Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskeihard rennen met xtc?

keihard rennen met xtc?

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#1
t kwam eerst niet in me op maar ik kwam hem toevallig vandaag tegen.

een jaartje terug deed een vriend van me (die altijd al erg vrolijk en energiek is) voor het eerst mdma pakken. vervolgens heeft hij 3 uur lang in een straal van 20 meter doorsnee rondjes om ons heen gerend met z'n handen in de lucht. alsmaar roepend "wieeeeeeeeew"
welteverstaan door een druk festival publiek.

was dan wel weer hilarisch voor de anderen :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
TRAVOLTA zei:
t kwam eerst niet in me op maar ik kwam hem toevallig vandaag tegen.

een jaartje terug deed een vriend van me (die altijd al erg vrolijk en energiek is) voor het eerst mdma pakken. vervolgens heeft hij 3 uur lang in een straal van 20 meter doorsnee rondjes om ons heen gerend met z'n handen in de lucht. alsmaar roepend "wieeeeeeeeew"
welteverstaan door een druk festival publiek.

was dan wel weer hilarisch voor de anderen :)
Klik om te vergroten...

En toen ontstond er een gat in de grond om jullie heen? :grin:
p
pinoblowtsomsLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb een keer op mdma gerend, we waren wat onzin uit aan het halen en toen kwam er een wout om de hoek aan gereden. Ik heb zeker 2km achter elkaar gerend op sprint snelheid zonder te stoppen. En op het moment dat ik stopte ben ik half knock out gegaan. Op de speed heb ik ook al us zoiets meegemaakt.... maarja op die drugs kun je wel n stuk harder rennen :P
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben wel eens rondjes tegen de dijk opgerend, gewoon omdat ik het vet vond dat je dan steeds omhoog en omlaag aan het rennen was xD.
p
pinoblowtsomsLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaha, ik heb zelfs op de xtc een keer een auto met 4 vrienden erin geduwd lichtelijk berg op puur omdat ik er de grootste lol in had, totdat de bestuurder op het punt dat ik op was vol op trok en ik op me plaat ging. Agjaa inspanning is leuk maar kijk uit met hoe je lichaam het oppakt.
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Muse24 zei:
ik lees het al: volgende keer ren ik gezellig mee :xtc:
Klik om te vergroten...
Goed plan :wink: :P
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dank u, da dacht ik dus ook
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als hij net inslaat en je hebt flink wat energie en denkt dat je de hele wereld aan kan. En je staat op een festival waar de areas flink uit elkaar liggen. Dan heb je geen zin om 10 minuten te lopen met al die energie en vette djs te missen. Dan maar rennen en er schijt aan hebt wat mensen van je denken als je voorbij komt gerend. :rock:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lol, ik vertel hier een stukje aan een maat van me die hier ook zit. Zeg ik hebben wij eigenllijk ook gerend op xtc? Zegt hij ja, ineens komt het ook weer boven. Was op Q-base, ik omschreef het toen als in indrukken van de shift-knop bij call of duty :P. Alles om je heen werd iets waziger, het voelde ook alsof je echt heel veel sneller ging zonder meer moeite te doen. Haha supervet :grin:
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mja ik krijg van xtc van die lome benen, maar voelt wel heeel vederlicht als je dan loopt, dus t zal met rennen wel versterkt worden vermoed ik, toch eens gauw proberen.

En ja dat van de ene stage naar de andere rennen, lijkt me een vrij logische verklaring dan ja:P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Muse24 zei:
mja ik krijg van xtc van die lome benen, maar voelt wel heeel vederlicht als je dan loopt, dus t zal met rennen wel versterkt worden vermoed ik, toch eens gauw proberen.

En ja dat van de ene stage naar de andere rennen, lijkt me een vrij logische verklaring dan ja:P
Klik om te vergroten...

rennen op xtc is gewoon baas, je houd gewoon het vederlichte gevoel. Dus het lijkt alsof je 0 moeite doet om te rennen :P gewoon indrukken van een soort knopje ofzo lijkt het. Geen moeite wel mee snelheid :grin: :rock:
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb altijd het gevoel dat ik als enige heel snel lijk te bewegen en de rest van de mensen stilstaat. Hierdoor bots ik ook enorm vaak tegen mensen aan .
Waarschijnlijk zit ik gewoon met 100kmph rond te rennen zonder dat ik het doorheb :rockband:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
rennen doe ik ook wel als ik geen xtc op heb hoor. waarom tijd verspillen met lopen als je ook kan rennen :confused:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Royban zei:
Ik heb altijd het gevoel dat ik als enige heel snel lijk te bewegen en de rest van de mensen stilstaat. Hierdoor bots ik ook enorm vaak tegen mensen aan .
Waarschijnlijk zit ik gewoon met 100kmph rond te rennen zonder dat ik het doorheb :rockband:
Klik om te vergroten...

Hmmm, ik denk het niet hoor :)
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik lees het al: volgende keer ren ik gezellig mee :xtc:
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen report, maar meer een vraagje naar iemand die dat wel heeft,

heb ooit een keer xtc genomen op een hardcore festival, echt heel leuk enzo. Maar k zag daarvoor nuchter ook al en tijdens mijn eigen trip, steeds een enkeling echt keihard rennen door al die mensen heen, van de ene naar de andere kant van het veld (en niet omdat ze dringend naar de wc moesten ofzo he). Het fascineerde me in elk geval enorm en vraag me nog steeds af, wat hen bezielde? Iemand ervaring mee, ooit gaan rennen met xtc op? Of kwam het echt heel ergens anders door en zaten ze keihard aan de speed o.i.d.?

Wellicht was het toch mijn eigen imaginarium...maar k waag me toch maar aan dit topic, kijken wat het oplevert.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rennen met xtc op? Nee dat doe ik niet, wel flink dansen
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tja, xtc he...

Zo heb ik ooit eens vol fascinatie naar een spin die ik uit m'n mond toverde zitten kijken...

Wat X al niet met je doet..

(maw; zoek het gerust in die richting...)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
cool :sunglasses:
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#20
T-men zei:
(maw; zoek het gerust in die richting...)
Klik om te vergroten...

mja toch maar wel he:P Had gister ff een vaag moment weer toen ik er aan terug dacht en dit topic maakte. t Was een leuke ervaring, niet teveel achter zoeken dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."