Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskeihard rennen met xtc?

keihard rennen met xtc?

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dank u, da dacht ik dus ook
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als hij net inslaat en je hebt flink wat energie en denkt dat je de hele wereld aan kan. En je staat op een festival waar de areas flink uit elkaar liggen. Dan heb je geen zin om 10 minuten te lopen met al die energie en vette djs te missen. Dan maar rennen en er schijt aan hebt wat mensen van je denken als je voorbij komt gerend. :rock:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lol, ik vertel hier een stukje aan een maat van me die hier ook zit. Zeg ik hebben wij eigenllijk ook gerend op xtc? Zegt hij ja, ineens komt het ook weer boven. Was op Q-base, ik omschreef het toen als in indrukken van de shift-knop bij call of duty :P. Alles om je heen werd iets waziger, het voelde ook alsof je echt heel veel sneller ging zonder meer moeite te doen. Haha supervet :grin:
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mja ik krijg van xtc van die lome benen, maar voelt wel heeel vederlicht als je dan loopt, dus t zal met rennen wel versterkt worden vermoed ik, toch eens gauw proberen.

En ja dat van de ene stage naar de andere rennen, lijkt me een vrij logische verklaring dan ja:P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Muse24 zei:
mja ik krijg van xtc van die lome benen, maar voelt wel heeel vederlicht als je dan loopt, dus t zal met rennen wel versterkt worden vermoed ik, toch eens gauw proberen.

En ja dat van de ene stage naar de andere rennen, lijkt me een vrij logische verklaring dan ja:P
Klik om te vergroten...

rennen op xtc is gewoon baas, je houd gewoon het vederlichte gevoel. Dus het lijkt alsof je 0 moeite doet om te rennen :P gewoon indrukken van een soort knopje ofzo lijkt het. Geen moeite wel mee snelheid :grin: :rock:
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb altijd het gevoel dat ik als enige heel snel lijk te bewegen en de rest van de mensen stilstaat. Hierdoor bots ik ook enorm vaak tegen mensen aan .
Waarschijnlijk zit ik gewoon met 100kmph rond te rennen zonder dat ik het doorheb :rockband:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
rennen doe ik ook wel als ik geen xtc op heb hoor. waarom tijd verspillen met lopen als je ook kan rennen :confused:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Royban zei:
Ik heb altijd het gevoel dat ik als enige heel snel lijk te bewegen en de rest van de mensen stilstaat. Hierdoor bots ik ook enorm vaak tegen mensen aan .
Waarschijnlijk zit ik gewoon met 100kmph rond te rennen zonder dat ik het doorheb :rockband:
Klik om te vergroten...

Hmmm, ik denk het niet hoor :)
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen report, maar meer een vraagje naar iemand die dat wel heeft,

heb ooit een keer xtc genomen op een hardcore festival, echt heel leuk enzo. Maar k zag daarvoor nuchter ook al en tijdens mijn eigen trip, steeds een enkeling echt keihard rennen door al die mensen heen, van de ene naar de andere kant van het veld (en niet omdat ze dringend naar de wc moesten ofzo he). Het fascineerde me in elk geval enorm en vraag me nog steeds af, wat hen bezielde? Iemand ervaring mee, ooit gaan rennen met xtc op? Of kwam het echt heel ergens anders door en zaten ze keihard aan de speed o.i.d.?

Wellicht was het toch mijn eigen imaginarium...maar k waag me toch maar aan dit topic, kijken wat het oplevert.
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik lees het al: volgende keer ren ik gezellig mee :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."