#1
dank u, da dacht ik dus ook

Muse24 zei:mja ik krijg van xtc van die lome benen, maar voelt wel heeel vederlicht als je dan loopt, dus t zal met rennen wel versterkt worden vermoed ik, toch eens gauw proberen.
En ja dat van de ene stage naar de andere rennen, lijkt me een vrij logische verklaring dan ja:P


Royban zei:Ik heb altijd het gevoel dat ik als enige heel snel lijk te bewegen en de rest van de mensen stilstaat. Hierdoor bots ik ook enorm vaak tegen mensen aan .
Waarschijnlijk zit ik gewoon met 100kmph rond te rennen zonder dat ik het doorheb![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."