Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed ben?

[XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed ben?

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

andere mensen kunnen het wel zien maar de politie niet
d
dr0gz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kunnen mensen zien dat ik onder invloed ben van XTC?
Mensen zien me altijd frisdrank halen en dan zeg ik gewoon dat ik de bob ben...

Maar ik had zaterdag dus 3 a 4 pilletjes op en een leuke chick gescoort, uren mee gepraat... alleen toen ging opeens een vriend van haar met mij praten, en toen heb ik opeens niks meer van haar gehoort... :P

Je krijgt grote doppen van X maar dat kan je toch ook van andere dingen krijgen? En ga je ook kaakschuiven als je kauwgum in hebt?

En bij alcohol controle's kijkt de politie dan ook of je grote doppen hebt?

Gr
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Tjah ze kunnen best wel een vermoeden hebben, maar ik heb ook wel eens het vermoeden dat een random iemand die ik op straat zie een eikel is. Hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Zolang jij je niet vreemd en zenuwachtig gedraagt, zal de politie niks aan je zien. Dat je verkloot bent hooguit.
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Rijden onder invloed van wat dat ook is niet ok :confused: Hoe helder je ook denkt te zijn... :)
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

dr0gz zei:
Kunnen mensen zien dat ik onder invloed ben van XTC?
Maar ik had zaterdag dus 3 a 4 pilletjes op en een leuke chick gescoort, uren mee gepraat... alleen toen ging opeens een vriend van haar met mij praten, en toen heb ik opeens niks meer van haar gehoort... :P
Gr
Klik om te vergroten...
Das een typisch gevalletje van Balen....en wellicht overbeschermende vrienden.
d
dr0gzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Pascal FM zei:
Rijden onder invloed van wat dat ook is niet ok :confused: Hoe helder je ook denkt te zijn... :)
Klik om te vergroten...
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik rij altijd + 4 uurtjes later nadat het is uitgewerkt,,, maar dan zijn me doppen nog wel grooot :openmouth:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

3 a 4 pillen, daar kun je flink scheef van worden en vreemde bekken van gaan trekken hoor. Dat heb je zelf toch ook wel door? :rolleyes:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Marla Singer zei:
3 a 4 pillen, daar kun je flink scheef van worden en vreemde bekken van gaan trekken hoor. Dat heb je zelf toch ook wel door? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Altijd dat gebash naar Doortje. Te makkelijk.

Heb al een tijd geen auto meer gereden en dat is maar beter ook. Toen ik nog een wagen reed ben ik wel aangehouden. Ik reed vrijwel altijd stoned (ook een stuk beter dan nuchter:wink: maar nooit een agent die me recht in de ogen keek. Enkel blazen.

Als je als een volslagen idioot deelneemt aan zo'n proef kan je het wel schudden natuurlijk.

Tegenwoordig hebben ze toch apparatuur die op drugs test. Weet niet hoe dat vordert?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Met alcoholcontrole letten ze niet echt op drugs, tenzij je gruwelijk opvalt uiteraard.
Drugstest is nog niet echt over the top ... is nog in experiment fase, dat gaat via speeksel
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Een vriend van mij rijdt heel vaak stoned, beter zelfs dan nuchter (vindt ie zelf ) maar onder invloed van x zou ik toch echt wel drie kaar nadenken alvorens het te doen, ook al is de space al uitgewerkt. En dan niet vanwege de politie maar vanwege je eigen en andermans veiligheid.
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Haha ten eerste de bestuurder zou echt wel weten wanneer hij wel of niet goed kan rijden, en dat maakt niet uit of die onder invloed is of niet. Ik ken genoeg mensen die stoned of onder invloed zijn van XTC maakt niks uit het kan allemaal. Maar het nadeel is dat politie dat vaak wel doorheeft vooraal bij mensen met lichtere ogen. En als je kauwgom inhebt krijg je niet ergere schuifkaken door dan ga je kauwen als een paard onderhand:P heeeel overdreven tenminste heb ik altijd. ma je moet gewoon zorgen dat je niet in volle daglicht rijdt onder invloed dan ben je hard de sjaak :stoned:
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Kortweg: Ja!

Onder invloed van bewustzijnsverruimende middelen of bewustzijnsvernauwwende middelen deelnemen aan het verkeer / werken / normaal functioneren is NIET mogelijk, hoe goed je ook denkt het te kunnen conntroleren.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Ik trek altijd hele scheve bekken en klappertanden als een gek kan ik ook niet tegen houden zoals andere die ook pillen op hebben, die klemmen de kaken op elkaar. Maar klappertanden is toch vet . :rock:
d
dr0gzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Maar zien mensen duidelijk dat ik XTC op heb, of kan het ook gewoon op teveel alcohol lijken?

Vind het niet echt prettig als iedereen ziet dat ik drugs heb gebruikt...
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

dr0gz zei:
Maar zien mensen duidelijk dat ik XTC op heb, of kan het ook gewoon op teveel alcohol lijken?

Vind het niet echt prettig als iedereen ziet dat ik drugs heb gebruikt...
Klik om te vergroten...
Enige antwoord is verschilt per persoon.

Neem niet teveel, dan zul je het minder zien dan wanneer je een bak met pillen naar binnen gooit.
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Bij 9 van de 10 mensen verraden de ogen alles..

Ik word best wel eens aangehouden voor een routinecontrole ( zal wel door de auto komen, jonge gozer & een BMW = vooroordelen ) en laatste keer moest ik blazen en werd ook mijn pupilreflex gechecked om te zien of ik onder invloed was van drugs. Dat houd dus in dat ze met een zaklamp even 2x knipperend in je ogen schijnen. Had dat nog niet eerder meegemaakt, maar gelukkig had ik niks op..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Ogen veranderen inderdaad bijna alles. Als ik clienten op kantoor zie zie ik in 99.9 procent van de gevallen of iemand wat op heeft .... en dat zie ik dan dus aan de ogen. Pupilreflex wat de politie doet kan ook in het donker. Licht aan, oogjes worden klein. Licht uit, oogjes worden groot, licht aan oogjes worden weer klein. Heb je wat op dan blijven ze vaak groot en zie je niet dat ze zich herstellen. Ze kunnen je aan de hand van deze test niet beboeten, wel meenemen voor een bloedonderzoek
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

dr0gz zei:
Kunnen mensen zien dat ik onder invloed ben van XTC?
Klik om te vergroten...

als ik ergens ben, waar iemand rondloopt die xtc heeft gehad, zie ik dat meestal gelijk, herken die trekjes van mezelf dan.
eerder.. toen ik nog nooit iemand had gezien die onder invloed van xtc was, zag ik een keer een vent dansen ( een homo ) als een gek, die ze lippen hele tijd aflikte en ze ogen gingen van hangend naar wijdt open. jaaa ik wist dat het niet helemaal goed zat met die vent maar wist niet wat die had gehad, tot ik het van me neef hoorde die ook bij me was.
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Haha na mijn unieke ervaring van gister is het 1000 % dat politie dat zekers wel ziet.
:P ik had zelf mdma cristallen bij , pillen , wiet en hasj.
Komt de politie aangereden en een vriend van me doet een fles alchol snel weg waardoor er ook een mobiel valt.
Toen stopte politie. Ze zeiden tegen ons als jullie van alles laten vallen en dit dat is het meestal dat jullie iets bij hebben wat niet mag. en ik had al het spul bij terweil ik 15 ben...
Wij nee alleen een fles alchol ma ja je mag niet openbaar drinken. Mja een beetje gepraat met de wouten ze controleerde nog een andere vriend op drugs gebruik enz. Mij gelukkig niet:)! ma ik had mijn tas beetje omlaag laten zakken zodat ze t onderhand niet zagen.
Maar toen vroeg de politie agent aan mijn vriend van volgens mij heb je iets gebruikt.
Want jou ogen zeggen al genoeg met je pupillen.
Maar hij bleef ontkennen dus er was gelukkig niks aan de hand. de fles alchol mochten we met geluk houden. Politie ziet alles :(

:wave:
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be

Andyy zei:
dr0gz zei:
Kunnen mensen zien dat ik onder invloed ben van XTC?
Klik om te vergroten...

als ik ergens ben, waar iemand rondloopt die xtc heeft gehad, zie ik dat meestal gelijk, herken die trekjes van mezelf dan.
Klik om te vergroten...

Dit inderdaad pas als je zelf onder invloed bent of geweest zie je pas duidelijk wie er nog meer gebruiken etc zonet laatse uurtje in discotheek hier in aparte zaal alleen hardcore, ik zag gelijk dat er alleen maar medegebruikers waren.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."