Lachen man!
Zou je eens moeten filmen, lig je helemaal in de stuip denk ? :P
Zou je eens moeten filmen, lig je helemaal in de stuip denk ? :P
pascal828 zei:Dit is zo, omdat een deel van MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, wat halucinotief werkt.
Dus hoe meer MDMA je neemt, hoe meer in MDA wordt omgezet.
Dit resulteert vaak in snorren zien bij mensen, hekken zien, met mensen praten die er niet zijn.
en ook vage dromen hebben/ Closed eyed visuals hebben.
Correct me if i'm wrong.
pascal828 zei:Dit is zo, omdat een deel van MDMA in je lichaam word omgezet in MDA, wat halucinotief werkt.
pascal828 zei:wat halucinotief werkt.
pascal828 zei:halucinotief
Visualiseren heet dat. Of nog een stapje dieper: lucide dromen.Wakkoe zei:Als ik me erop concentreer kan ik vaak ongeveer zien wat ik wil zien, dus als ik niet kan slapen ga ik tekenfilms kijken in mn hoofdTijdje geleden vond ik zelf bedachte tell-sell reclames intressant..
Dus hoe meer MDMA je neemt, hoe meer in MDA wordt omgezet.
Dit resulteert vaak in snorren zien bij mensen, hekken zien, met mensen praten die er niet zijn.
en ook vage dromen hebben/ Closed eyed visuals hebben.
Correct me if i'm wrong.

Harderstyles zei:Ik lag 2 weken terug in bed, muziek te luisteren na een feestje. Toen ik geen muziek meer wilde horen, stapte ik uit bed om de radio uit te zetten. Denk dat je al kan raden, dat hij dus gewoon uit stond. Hoor ook altijd mensen praten na een goed avondje spacen. Denk dat het per persoon verschilt, hoe je erop reageert. Ik vind het altijd wel lachen zulk soort dingen, maar ik kan erin komen dat je er horendol van wordt. Als ik er zo over praat, kan ik niet wachten totdat het weer zover is![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."