zozamusic zei:
MA WTF MOEK DAN DOEN OM MIJ GELUKIG TE VOELEN
EN OM EINDELIJK EEN SOCIAAL LEVEN VOL LIEFDE,GELUK,VREIHEID,AANDACHT,...
IK WIL GODVER. EEN LEVEN WAAR IN IK GELUKKIG BEN GEWEEST
WAT MAAK HET UIT! OF IK HET NU VER HEB GESCHOPT IN HET LEVEN
OF IK NU RIJK OF ARM WORD OF IK EEN HUIS HEB OF NIET OF IK EEN TV HEB OF NIET OF IK EEN VROUW HEB OF NIET
IK MOET NIETS HEBBEN IK MOET GEWOON VAN HET 1 LEVENTJE DAT IK HEB
GELUKIG ZIJN GEWEEST VEEL HEBBEN MEGEMAAKT EN VEEL ERVAARD VEEL GERIJSD
IK MOET GEEN WERK,GELD,HUIS,FAMILIE,AUTO,...
IK WIL NU ECHT GEWOON VAN HET LEVEN GENIETEN!!!!!!
DAT KAN MIJ NU ECHT NIET SCHELEN DAT IK OP MIJN 30 JAAR DOOD BEN
ALS IK MAAR HET GEVOEL VAN GELUK GOED HEB GEVOELD!!
Jezus, doe ff rustig. Je hebt nog maar een minuscuul stukje van je leven gehad, je gaat door dezelfde fase die elke tiener door is gegaan. Constant xtc pakken heeft geen nut, daar vererger je het alleen maar door sinds je je serotonine uitput. Dit resulteert dan alleen tot chronische depressiviteit of serotoninesyndroom.
Het beste wat je kan doen is gewoon je leven z'n gangetje laten gaan op dit moment. Je hebt je eigen ontwikkeling verder in handen en door te beginnen met het constant nemen van xtc help je jezelf er absoluut niet bij. Je kan zeiken wat je wilt, maar ik ben wel zo ver gegaan, maar dan gewoon voor de lulz. Welke achteraf niet zo 'lulzig' was, ik ben wel verslaafd aan de xtc geweest. Boeit me niet wat iedereen zegt dat het niet bepaald geestelijk of lichamelijk verslavend is, elke drug is geestelijk verslavend.
Genieten van je leven kun je altijd. Je leven is zo kut als je het zelf maakt. Je doet dit jezelf aan en maakt er dus echt geen vrienden mee. Doe gewoon normaal, daar bereik je nog het meest mee. Het lijkt wel of je faalangst hebt, en dit is te behandelen. Ga daarvoor naar je locale psycholoog of vraag je huisarts om adviezen.
Je zegt ook xtc te willen gebruiken als medicijn,
DIT DOE JE NIET ZOALS JE DENKT DAT JE HET DOET! om maar even caps te gebruiken.