#1
Ik was 19 toen ik m'n eerste XTC pil nam.
Vind het geen porem dat 16 en 17 jarigen helemaal van de kaart op feestjes rondlopen.
En inderdaad, 17 en 18 is maar 1 jaar verschil, maar ergens moet de grens liggen tussen volwassen en onvolwassen.
Vind het geen porem dat 16 en 17 jarigen helemaal van de kaart op feestjes rondlopen.
En inderdaad, 17 en 18 is maar 1 jaar verschil, maar ergens moet de grens liggen tussen volwassen en onvolwassen.