#1
ik lees het al: volgende keer ren ik gezellig mee 


TRAVOLTA zei:t kwam eerst niet in me op maar ik kwam hem toevallig vandaag tegen.
een jaartje terug deed een vriend van me (die altijd al erg vrolijk en energiek is) voor het eerst mdma pakken. vervolgens heeft hij 3 uur lang in een straal van 20 meter doorsnee rondjes om ons heen gerend met z'n handen in de lucht. alsmaar roepend "wieeeeeeeeew"
welteverstaan door een druk festival publiek.
was dan wel weer hilarisch voor de anderen![]()
Goed planMuse24 zei:ik lees het al: volgende keer ren ik gezellig mee![]()

Muse24 zei:mja ik krijg van xtc van die lome benen, maar voelt wel heeel vederlicht als je dan loopt, dus t zal met rennen wel versterkt worden vermoed ik, toch eens gauw proberen.
En ja dat van de ene stage naar de andere rennen, lijkt me een vrij logische verklaring dan ja:P


Royban zei:Ik heb altijd het gevoel dat ik als enige heel snel lijk te bewegen en de rest van de mensen stilstaat. Hierdoor bots ik ook enorm vaak tegen mensen aan .
Waarschijnlijk zit ik gewoon met 100kmph rond te rennen zonder dat ik het doorheb![]()
T-men zei:(maw; zoek het gerust in die richting...)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."