Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet ''ik snap er niks meer van'' gevoel

Het ''ik snap er niks meer van'' gevoel

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo erg heb ik het nog niet gehad, maar na een grote dosering kan ik al niet meer volgen wat mensen vertellen, en als het uitgewerkt is vergeet ik constant wat anderen zeggen of waar ik mee bezig was. :grin:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen die harddrugs gebruiken herkennen het misschien wel, na misschien iets te veel van het ''goede'' te hebben gebruikt :grin: .

Ik ben dus 1 keer in mijn leven zo ver gegaan met xtc dat ik echt niks meer wist.

Zo zwaar onder invloed (vergeten dat je een kwartier geleden nog eentje erin had getrapt), zeer ernstig natuurlijk.

We hadden een afterparty bij iemand thuis, hele nacht doorgehaald natuurlijk.
Ik en een vriend besloten even heerlijk een stukje te lopen in het prachtige weer.
Nou heerlijk was het zeker,

toen we honderden meters verder liepen werd het al akelig stil, wat ik niet gewend ben onder invloed van xtc.
We keken elkaar aan, en onze blikken zeiden genoeg. IK SNAP HET NIET MEER :confused:

Dan vraag ik me toch af waarom je jezelf die vraag stelt als je toch kansloos aan het lopen bent. Maargoed, blijkbaar is het allemaal té overweldigend.
Op een gegeven moment wisten we niet meer waar we waren, waar we heen wilden, waar we vandaan kwamen en hoe we daar in godsnaam gekomen waren :xtc: . Nogal beangstigend op dat moment!

Gelukkig zwakte het ''ik snap er niks meer van'' -gevoel al wat af na een tijdje. (hoelang het geduurd heeft weet ik echt niet, zou best lang kunnen zijn. Of juist heel kort, al sla je me dood)

En we wisten weer dat we gewoon in onze vertrouwde stad liepen, en waar we vandaan kwamen etcetera. Plotseling kwam alles weer bovendrijven..

.. Nouja, alles

Maar het zag er volgens mij echt hilarisch uit voor omstanders, we waren zooo vaag bezig.

Een beetje van de schrik bekomen gingen we weer terug naar het huis waar de afterparty was, zijn we nog even wezen chillen en toen tóch maar naar huis gegaan.

Ik heb vaak gehoord van een black out, maar dat was wel heel erg.
Daarna ook beter opgelet op wat ik allemaal naar binnen werk.
Want gezellig is anders, ook al voel je je top op dat moment.

Herken je dit?
Of wel 's mee gemaakt bij vrienden?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dit herken ik wel, tegen het einde van een xtc avondje krijg ik er ook wel last van. De ene keer meer dan de andere keer, waarschijnlijk afhankelijk van hoeveel ik heb geblowt en geslapen :-P
Als je vaak achter elkaar dat soort shit hebt kan het wel irritant worden na een tijdje, maargoed het hoort er gewoon bij en het is opzich ook wel grappig :grin:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#4
oh laatst bij zany show naderhand, khad 2x 130mg op (260mg) en half afghaantje, nou wask hele tijd iets aan vertellen en dan dacht ik halverwege de zin verek wa heb ik nou net gezegd, dan ga ik twijfelen of ik dan verder moet praten omdat ik niet weet of ik da vorige al gezegd heb. zo stom :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt wel grappig eigelijk :) Eigelijk nog nooit last van gehad, ben eens benieuwd of dat het geval zal zijn als ik ook zo veel neem :grin:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#6
moet je eens ket pakken, en kijken hoeveel je dan nog snapt :wink:
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt meer als mdma misbruik.
Oh wel go ahead.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik herken het wel, alleen dat heb ik enkel gehad met een ziekelijk hoge dosering mdma.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Ik herken het wel, alleen dat heb ik enkel gehad met een ziekelijk hoge dosering mdma.
Klik om te vergroten...

Tjah, ik dus ook :flushed:

NOT
GOOD!!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mdma vind ik stiekem ook veel leuker in lagere doseringen.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Mdma vind ik stiekem ook veel leuker in lagere doseringen.
Klik om te vergroten...
is het ook

het beste gevoel is toch als je gewoon lekkerder voelt als normaal en je nog niet vaag bent.
maajja iedereen weet dat 1 pil dr altijd meer worden
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
knolselderij zei:
Oom Klaas zei:
Mdma vind ik stiekem ook veel leuker in lagere doseringen.
Klik om te vergroten...
is het ook

het beste gevoel is toch als je gewoon lekkerder voelt als normaal en je nog niet vaag bent.
maajja iedereen weet dat 1 pil dr altijd meer worden
Klik om te vergroten...

Tjah, en eigenlijk ook niet zo gek dat het er altijd meer worden.

Want het is zo'n teleurstelling als je rush aan het afnemen is. :(
Maar 2 gemmidelde pilletjes vereelt over de avond/nacht is voor mij toch wel het best.

Maar 1 zou voeldoende moeten zijn. :xtc:
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#13
pbwebmaster zei:
Want het is zo'n teleurstelling als je rush aan het afnemen is. :(
Klik om te vergroten...

Ik vind dat je dan karakter genoeg moet hebben om het daarbij te laten... en gezond verstand.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik dat gevoel begin te krijgen sta ik meestal toch gewoon voor de boxen dus dan maakt het niet uit :)

Je hoeft de muziek niet te snappen alleen maar bewegen :hearteyes: hoe gekker hoe beter
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik herken het sowieso, maar ik heb (gelukkig) nog nooit gehad dat ik niet meer wist waar ik was en wat ik aan het doen was.
ik heb wel vaker - voornamelijk op de after, als de zon alweer volop schijnt - dat ik gewoon echt niet meer kan denken.
dat ik niet eens tijdens het praten niet meer weet wat ik wilde zeggen, maar tijdens het denken me niet meer kan herinneren wat ik dacht.
die momenten vond ik eerst wel leuk, maar op een gegeven moment is het echt vervelend want je bent óf alleen maar bezig met een beetje kijken en lopen óf je probeert een gesprek te voeren maar dat kan gewoon niet meer omdat je alleen maar kan focussen op het feit dat je niks meer weet.
en dan de laatste keer met keta erbij en toen werd ik helemaal waus haha.

mja dat is gewoon fout eigenlijk.. drugs nemen om drugs te nemen en niet om er nog wat leuks uit te krijgen, daar ben ik ook lekker klaar mee :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
jimi zei:
ik heb wel vaker - voornamelijk op de after, als de zon alweer volop schijnt - dat ik gewoon echt niet meer kan denken.
dat ik niet eens tijdens het praten niet meer weet wat ik wilde zeggen, maar tijdens het denken me niet meer kan herinneren wat ik dacht
Klik om te vergroten...

Precies dat dus, heb ik ook altijd. :grin: Dat vind ik ook een van de mindere kanten aan MDMA.
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#17
jimi zei:
dat ik gewoon echt niet meer kan denken.
dat ik niet eens tijdens het praten niet meer weet wat ik wilde zeggen, maar tijdens het denken me niet meer kan herinneren wat ik dacht.
die momenten vond ik eerst wel leuk, maar op een gegeven moment is het echt vervelend want je bent óf alleen maar bezig met een beetje kijken en lopen óf je probeert een gesprek te voeren maar dat kan gewoon niet meer omdat je alleen maar kan focussen op het feit dat je niks meer weet.
Klik om te vergroten...

+1

Moeilijk irritant
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dan heb je ook wel genoeg aan 1 ja. Als ik op mdma ga wil ik toch wel 6-8 uur door kunnen gaan.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#19
knolselderij zei:
Oom Klaas zei:
Mdma vind ik stiekem ook veel leuker in lagere doseringen.
Klik om te vergroten...
is het ook

het beste gevoel is toch als je gewoon lekkerder voelt als normaal en je nog niet vaag bent.
maajja iedereen weet dat 1 pil dr altijd meer worden
Klik om te vergroten...

Tolerantie. Is voor iedereen anders; 1 pil in mijn mik op 'n avond is voldoende. Begin wel pas laat :) Feestje van 10 tot 7, pak ik mijn pil pas om 3 uur.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Dan heb je ook wel genoeg aan 1 ja. Als ik op mdma ga wil ik toch wel 6-8 uur door kunnen gaan.
Klik om te vergroten...

Ja dat klopt, maar op MDMA gaat dat ook makkelijker omdat je dan zelf op kan bouwen en doseren! Das zo fijn aan dat spul! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."