Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc 2009

xtc 2009

68 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
6 verspreid over 3 keer, best mooi aantal vind ik zelf.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
0 pillen en 0.7 gram MDMA.

Ook nog 7 pillen BZP en 200 mg 4-FMP ofzo, maar dat hoort hier niet echt bij.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helemaal niks!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
6 pillen(100mg) en 0,5gram mdma kristal. Dus 1,1gram in het hele jaar. Best netjes. :P
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stuk of 10 pilletjes MDMA, en een gram of twee kristal.. Ben pas sinds Juli dit jaar begonnen, dus wordt volgend jaar waarschijnlijk wel meer :wink: Of juist niet. Wilde het eigenlijk wat rustiger aan doen.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tussen de 10 en 20.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Defqon : 4
Mysteryland: 5
Tussendoor met stappen en thuis: 5

dus 14 :grin:
C
ColourzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wel 30-35 ongeveer, het effect is toch wel sterk verminderd :cry:

Ik ga het in 2010 rustiger aan doen :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
o pillen
1 x 150 mg mdma cristal...


DOE HET OOK NOOIT MEER !!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Stuk of 30-40 pilletjes
en nog wat kleine aangeboden gekregen likjes van de heerlijke krisallen:grin:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik schat toch rond de 30 - 35. In 2010 ga ik het op 6 tal proberen houden..
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Godver, 't gaat toch niet zo zijn dat ik het meest gebruik heb hier, hè. Ik voel me gelijk 'n junk door deze topic.

Volgend jaar ga ik zeker rustiger aandoen. Ik heb nog geen afname van het effect bemerkt, maar dat ligt denk ik ook aan de dosissen die ik nam. De magie is er in ieder geval nog niet af, maar dat wil ik wel zo houden.

Olle
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Geen idee eigenlijk,

goeie pillen, mss stuk of 6 tot 8, meer waren het er zeker niet.

Slechte pillen mss nog eens 10 (van M-Cpp tot helemaal niks)

Verder:

Grammetje of 10 pep
Grammetje Keta (laatste maand)
Een ons wiet (of mss wat meer)
1 portie paddo's (geen idee hoe veel)
kwart liter GHB
2 grammetjes sos ofzo (mss wat minder)
1 x 2c-b (denk 25 mg ofzo)
Enkele liters aan alcoholhoudende drank (ga dat maar eens na :sunglasses: )

Verder weet ik het niet meer zo goed :stoned:
m
mrrenoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rond de 5 stuks volgens mij... En dan wel gewoon mdma units van rond de 80-100mg

Rare met x is altijd dat ik altijd weet met hoeveel ik begon maar vergeet hoe veel ik heb bijgenomen. :)

Maar meer dan 5 zullen het niet zijn.
m
mrrenoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ollemann zei:
Ik denk dat ik een stuk of 60-70 pillen weggekauwd heb (waarvan ongeveer 50 mephedrone pillen waren), en nog enkele grammetjes pure mdma heb gedipt.

Best slecht eigenlijk. :flushed:

Olle
Klik om te vergroten...

Wel een flinke hoeveelheid :)

Wat is nou de reden dat je mephedrone pillen neemt ipv mdma? Schaarste?
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#16
10 Tops', aan het begin van het jaar tot de dip in de markt kwam... hopelijk een deze dagen weer een nieuwe stash aanleggen..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het valt me op dat er hier toch niet zoveel xtc slikkers zijn :rock: :rockband: (in grote aantallen)
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
Het valt me op dat er hier toch niet zoveel xtc slikkers zijn :rock: :rockband: (in grote aantallen)
Klik om te vergroten...

XTC in grote aantallen of meerdere malen slikken is ook gewoon zonde, ik denk dat de meeste mensen hier wel beter weten.

Behalve Olleman dan (GRAPJEEEEEEEEE :smoke: )
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm 1.5 per feestje, dus ik denk zo'n 15 snackies en een paar likkies M. Volgend jaar maar wat rustiger aan denk ik :P Maarja wat wil je met zo'n festival seizoen :smoke: Meeste in de zomer gebruikt en ervoor en erna bijna niets :)
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Just one! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."