#1
Ik ook niet, heb het al wel is gedaan maar vind het de moeite niet waard.plantenbak zei:drinken bij mijn pillen doe ik liever niet![]()
Gewoon een lekker toetje...
Ik ook niet, heb het al wel is gedaan maar vind het de moeite niet waard.plantenbak zei:drinken bij mijn pillen doe ik liever niet![]()
Ghanzibaldhi zei:Gewoon thuis met vrienden, 5 keer dezelfde film kijken en super veel bier drinken en blowen...
SUCCES GEGARANDEERD!
![]()
![]()
en zonde van de pilJ86 zei:true,
alleen een film kijken lijkt me echt niks tijdens X...
zonde van de tijd
J86 zei:TrippyShit zei:Dus mensen die met twijfel voor uitgaan kiezen hebben geen leuke groep vrienden? :P
Ik heb een hele leuke groep vrienden zelfs![]()
nee ik ben alleen van mening dat je dan minder van het love gevoel genietentenminste bij mij is dat zo
tomz0r zei:Immo zei:Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.
Zo dacht ik eerst ook. Maar je kan echt zo'n intieme sfeer thuis creëren, als je het goed voorbereidt en met de juiste mensen doet heb je er echt veel meer aan dan op een feest, waar je je in moet houden om normaal te doen en weinig dingen voor handen hebt om te doen behalve dansen.
Angramar Temenos zei:tomz0r zei:Immo zei:Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.
Zo dacht ik eerst ook. Maar je kan echt zo'n intieme sfeer thuis creëren, als je het goed voorbereidt en met de juiste mensen doet heb je er echt veel meer aan dan op een feest, waar je je in moet houden om normaal te doen en weinig dingen voor handen hebt om te doen behalve dansen.
Als jij normaal moet doen op feesten ga je toch echt niet naar de juiste feesten man.
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.Angramar Temenos zei:Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.

Angramar Temenos zei:Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Kigh zei:Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.Angramar Temenos zei:Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."