Dus 12 pillen, en in totaal 1,06 gram mdma. Ik ben tevreden.
#3
Van voor 12n op O&N komen er nog wat snackies en een likkie M bij
Maar nu een lange pauze tot de zomer
#4
Oud & Nieuw = 0,5 x 100mg
April @ STRP = 1,5 x 100mg
Augustus @ Lowlands = 3 x 75mg
December @ Spacefeest = 3 x 75 mg
Eigenlijk heb ik me dus stiekem best wel goed gedragen...
#5
0
Absoluut niets gevonden dit jaar, enkel maar onbetrouwbare pillendealers en een hoop vervangmiddelen voor MDMA, waarvan de meeste zelfs niet wisten wat het was. Waar gaat het met deze wereld toch heen?
Nuja, eerste avond heeft overigens wel veel langer geduurd dan de anderen, buiten nieuwjaar mss
#7
Weet het niet precies, maar 2x pilletje van 80mg + 125mg kristal.. Met wat ingebouwde marge zeg ik: 400mg mdma? (a)
meer van de RC's. Het zoeken en uiteindelijk vinden van iets speciaals vind ik erg leuk
#8
2010 luiden we al gelijk met een gram mdma kristal in. Wordt gedeeld met een vriend van me op januari alhoewel ik betwijfel dat alles opgaat omdat 150mg ~1 Ã anderhalve maand terug al zo leuk was.
Doch even de grens verleggen tot 200
#9
Moest ff mijn feestjes weer na tellen van 2009 en dan een gemiddeld gebruik nemen.
Ik kom uit ongeveer op:
20 a 25 stuks XTC (rond de 85 - 95mg p.s.t. en alles getest)
0,5gram pep
4 1/2 porties paddo's (waarvan ook truffels)
2 stuks mcpp
2 gram wiet
en verder nog wat stuff uit de smartshop zoals kratom, salvia en nog wat (?)
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.