Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijpakken

Bijpakken

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja true, zeker met 1 report dat kort door de bocht is en laaiend enthousiast heel erg oppassen. Bij meerdere kan je meestal wel een goed beeld krijgen.
Maar de moderators houden het ondertussen behoorlijk goed in de gaten daar, de kwaliteit is al wel veel beter dan een jaar terug ofzo. Enfin, in het geval van hierboven geldt dat alle kennis is meegenomen, beter iets dan niets.
G
GOEMALid
01-01-2024, 00:00
#2
De laatste 8 jaar maar 1 recept voor mij:

ALs we BV naar een dagfeest gaan wat om 23u afgelopen is dan gaat er om een uur of 3 een hele unit in (in mijn geval rode duif) die er dan vervolgens zo lekker hard inknalt :P dan na 2/3 uur een halve unit en 2 uur daarna weer een halve.

Net een beetje hoe ik het aan voel komen,maar dat heb ik altijd goed in de peiling.

Daarna laat ik het zaakje lekker uitwaaien en dan lekker de mand in.

N goeie dosis vislolie pillen en verders nix geen last.
e
eM De Ma AaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb alle berichten hier gelezen maar bij mij werken die dingen niet. Bij mij gaat het puur om het eerste gevoel alles wat ik daarna bij pak heeft eigenlijk geen nut (toch pak ik altijd bij want ik wil gewoon meer)

Ik lees hier dingen als ''om 22:00 neem ik een hele en om 1:00 neem ik weer wat bij'' als ik om 22:00 een hele neem en die kickt om laten we zeggen 22:45 in dan ben ik rond 1:00 mijn love gevoel al weer kwijt :confused:, en het is ook niet dat ik vaak in een korte tijd gebruik en het is ook niet zo dat ik al overdreven veel gebruikt heb in het verleden. Ik baal hier enorm van mijn love gevoel duurt echt extreem kort, het enige wat dan overblijft is vaagheid.

Als ik dus echt hard wil gaan dan moet ik voordat de 1e begint al bijgepakt hebben of met 2 hele pillen beginnen ofzo (in het verleden wel eens gedaan en dan weet ik zeker dat ik knoer hard ga, mits de pillen wel goed zijn natuurlijk)

Herkennen mensen dit of ben ik de enige?
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik herken het zeker, alleen in mijn geval gebruik ik het wel relatief vaak. Dermate vaak in ieder geval dat mijn serotonine überhaupt nooit de tijd heeft om weer helemaal op het hoogste niveau te komen dus in mijn geval is het verklaarbaar.
g
gerrit2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
eM De Ma Aa zei:
Ik heb alle berichten hier gelezen maar bij mij werken die dingen niet. Bij mij gaat het puur om het eerste gevoel alles wat ik daarna bij pak heeft eigenlijk geen nut (toch pak ik altijd bij want ik wil gewoon meer)

Ik lees hier dingen als ''om 22:00 neem ik een hele en om 1:00 neem ik weer wat bij'' als ik om 22:00 een hele neem en die kickt om laten we zeggen 22:45 in dan ben ik rond 1:00 mijn love gevoel al weer kwijt :confused:, en het is ook niet dat ik vaak in een korte tijd gebruik en het is ook niet zo dat ik al overdreven veel gebruikt heb in het verleden. Ik baal hier enorm van mijn love gevoel duurt echt extreem kort, het enige wat dan overblijft is vaagheid.

Als ik dus echt hard wil gaan dan moet ik voordat de 1e begint al bijgepakt hebben of met 2 hele pillen beginnen ofzo (in het verleden wel eens gedaan en dan weet ik zeker dat ik knoer hard ga, mits de pillen wel goed zijn natuurlijk)

Herkennen mensen dit of ben ik de enige?
Klik om te vergroten...

Nee hoor ik heb precies het zelfde.
Maar het kan niet eeuwig duuren he. Ik begin altijd met 2 anders kom ik er niet in.(130 mg p/st)
Maar ik ben wel tegen de 100 kg. Tja En dan moet je niet te vaak achter elkaar.Altijd makkelijk gezegd dan gedaan met die buiten feesjes achter elkaar
j
jolandamarcoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Begin meestal met capsule 165mg , uur voor ik wil zijn, dan na uur halve p bijpakken tot het gezellig is en blijft anders slapen.....
K
KruidenkoningLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo Mensjes,

Ik neem aan dat bijna iedereen X bijneemt om de eerste inslag te verminderen en het effect te verlengen.
Nou heb ik wel wat ervaring met het bijpakken maar graag zou ik er een wat langere periode tussen laten.
Nou hoor ik altijd dat de Love Rush op een gegeven moment aanzienlijk minder wordt, en dat is waar we het allemaal voor doen.
Laatst had een vriend van mij z'n 3e pil bijvoorbeeld een half uurtje te laat gepakt en dit resulteerde al in een minder gevoel.
Wat is nou het beste om te doen als je je voor een lange periode het echte love effect wilt hebben(10 uur bijv.)
Ik zou dus graag meer tijd willen tussen het bijpakken want hier zit bij mij vaak maar 1,5 uur tussen.

Greetz
:hearteyes:
y
yamahaLid
01-01-2024, 00:00
#8
hey hallo,
om het love gevoel 10 uur te laten duren is denk ik onmogelijk,bij mij in ieder geval
de eerste pillen werken het beste,als de pillen zijn uitgewerkt dan pak ik weer bij,nooit meer dan 2x achter elkaar,als je meer pakt heeft het bijna geen zin meer.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neem een begin dosis van rond de 100mg, neem daarna met tussen pozen van 1,5 a 2 uur nog een paar keer 30-40mg erbij.

Zo neem ik gewoonlijk 2 a 3 keer wat bij en stop ik daamee een uurtje of 3-4 voordat ik naar huis wil.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
eerste 2 pillen zorgen mischien voor het love gevoel (voor de gene die dit nog hebben), alles wat je daarna bij pakt word je alleen maar vettiger/para-der (voor zover dit een woord is) door
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Naar mijn ervaring kan ik echt maximaal een krappe 6 uur echt lekker gaan op xtc, als ik langer bij ga nemen word ik alleen maar vager.

60 mg, 120 mg en als ik gek wil doen nog een keer 60

De 120 neem ik als het eerste halfje al een goed uur aan het werk is, anderhalf als ie erg heftig valt. Daarmee heb ik eigenlijk de max van het echte love gevoel wel gehad, het laatste halfje is om me gewoon nog vaag te houden en dat ik lekker kan doordansen/gek doen.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik neem elk uur een unit, voor een periode van 4 uur.

Mijn ervaring is dat alles wat je daarna neemt niet meer zorgt voor zo'n rush.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is een unit ?
Elk uur een volle dosis ? Das wel ziek veel en logisch dat er daarna niets meer werkt.


De tip om bij te pakken met 1/3e dosis komt van shulgin trouwens. google maar shulgin en Pikhal als je dat niet kent.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik pak een lage begindosis zodat het niet keihard inslaat, 60mg bijvoorbeeld. Door elk uur bij te pakken schroef ik de dosis langzaam op en heb ik cumulatief evenveel binnen als 2 sterke pillen.

Dat had ik wel beter uit kunnen leggen nu ik het zo teruglees.

Verder is dit de methode die ik prettig vind, en die methode verschilt natuurlijk per persoon.

Ik heb veel uit pikhal gelezen, maar dat wist ik niet. Zal die methode volgende keer eens uitproberen, al is mijn ervaring dat ik best veel moeite kan hebben met een hoge begindosis
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm ik ben weer de uitzondering lees ik al ik begin meestal met een halfje en neem dan elk uur een halfje bij tot er 4 beurten zijn geweest en dan neem ik een hele van 100 tot 120 mg en daar doe ik zeker 10 tot 12 uur mee .
Wel moet ik zeggen dat doen we in een thuissituatie en alles en vooral het love gevoel blijft enorm hangen
:mrgreen:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
verpest al dat gereken voor jullie niet een klein beetje het feest?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dreuge zei:
verpest al dat gereken voor jullie niet een klein beetje het feest?
Klik om te vergroten...

Nee, het zorgt eerder voor een geslaagde avond. :sunglasses: En daarbij, zoiets doe je toch niet op het feest zelf? :tearsofjoy:
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dreuge zei:
verpest al dat gereken voor jullie niet een klein beetje het feest?
Klik om te vergroten...

Het is als poker. Rekenen doe je wanneer je de theorie bedenkt, aan tafel gaat alles op gevoel.
K
KruidenkoningLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bedankt voor de reacties, ik het binnenkort maar eens proberen om elk uur bij te pakken.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#20
En, nog succes gehad :)?

Het is heel simpel, het love gevoel komt doordat MDMA ervoor zorgt dat er serotoninen in je hersenen worden vrijgegeven, (specifiek de 5ht1 neurotransmitter als ik me niet vergis, die de stemming beinvloed), en dat geeft het love gevoel. Maar serotonine wordt niet heel erg snel door je lichaam aangemaakt, en op een gegeven moment is stopt de afgifte, en bij regelmatig gebruik is de serotonine voorraad letterlijk op!

Dit zorgt er praktisch gezien voor (naar mijn ervaring) dat het op een gegeven moment gewoon gedaan is met de pret. De stimulerende werking qua energie (door noradrenaline en dopamine opname te verhinderen) is er nog wel, dus dat zorgt er misschien voor dat je je nog wel prima voelt, maar die echte love buz 12 uur lang vasthouden? Ik denk dat dat onmogelijk is!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."