Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums300mg mdma

300mg mdma

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was 19 toen ik m'n eerste XTC pil nam.

Vind het geen porem dat 16 en 17 jarigen helemaal van de kaart op feestjes rondlopen.

En inderdaad, 17 en 18 is maar 1 jaar verschil, maar ergens moet de grens liggen tussen volwassen en onvolwassen.
I
ItesLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,

is 300mg mdma voor een meisje van 17 (65kg +-) veilig? Niet dr eerste keer, ma is op i love techno daar kan je dus (denk ik) ni voor afkoeling zorgen aangezien zweet daar van plafon afdruipt bij wijze van spreken. is ook niet bedoeld om in één keer te gebruiken ma verspreid tussen 10u 's avonds 5u 's morgens
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je het voldoende verspreidt zou het kunnen.
Natuurlijk reageert iedereen er anders op en kun je dit niet met zekerheid zeggen.
Maar waarom perse 300mg? Je kunt toch ook gewoon nemen als je meer 'nodig hebt'. Het hoeft niet op ofzo?
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt me ook dat je dat beter op gevoel kunt doen,
waarom bijpakken als je hard genoeg gaat, gewoon lekker naar jezelf luisteren toch?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik begrijp uit je verhaal dat je je zorgen maakt om iemand anders die dit wil gaan gebruiken?

Inprincipe zou deze hoeveelheid geen probleem moeten zijn, maar zoals de anderen ook al zeggen, verspreid over de hele nacht. En het hoeft niet op :)
Gebruiken met verstand en op gevoel, nooit te veel in één keer nemen, in dit geval maximaal de helft schat ik zo in, maar met minder starten (bijv. 125mg) moet ook afdoende zijn.
En dan heb je nog de externe factoren zoals o.a. drinken en omgevingstemperatuur, maar dat geef je zelf ook al aan.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meisjes van 17 horen nog niet aan de M te zitten. Daarom geen advies van mijn kant.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen advies geven helpt helemaal niet, maakt de kans alleen maar groter dat er domme dingen gedaan worden. Trouwens, hoe oud was jij toen je begon?
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ideaal zou zijn als de hersens zijn uitgegroeid, maar laten we reeel wezen....
Het gaat vooral om de manier waarop. Ik bedoel al ben je 25, als je 65 kg weegt moet je ook dan niet 300mg op een avond gaan nemen.
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#9
300mg is 2 pillen... is toch niet zoveel?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
rr00 zei:
300mg is 2 pillen... is toch niet zoveel?
Klik om te vergroten...

Ik neem regelmatig 2 pillen op een avond, soms 2,5 en die zijn ronde de 175mg p.st. Dan kom ik ook boven die 300mg. Ik ben rond de 80kg en 189cm zou eigenlijk ook teveel zijn...
Moet er wel bijzeggen dat ik het laatste jaar gemiddeld 1x per 12 weken gebruik dan. Lijkt me opzich netjes.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je het netjes verspreidt kan het wel. Tuurlijk brengt het schade, maar als je geen risico wil lopen, moet je geen drugs gebruiken.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
rr00 zei:
300mg is 2 pillen...
Klik om te vergroten...

300mg = 300mg
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bindmiddelen hoeven idd ook niet het probleem te zijn.
Als je een goed adres hebt en je weet hoe of wat boeit het mij ook niet.
In dagelijkse producten zitten ook zovaak bindmiddelen of additieven die nog een stuk slechter voor je zijn :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
langeman zei:
rr00 zei:
300mg is 2 pillen...
Klik om te vergroten...

300mg = 300mg
Klik om te vergroten...

Haha klopt, mee eens. Alleen als je 300mg zou verdelen over bijv. 4 pillen dan zou je in theorie meer zooi binnenkrijgen (ivm bindmiddelen e.d.) Als je 2x 150mg zou nemen zal dat wat minder zijn. Zo kun je het ook bekijken.
Maargoed, 300mg mdma is 300mg mdma :)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#15
De bindmiddelen doen iig minder met je dan de MDMA, dus ik zou me niet zo'n zorgen maken over de bindmiddelen die je er bij binnen krijgt, je kunt dan beter nog zorgen dat je je gewoon vermaakt met minder MDMA :wink:
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
sjaaktrekhaak zei:
Ik was 19 toen ik m'n eerste XTC pil nam.

Vind het geen porem dat 16 en 17 jarigen helemaal van de kaart op feestjes rondlopen.

En inderdaad, 17 en 18 is maar 1 jaar verschil, maar ergens moet de grens liggen tussen volwassen en onvolwassen.
Klik om te vergroten...

Jij zegt wel maar ergens moet de grens liggen tussen volwassen en onvolwassen.
Ik vind niet dat jij je volwassen kunt noemen ook al ben je 19 jaar.
Als je nou echt zo stoere volwassen vent bent dan wist je dat je van die troep af moest blijven en dat je er niet aan moest beginnen. Dat is pas volwassen :wink: en het heeft niks mee te maken waar de grens van volwassen ligt of onvolwassen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perfect eigenlijk heh
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het toch al flink volwassen dat ze eerst advies hierzo komt vragen (:
300mg verspreid over 7 uur moet wel te doen zijn, maar ben je wel flink van de kaart gedurende die 7 uur volgens mij. ;p
g
greenleafLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn vriendin weegt 50 Kg en slikt rond de 350 mg genomen, gelukkig ging het goed, maar de volgende dagen werd ze erg ziek en kon ze eigenlijk alleen maar in bed liggen en was ze misselijk :kots:
Ik raad dus af teveel te nemen, je overleeft het waarschijnlijk wel, maar je de dagen ernaa krijg je er spijt van.
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sadpanda zei:
Ik vind het toch al flink volwassen dat ze eerst advies hierzo komt vragen (:
Klik om te vergroten...

K had t ook niet over ites hoor :)
Maar nee beter dat je het hier vraagt dan dat je gaat experimenteren met drugs terweil je niet weet van hoe en wat.

Maar 300 mg over 7 uur verdeeld moet meer dan genoeg zijn ja :grin:
Zal lekker een avondje spacen zijn :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."