Ik herken het onrustige gevoel vlak voor de trip, bij mij helpt het vaak om een klein rondje te lopen of een jointje te roken (alcohol werkt meestal ook, maar dan wordt ik misselijk)]
Verstandig gebruiken
DDeeJay zei:rr00 zei:DDeeJay zei:ik heb ook dit probleem maar bij mij zit dit dan weer op 300-400 MG
terwijl ik er vaak 2 maanden tussen laat en ook al geprobeer 5 maanden te stoppen ... dure grapjes
Ach... voor de kosten hoef je het niet echt te laten? Meer dan een tientje hoef je voor 400mg niet kwijt te zijn toch.
Heb je dan ook last van katers met zulke hoeveelheden? Ik vraag me af of je ook meer kan hebben qua kater als je meer kan hebben voordat je er iets van voelt.
betaal momenteel 6 euro voor 140-190 mg hang van keer tot keer af
en de katers is erg maar nog niet loei hard
maar als ik bove de 600 ga krijg ik zwarte plekken over de avond en toch een weekje depressie...
waar is de tijd dat ik hard ging op 140 mg....![]()

TRAVOLTA zei:kheb het eigenlijk nooit te warm oiv. misschien een enkele keer echt een zweet aanval, maar voel me alsnog gewoon goed (i.e: geen droge mond, benauwd/warm gevoel). drink dan wel ook om het uur minstens n halve liter water(en pas trouwens ook op met teveel vocht!)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."