#1
bij mij slaat die X ook zo in man. Maar het is wel anders elke keer. Je moet gewoon wat bier erbij drinken dan heb ik het echt veel minder dat ongemakkelijke. Idd als ik een lage dosis neem als ik nuchter ben dan voel ik me echt niet zo chill met XTC wel als ik erbij drink en blow. Ik heb wel dat me hart tekeer gaat in het begin. Bij mij gaat het zo , na half uurtje beginnen mijn ogen beetje half dicht te vallen en dan wil ik meestal ff chillen of liggen en dan 10 minuten later trrrrrrrrr voel ik me kip lekker. Maar ik ga stoppen met Xtc, mischien eens in het half jaar ofsow. Ik heb het dit jaar al 4 keer gedaan en dat vind ik best veel. Alcohol+Wiet zijn voor mij de lekkerste drugs alhoewel als de X echt goed werkt moet ik wel toegeven dat ik me echt hemels voel en ik echt mega veel inspiratie krijg.
