan redden
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet zo koppig, heb je überhaupt wel eens mdma genomen? Zo ja, dan zal je moeten voelen wat voor aanslag dat is op je lichaam. Je bent 4 uurtjes enorm gelukkig, maar daarna, is het stofje dat voor geluk zorgt, om het zo maar even te stellen, op. En dat stofje heb jij lijkt mij behoorlijk nodig. Als je gaat doen wat jij wil gaan doen, dan ben je binnen een jaar zo godvergeten lamlendig dat je...you know.


waarom ga je niet naar de huisarts, die je doorverwijst naar iemand die weet wat je hiermee aan moet? Ik ben zelf behoorlijk depressief geweest een jaar geleden. Ik ben nog maar net gestopt met prozac. Als ik in Mijn depressieve periode aan de X was gegaan, zou ik nu ofwel dood zijn ofwel opgenomen zijn in een inrichting.
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja echt sory

dank u echt voor de hulp
maar ik zal toch morgen een xtc pil kopen aan de school poort!
het is mij te beu!

dank u toch!

en ik zie wel hoe ik verder zal moeten!
wanneer de pil is uitgewerkt

miss word ik de dikkste junk die ge u kunt inbeelden!!
maar ik waag me er toch!!
miss krijg ik er een afkeer van en zal ik xtc nooit meer gebruiken!!

ik laat nog iets weten van mijn xtc ervaring!
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#8
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is echt een domme zet ouwe.. Ga gewoon naar de huisarts. Desnoods koop L-Tryptofaan, dat zou nog beter moeten werken.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blijkbaar kunnen wij jou niet overtuigen, en wil je niet overtuigd worden. Als het dan zo moet, dan wens ik je heel veel plezier met die pil die je morgen gaat kopen. Waarschijnlijk zal het je bevallen, en wil je meer. de volgende dag nog, omdat je je dan behoorlijk klote voelt. Het klote gevoel gaat dan waarschijnlijk weg, maar zo lekker als de eerste pil krijg je het niet meer.

vervolgens neem je nog meer en nog meer, maar je krijgt het zelfde effect niet meer. Je slikt eigenlijk alleen om dat verschrikkelijke gevoel van een lege serotonine voorraad te compenseren.
Op het gegeven moment, en dat kan binnen een maand zijn, helpt de X niet meer en zit je in buitengewoon benarde situatie.

ik hoop dat dat je bespaart blijft. Dat is wat iedereen zal overkomen
als hij of zij mdma als 'medicijn' gebruikt. Het is echt extreem verkeerd wat je nu doet.
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
zozamusic zei:
vaarklaas zei:
yep.... totdat je 30 bent.

Bewaar je post en lees het op je 30ste weer eens.

en volgens mij heeft niemand het hier over het feit dat je het ver moet schoppen.. 'gelukkig' zijn is inderdaad het enige dat telt... dus nogmaals.. geduld.. het hoort er allemaal bij.
Klik om te vergroten...

ewel juist dat is het probleem mijn geduld is op !!

wetje wat voor ik die xtc pil ga slikken
zal ik eerst nog een paar boeken lezen
mijn examens studeren
een schilderij schilderen
en verder in de psygologie magazine lezen
en naar muziek luistern
en voor het slapengaan een jointje roken om mijn geest te veruimen van al die drukte
om toch maar weer stil en teruggetroken te zijn!
om mij weer derpi te voelen wanneer mijn klas genoten naar een feestje gaan en zich rot amuzeren!!
en weer paar jaar in mijn hoek stil zitten?
en nadenken en stressen?
ongelukkig rond lopen.
zin hebben om zich onder de trein te smijten waneer ik dagelijks op mijn trein te wacht?

wetje dan denk ik toch dat xtc mij kan redden
Klik om te vergroten...

Het zou wel een interessant experiment zijn:
Deze hele thread van posts bewaren en dan op je 30ste herlezen. In de tussentijd zoveel mogelijk xtc slikken en kijken wat het resultaat dan is en hoe je er dan over denkt.
die 14 jaar gaan sneller voorbij dan je nu denkt en zou hopen.

Bij mij werd het vanaf mijn 20ste alleen maar leuker en ik ben nu de gelukkigste mens die er bestaat.. (ja, I know, zo zoet om misselijk van te worden) misschien zijn er wat tussen die even gelukkig zijn, join the party, maar gelukkiger dan ik bestaat niet.... ik wil je niet jaloers maken hoor, maar er is echt een uitweg.. die tiener drama komt echt wel tot z'n eind :wave:
Ben nu overigens 30.. maar ja, ik ken ook ongelukkige mensen van 30.. je zal er echt wat mee moeten doen, aanpakken, verantwoordelijkheid nemen voor je leven, durven, je ego verliezen, gewoon eens flink op je bek gaan en erom lachen, niet zo zeuren, niet in je drama zitten, dat is niet origineel, dat doen er zo veel...

maar goed, die pil ga je vroeg of laat toch wel pakken en wellicht die pil daarna ook... succes! Zorg wel dat het goede pillen zijn, dan voel je je het allergelukkigst.. zou zonde zijn als er niet zo veel van dat geluksspul in zat, dan voel je je wel gelukkig, maar dan is degene naast je met een betere pil gelukkiger dan jij bent.. stel je voor.
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#12
ma wa ik sta nu echt met mijn mond vol tanden!
nog nooit heb ik zo veel psygologie gezien als dit
zoveel reacties waarvan ik niet in staad ben te kunnen antwoorden!
omdat ik zo een klijne kijk heb op de wereld die zo groot is!

ik begrijp alles wat julie mij proberen te vertelllen en overtuigen om die pil niet te nemen
ik snap wel hoe dat ik in die vizieuze cirkel ga belanden van verslaving en nooit zal uitkomen!

maar ja ik kan mij niet uitdrukken omdat ik nooit heb kunnen praten met imand die mij kon zeggen hoe ik mij moets uitdrukken

en morgen komt daar verandering in!
eindelijk!!
drang te groot!

mogen om presies 16:30 waneer school gedaan is koop ik de xtc en om presies 16:30:01 slik ik het in!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."