#1
Zo erg heb ik het nog niet gehad, maar na een grote dosering kan ik al niet meer volgen wat mensen vertellen, en als het uitgewerkt is vergeet ik constant wat anderen zeggen of waar ik mee bezig was. ![:grin:]()
. Nogal beangstigend op dat moment!Oom Klaas zei:Ik herken het wel, alleen dat heb ik enkel gehad met een ziekelijk hoge dosering mdma.
is het ookOom Klaas zei:Mdma vind ik stiekem ook veel leuker in lagere doseringen.
knolselderij zei:is het ookOom Klaas zei:Mdma vind ik stiekem ook veel leuker in lagere doseringen.
het beste gevoel is toch als je gewoon lekkerder voelt als normaal en je nog niet vaag bent.
maajja iedereen weet dat 1 pil dr altijd meer worden

pbwebmaster zei:Want het is zo'n teleurstelling als je rush aan het afnemen is.![]()
jimi zei:ik heb wel vaker - voornamelijk op de after, als de zon alweer volop schijnt - dat ik gewoon echt niet meer kan denken.
dat ik niet eens tijdens het praten niet meer weet wat ik wilde zeggen, maar tijdens het denken me niet meer kan herinneren wat ik dacht
jimi zei:dat ik gewoon echt niet meer kan denken.
dat ik niet eens tijdens het praten niet meer weet wat ik wilde zeggen, maar tijdens het denken me niet meer kan herinneren wat ik dacht.
die momenten vond ik eerst wel leuk, maar op een gegeven moment is het echt vervelend want je bent óf alleen maar bezig met een beetje kijken en lopen óf je probeert een gesprek te voeren maar dat kan gewoon niet meer omdat je alleen maar kan focussen op het feit dat je niks meer weet.
knolselderij zei:is het ookOom Klaas zei:Mdma vind ik stiekem ook veel leuker in lagere doseringen.
het beste gevoel is toch als je gewoon lekkerder voelt als normaal en je nog niet vaag bent.
maajja iedereen weet dat 1 pil dr altijd meer worden
Oom Klaas zei:Dan heb je ook wel genoeg aan 1 ja. Als ik op mdma ga wil ik toch wel 6-8 uur door kunnen gaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."