#1
1percent zei:TRAVOLTA zei:langeman zei:Waarom houden mensen zich toch niet gewoon aan de 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht? Zeker mensen van 16..... Mag toch hopen dat die toch niet een zodanige tolerantie dat ze echt 7 a 8 mg per kg lichaamsgewicht nodig hebben...?!
Misschien da toch stoere (puber)praatjes in plaats van volwassen gedrag?
Hoe dan ook..., het zijn vooral hun eigen hersentjes die ze op het spel zetten.
tsja ik mag niet zeuren, met mijn 17e nam ik ook 600 tot 700 mg op een avond (met niet eens zo veel tolerantie). heb echter van de laatste keer geleerd dat dat helemaal niet nodig is. ik weeg rond de 75 nu en de laatste keer heb ik op een hele avond 200 mg genomen. heb hier een fantastische avond mee gehad. geweldige euforie en energie maar wel helemaal helder. niet dat vage, ronddraaiende ogen, hele flarden van de avond kwijt -gedoe.
vanaf nu gewoon lekker 2 maanden wachten en niet meer dan 200 mg op een avond. dan ben ik tenminste nog aanspreekbaar en loop ik niet met een of andere grafkop rond![]()
heb zelf aan 200mg ook genoeg voor een leuke avond, en voorkomt inderdaad het als een zombie rondlopen en wat ik redelijk belangrijk vind ivm de omgeving ook dat ik mn hele wangen kapot bijt en dagen met dikke wangen rondloop :P
Haha ja.
ik heb wel een keertje mdma kristallen gedaan en daar waren mijn wangen hellemaal kapot :P!
+ kaken deden behoorlijk pijn volgende morgen.
Dus beter gewoon pilletje, dan 200 mg in avond is meer dan genoeg. En dan space je m lekker genoeg