Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet ''ik snap er niks meer van'' gevoel

Het ''ik snap er niks meer van'' gevoel

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#1
k00k zei:
Ja dat klopt, maar op MDMA gaat dat ook makkelijker omdat je dan zelf op kan bouwen en doseren! Das zo fijn aan dat spul! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Zo veel makkelijker gaat dat naar mijn mening niet met MDMA ten opzichte van andere drugs.

Maar goed. Ik herken de 'ik snap er niets meer van'-verhalen wel die ik hier lees. Vroeger (dan praat ik over zo'n 10 jaar geleden) heb ik wel eens precies 10 pillen op (a 70-80mg) in 1 lange nacht. De laatste 2 (tegelijk) deden niets meer want ik was door de serotonine heen. Dit is ook eigenlijk het enige wat ik me van die avond nog goed herinner. Toen ben ik in slaap gevallen en ben nog nooit zo depressief geweest als de volgende dag.

Sindsdien heb ik er wel wat van geleerd. Heb een langere tijd niets meer gedaan, maar gebruik nu af en toe weer eens wat en bedenk me wel twee keer voordat ik de volgende dosis pak en controleer meerdere malen hoe laat het is en of ik nog weet hoeveel ik al op heb en wanneer. Ook hou ik nu rekening met voeding, zeker qua vitaminen en mineralen; op de dag zelf en de dagen erna slik ik 's ochtends 1x Centrum en een 1000mg C tablet, en als ik er aan denk dan na gebruik voor het slapen nog zo'n C tablet. Sinds ik dat doe heb ik nooit meer last gehad van een comedown. Sterker nog, soms ga ik de dagen erna met meer plezier naar m'n werk. Wel heb ik het vermoeden dat de grote dosis vitamine C de MDMA afbraak versnelt en dus de roes verkort. Maar liever dat, dan mezelf slopen zoals ik vroeger deed.
e
eM De Ma AaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook altijd van die vage gesprekken, dan ben ik wat aan het vertellen en dan stop ik het verhaal ff met ennuh, en dan ben ik klaar want hoe hard ik ook concentreer ik weet dan echt niet meer waar ik het over had. Dan hoor je mij weer zeggen wacht ff, (ff goed nadenken waar the fuck had ik het ook alweer over) en meestal is er dan weer een nuchter iemand bij die zei, je was dit en dat aan het vertellen. Ooh ja en dan ratel ik weer verder om bij de volgende ennuh weer te denken waar the fuck had ik het ook alweer over :P:P:P grappig en vervelend tegelijk :grin:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een vriendin had een keer stiekem een par uur lang de gesprekken opgenomen op haar mobiel.

Nou als je dat een paar maanden later terug hoort, als je nuchter bent.

Je gelooft je oren niet :tongueout:

Je bent helemaal in een andere wereld, niet normaal
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was altijd dol op dat gevoel! :hearteyes:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gevoel zeker wel bekend, helaas :).
Ik voel mezelf altijd een beetje een sufferd als ik midden in een verhaal niet meer snap waar the f*ck ik ook alweer naartoe wilde... Maar goed, ik heb dat inderdaad ook alleen als ik meer heb genomen dan verstandig of nodig was, is me al een tijd niet meer gebeurd!

Btw, als je er ECHT niks meer van 'wilt' snappen moet je je pil erin knallen als je al goed aangeschoten bent... Ben daarmee HELEMAAL de weg kwijt geraakt, dat was echt f*cked up zeg. Jas vergeten bij de garderobe, naar het adres van mn ex gegaan ipv naar huis, soort van verdwalen op weg naar huis, blackouts van de avond zelf...
Bij deze dus just in case de waarschuwing:
XTC + later paar biertjes = okay
Heel veel biertjes + dan XTC = recipe for disaster :(
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Herken ik ook wel, vooral na wat nachtjes doorhalen dan speed , keta of xtc nemen of allemaal ...
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snapte er helemaal niks meer van toen ik een lolly wilde eten en er een papiertje omheen zat... hoe vreemd was dat :|
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
k00k zei:
Ik snapte er helemaal niks meer van toen ik een lolly wilde eten en er een papiertje omheen zat... hoe vreemd was dat :|
Klik om te vergroten...

Haha :grin: Papiertje er van tevoren afdoen dan :P
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
k00k zei:
Ik snapte er helemaal niks meer van toen ik een lolly wilde eten en er een papiertje omheen zat... hoe vreemd was dat :|
Klik om te vergroten...

Haha :grin: Papiertje er van tevoren afdoen dan :P
Klik om te vergroten...

Ja maar ik snapte niet waarom er een papiertje om een lolly heen zat :stoned: :grin: maar uiteindelijk hebben mensen mij uit de verwarde situatie geholpen door het papiertje eraf te halen :sunglasses:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
k00k zei:
Ja maar ik snapte niet waarom er een papiertje om een lolly heen zat :stoned: :grin: maar uiteindelijk hebben mensen mij uit de verwarde situatie geholpen door het papiertje eraf te halen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik had het denk ik enorm grappig gevonden moest ik je bezig hebben gezien ! :grin:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
k00k zei:
Ja maar ik snapte niet waarom er een papiertje om een lolly heen zat :stoned: :grin: maar uiteindelijk hebben mensen mij uit de verwarde situatie geholpen door het papiertje eraf te halen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik had het denk ik enorm grappig gevonden moest ik je bezig hebben gezien ! :grin:
Klik om te vergroten...

Dat zeiden mijn vriendin dus ook al :grin: Het was ook echt een geniale terugweg! :grin: :stoned:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
de GT zei:
moet je eens ket pakken, en kijken hoeveel je dan nog snapt :wink:
Klik om te vergroten...

Ik wist niet eens meer wat dat rare geval wan ik op me schoot had was ??? Iets met een scherm pfff? En toetsen wat heb je daar nou aan?...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."