Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnrustigheid tijdens opkomst

Onrustigheid tijdens opkomst

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#1
bij mij slaat die X ook zo in man. Maar het is wel anders elke keer. Je moet gewoon wat bier erbij drinken dan heb ik het echt veel minder dat ongemakkelijke. Idd als ik een lage dosis neem als ik nuchter ben dan voel ik me echt niet zo chill met XTC wel als ik erbij drink en blow. Ik heb wel dat me hart tekeer gaat in het begin. Bij mij gaat het zo , na half uurtje beginnen mijn ogen beetje half dicht te vallen en dan wil ik meestal ff chillen of liggen en dan 10 minuten later trrrrrrrrr voel ik me kip lekker. Maar ik ga stoppen met Xtc, mischien eens in het half jaar ofsow. Ik heb het dit jaar al 4 keer gedaan en dat vind ik best veel. Alcohol+Wiet zijn voor mij de lekkerste drugs alhoewel als de X echt goed werkt moet ik wel toegeven dat ik me echt hemels voel en ik echt mega veel inspiratie krijg.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alcohol werkt de werking van XTC tegen; tenminste wel het effect waar xtc doorgaans voor genomen wordt. Een biertje vooraf is wel lekker, maar tijdens is eigenlijk maar zonde. Met deze combi ben je geneigd van beide meer te gebruiken en daardoor wordt je natuurlijk wel vaag. M.i. is het bij een goede combi juist zo dat je minder van beide middelen nodig zou moeten hebben dan normaal.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#3
Herkenbaar!

Gewoon ff lekker rustig zitten of rondlopen en het gevoel weer weg laten zakken en daarna genieten van de opkomst en het euphorische gevoel. Tot die tijd ff doen waar JIJ je goed bij voelt

Ik heb het ook altijd en MOET dan gewoon ff naar een rustig plekje lopen. Duurt nooit extreem lang. Gewoon even laten zakken en daarna ga ik weer lekker feesten met mijn vrienden :rock:
D
DakkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voel me ook altijd raar na ongeveer een half uur, maar ik word juist helemaal loom. Heb dan zin om m'n ogen dicht te doen en op de bank of bed te liggen. Stond laatst op een feest en wilde gewoon op de grond gaan liggen... :confused:

Ik Weet dat ik daarna altijd lekker ga dus ik blijf een beetje hangen en rustig bewegen/dansen tot het lekker inkickt. Wel vet irritant is het, soms neem ik een half uur voor het feest kan ik meteen gaaaaaan :hearteyes:
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat jy zegt, hebben wij ook in de vrienden groep, is Best raar, dus ja ik herken het wel,

we nemen het tegelijk in, ( niet egt zo van 1,2,3 JA maar ong,.:P hahaha ) en dn als de eerste begint op te komen, dus de eerst man begint te spacen Gaat die gene zitten, zo zien we van ja die voelt um al we, en zo steets verder, zodra de 2de hem gaat voelen begint de eerste weer op te staan en gaat die helemaal los hahahahaha tja.... en zo gaat het verder,, ik weet beetje verwarrend verhaal maar het werkt (BIJ ONS ) wel hahaha
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Onrust heb ik ook zeker bij het opkomen. Zit voor mij maar 1 ding op: rustige muziek (enigma of delerium- silence lounge versie) ogen dicht, kronkelen op de bank en spacen maar!!! 5-10 minuutjes later BAM!!!! :hearteyes:

Als ik me niet rustig houdt dan komen ook meestal de vervelende dingen: misselijk, overgeven, geïrriteerd......... dus.......liggen en genieten! Drukte om me heen werkt dan ook niet. De mensen om me heen weten dit ondertussen dus die houden zich rustig of gaan ff stukkie wandele :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."