Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste plek

Beste plek

83 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#1
plantenbak zei:
drinken bij mijn pillen doe ik liever niet :)
Klik om te vergroten...
Ik ook niet, heb het al wel is gedaan maar vind het de moeite niet waard.
Gewoon een lekker toetje...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een keer 4 uur (snachts) cup-a-soup gemaakt toen ik thuis kwam..
nog nooit zo lekkere soep gehad :hearteyes:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ghanzibaldhi zei:
Gewoon thuis met vrienden, 5 keer dezelfde film kijken en super veel bier drinken en blowen...


SUCCES GEGARANDEERD!

:rock: :beer:
Klik om te vergroten...

Beter gewoon dikke jonkos en geen film.
Als ik onder invloed ben van X plus thc dan ga ik de gekste dingen doen.
Ik kan iig niet stilzitten en naar een film kijken.
Ik ga mensen masseren maakt niet uit wie, ook al ken ik ze niet.
Ik ga met diegene praten en schaam me nergens voor.
Ik ben absoluut geen homo maar ik heb al ook al heel veel gasten gemasseerd.
Alleen het probleem is als ik eenmaal begin met masseren wilt iedereen gemasseerd worden omdat het uberlekker is. :grin:
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee maar als je zo dull bent van de piri´s, jonko´s en bier dan ga je echt niet naar die films kijken! Vandaar 5 keer achter elkaar dezelfde, en dan nog niet eens weten wat je hebt gezien! Geweldige dingen beleefd, hallucineren als een gek, gesprekken die gewoon over uit de lucht gegrepen dingen gaan... niks mooier als zwaar van de kaart bij elkaar zijn haha!
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
true,
alleen een film kijken lijkt me echt niks tijdens X...
zonde van de tijd
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Huisfeestje met een groepje, waar je lekker herrie kan maken en ook kan dansen. In de beginuurtjes nog even in de kroeg spieken misschien (kan ook heel erg leuk zijn). Maar het liefst gewoon met een compact groepje lekker spacen in een groot huis. Wandelingetje hier en daar, en afsluiten met een pilsje.
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#8
J86 zei:
true,
alleen een film kijken lijkt me echt niks tijdens X...
zonde van de tijd
Klik om te vergroten...
en zonde van de pil
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk toch echt dat ik voor een dik feestje ga :hearteyes:

Uitgaan dus.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
J86 zei:
TrippyShit zei:
Dus mensen die met twijfel voor uitgaan kiezen hebben geen leuke groep vrienden? :P
Ik heb een hele leuke groep vrienden zelfs :grin:
Klik om te vergroten...

nee ik ben alleen van mening dat je dan minder van het love gevoel genieten :) tenminste bij mij is dat zo
Klik om te vergroten...

Hoeft niet. Ik heb tijdens uitgaan het love gevoel wel eens heel erg hard door mn hele lichaam voelen gaan op het ritme van de muziek. Zo heftig dat ik er onderhand een stijve van kreeg en zo lekker was het gewoon. Niet normaal meer :P

Lees hier ook over alcohol. Met alcohol vind ik het beetje waardeloos. Ten eerste vergeet je bijna je hele avond en het onderdrukt het echte love gevoel ook. Behalve dat smaakt alcohol me niet als ik mdma opheb.
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op school?
s
stamparrLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vind het op een feestje toch wel het lekkerst, je komt dan lekker in een roes met die muziek en lichten.

En je hebt natuurlijk genoeg mensen die op hetzelfde niveau zitten :sunglasses:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op een dik hardcorefeest
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
Immo zei:
Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Zo dacht ik eerst ook. Maar je kan echt zo'n intieme sfeer thuis creëren, als je het goed voorbereidt en met de juiste mensen doet heb je er echt veel meer aan dan op een feest, waar je je in moet houden om normaal te doen en weinig dingen voor handen hebt om te doen behalve dansen.
Klik om te vergroten...

Als jij normaal moet doen op feesten ga je toch echt niet naar de juiste feesten man.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Samen met men ouders :hearteyes:
Zoo chill met hun freaken :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Immo zei:
Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Zo dacht ik eerst ook. Maar je kan echt zo'n intieme sfeer thuis creëren, als je het goed voorbereidt en met de juiste mensen doet heb je er echt veel meer aan dan op een feest, waar je je in moet houden om normaal te doen en weinig dingen voor handen hebt om te doen behalve dansen.
Klik om te vergroten...

Als jij normaal moet doen op feesten ga je toch echt niet naar de juiste feesten man.
Klik om te vergroten...

Of juist wel.
Gek doen doe ik lekker met vrienden en niet tussen allemaal mensen die ik niet ken die psychedelische kleding dragen, LSD gebruiken en zichzelf dan hippie noemen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen. :stoned:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...

Ik vind het allemaal maar nep.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kigh zei:
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Nu ga je weer sociale groepjes maken, en het mooie van zulke events is dat die er niet bestaan. "Horen" of niet "Horen". Dat heb je in het normale leven, daar niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."