Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder

MDMA poeder

118 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
SjpienerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo DF'ers,

ik heb onlangs een grammetje mdma poeder gehaald.

Ik heb hier een paar vraagjes over:

- Wat is het makkelijkste om het te nemen? Bommetje? Vingers natmaken en dippen?
- Degene waar ik het van heb gekocht zei dat het is getest, en het mdma-gehalte ligt tussen de 84 en de 86%. Is dit mogelijk? Heb de testresultaten niet gezien..
- Het poeder is een beetje grof en wit-doorzichtig van kleur. Kan het zijn dat dit gecrushte kristallen zijn of is ziet mdma poeder er altijd zo uit?

Heb hier 30 euro voor betaald, het ruikt een beetje anijsachtig trouwens.

Groet,

Sjpiener :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
De geur hoort idd anijsachtig te zijn. De structuur van het zootje is weinig van te zeggen. Persoonlijk zie ik het liefst 1 kristal of hooguit een paar kristallen van een gram ipv poeder, dan kan het iig niet na de productie versneden zijn. Alleen het testcentrum kan uitsluiting geven over de zuiverheid.

84% zuiver is maximaal. 86% kan dus niet

Alles kan, als het maar in je maag komt, een bommetje is aan te raden om de erg vieze smaak niet te proeven en omdat het slecht is voor je tanden.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
(chemisch) anijsachtig is goed. Beste (vind ik) is bommetje (in een vloeitje of oplosbare capsule), maar dan moet je wel een beetje kunnen afwegen, je pakt namelijk snel teveel. (weegschaaltjes in milligrammen zijn voor twee tientjes te koop)

Vingerdippen kan ook, pak zelf meestal 2 of 3 pinkies. Zal ongeveer 40 mg per dip zijn.

Smaak is dan wel uberranzig en killer voor je tandglazuur, dus iets bij de hand om flink weg te spoelen is een aanrader.

Veel plezier ermee :xtc:
S
SjpienerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
84% zuiver is maximaal. 86% kan dus niet
Klik om te vergroten...

Nja goed, hij gaf aan tussen de 84 en de 86% en dat hadden ze hem bij het testcentrum gezegd. Dat van die 84% zou dus wel kunnen kloppen? Weet niet hoe het zit met de situatie wat mdma betreft op dit moment, maar uitgaand van het feit dat er nog maar weinig goeds te krijgen is lijkt het me sterk.. Maar goed, dan nog zou het uiteraard nog kunnen.
S
SjpienerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dubz zei:
(chemisch) anijsachtig is goed. Beste (vind ik) is bommetje (in een vloeitje of oplosbare capsule), maar dan moet je wel een beetje kunnen afwegen, je pakt namelijk snel teveel. (weegschaaltjes in milligrammen zijn voor twee tientjes te koop)

Vingerdippen kan ook, pak zelf meestal 2 of 3 pinkies. Zal ongeveer 40 mg per dip zijn.

Smaak is dan wel uberranzig en killer voor je tandglazuur, dus iets bij de hand om flink weg te spoelen is een aanrader.

Veel plezier ermee :xtc:
Klik om te vergroten...

Denk dat ik persoonlijk voor het bommetje ga. Nja goed, ligt ook helemaal aan de situatie, weet nog niet precies hoe en wat wanneer de bedoeling is enzo :P

Dat de smaak ranzig is, daar was ik al achter gekomen. Had een minuscule hoeveelheid op een spiegeltje gelegd en met een natte vinger gepakt, nja goed.. ik heb dingen geproefd die lekkerder waren :P

En dat plezier, dat gaat wel goedkomen denk ik :hearteyes:
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Had laatst ook een grammetje dat meer poeder was dan kristallen, was uiteindelijk getest op 60%.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#7
triest dat het dan toch weer versneden wordt. 60% heeft niks meer met slechte productie te maken volgens mij. Hier ligt het nog lekker op 82% :grin:
k
kereltje23Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hier is genoeg kristal, deze is een mix van poeder en kleine brokjes, ze hebben mij verteld dat het 78 % was, ik vind hem heerlijk!!! dit weekend moet ik er weer aan geloven hahahah
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#9
weet nie hoeveel % je M is
mijne is meestal tussen de 70 en 82
Dan zorg je dat je alles in 8 evengrote lijnen verdeelt,Stop ze in n vloeitje of in n cap en smullen maar! :xtc:
S
SjpienerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou, heb gisteravond even een testje gedaan.

Eerst 2 vingerdipjes maar voelde niet erg veel. Een uur of 2,5 later toch nog maar eens 2 vingerdipjes genomen, en die sloegen na een half uur ongeveer in. En dat heb ik geweten :grin:

Loved it, goed spul! :hearteyes:

Wat is trouwens de makkelijkste manier om zonder weegschaal te doseren om bommetjes te maken?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sjpiener zei:
Wat is trouwens de makkelijkste manier om zonder weegschaal te doseren om bommetjes te maken?
Klik om te vergroten...
Een gram in 10 gelijke hoeveelheden verdelen zodat je 10 keer 100 mg hebt.
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Een gram in 10 gelijke hoeveelheden verdelen zodat je 10 keer 100 mg hebt.
Klik om te vergroten...
IDD makkelijkste maar toch niet lekker exact.
Koop gewoon een klein weegschaaltje, niet duur en kun je het mooi afwegen.

Sjpiener zei:
Het poeder is een beetje grof en wit-doorzichtig van kleur. Kan het zijn dat dit gecrushte kristallen zijn of is ziet mdma poeder er altijd zo uit?
Klik om te vergroten...
Ik heb toch al heel wat verschillende poeders en kristallen gezien.
Het mooiste zoals al opgemerkt zijn toch die lekkere witte grote kristallen.
Maar ik heb toch ook wel een zakje bemachtigd met kleine brokjes en poeder, wat er erg bruin uitzag. Toch op 80% getest. Dus de eeuwige wijsheid, laten testen die handel :)

Zelf gebruik ik caps of gewoon een bommetje, maar caps komen bij mij toch lekkerder binnen.
Vraag me niet waarom :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
monkah zei:
Exceptional Insight zei:
Een gram in 10 gelijke hoeveelheden verdelen zodat je 10 keer 100 mg hebt.
Klik om te vergroten...
IDD makkelijkste maar toch niet lekker exact.
Klik om te vergroten...
Exact genoeg voor mij ( :
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
monkah zei:
Zelf gebruik ik caps of gewoon een bommetje, maar caps komen bij mij toch lekkerder binnen.
Vraag me niet waarom :)
Klik om te vergroten...
Dat heb ik nou juist andersom. Caps lijken bij mij wel niet perfect op te lossen ofzo. Na 2.5uur voel ik nog bijna nx, tot ik zou gaan blowen, dan knalt ie in. Doe mij maar een bommetje
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dude! bedankt voor de info!
Was idd verspreid over de hele nacht. Maar aangezien ik er meestal wel op let dat ik niet uitgedroogd/oververhit raak heb ik er nog nooit echt nare gevolgen van gehad!
Dat het fucked up is voor je hersenen spreekt voor zich!
De slechtste dingen zijn altijd het mooist! :wink:
:smoke:
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallo. Ik ben van plan om aanstaande zaterdag voor het eerst MDMA poeder te gebruiken tijdens een feest. Heb natuurlijk al wel vaak genoeg geblowed en heb ook een keer speed gebruikt, wat erg goed beviel, maar van MDMA weet ik eigenlijk een stuk minder af.

Mijn vragen zijn als volgt:
1.Welke hoeveelheid (in bijv. fietssleutelpunten) is voor een 19-jarige jongen van 1,80m en 58kg aan te raden als je er een verdomd gezellige avond van wil maken, maar je jezelf nog wel een beetje in de hand wil houden en je niet wil dat mensen om je heen het duidelijk kunnen zien? Ik bedoel, de security wordt er nooit echt vrolijk van en ik heb ook geen zin dat mensen die er niets mee te maken hebben het zo aan me kunnen zien.
2.Is de kans op 'klapkaken' groot? Heeft er ook weer mee te maken dat ik niet veel zin heb dat mensen me raar gaan aankijken.. Met speed had ik in ieder geval geen last van geklapkaak.

Alvast bedankt!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neem maar geen mdma als je wilt dat anderen het niet zien want dat zou een grote faal zijn.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casplantje. zei:
Hallo. Ik ben van plan om aanstaande zaterdag voor het eerst MDMA poeder te gebruiken tijdens een feest. Heb natuurlijk al wel vaak genoeg geblowed en heb ook een keer speed gebruikt, wat erg goed beviel, maar van MDMA weet ik eigenlijk een stuk minder af.

Mijn vragen zijn als volgt:
1.Welke hoeveelheid (in bijv. fietssleutelpunten) is voor een 19-jarige jongen van 1,80m en 58kg aan te raden als je er een verdomd gezellige avond van wil maken, maar je jezelf nog wel een beetje in de hand wil houden en je niet wil dat mensen om je heen het duidelijk kunnen zien? Ik bedoel, de security wordt er nooit echt vrolijk van en ik heb ook geen zin dat mensen die er niets mee te maken hebben het zo aan me kunnen zien.
2.Is de kans op 'klapkaken' groot? Heeft er ook weer mee te maken dat ik niet veel zin heb dat mensen me raar gaan aankijken.. Met speed had ik in ieder geval geen last van geklapkaak.

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

Ik weet niet waar jij gaat feesten, maar over het algemeen ziet de security liever
lieve, spacende mdma-people dan agressieve dronken boeren. De meeste mensen zijn onder X niet lastig. Met alcohol ligt dat vaak toch iets anders. Het enige wat de security hoort te interesseren is of jij niet moeilijk doet, dealt etc. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zoals al gezegd; als het je eerste keer MDMA is vergeet het dan maar. 't valt echt teveel op: bekken trekken, wegdraaiende ogen, klapkaken, staren, grote pupillen, over woorden struikelen, gedrag, para zijn en noem maar op. En ja, de kans op klapperkaken is groot. Beter neem je het gewoon wel en trek je je niets van andere mensen aan. Of je pakt het gewoon niet natuurlijk. Pakken terwijl niemand het mag zien lijkt me echt niet relaxed en je eerste keer moet echt vet zijn, want voor veel mensen wordt 't nooit zo goed meer.

Ik ben 1.7 en weeg 50 kg denk ik, mijn beste dosis was 70 mg en daarna iets van een 100 mg erbij pakken na een 4 uurtjes. :wave: Ik zou zeggen, doe 90 mg + 120 ofzo. Je moet 't zelf zien uit te vogelen, onder 70 zou ik alvast niet gaan en boven de 120-150 is misschien te hard voor de eerste keer.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#20
slechte ervaring met poeders, vaak maar helft zo goed als mdma kristallen of slechter, heb ook wel eens goede gehad, kun je op het oog niks van zeggen
blij dat de kristallen weer in de buurt zijn :grin: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."