Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC gedaan, nog een keer?

Eerste keer XTC gedaan, nog een keer?

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je klinkt heel verstandig. Als je hetb zo aanpakt zal het wel goedkomen. Ga misschien wat vaker zitten tussendoor dan je de eerste keer hebt gedaan? En spreid je kwartjes nog iets beter over de avond.

Veel plezier en laat de volgende keer weten hoe het ging.
M
MrlsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,

Misschien ben ik de zoveelste die jullie vermoeit met een vraag als dit! Toch maar even eerst het verhaal, voordat ik mijn vraag stel. Er is nogal wat aan vooraf gegaan!

Ik heb afgelopen weekend op een feest, samen met een nuchter vriendinnetje, en mijn vriendje en een andere vriendin die ook (al vaker) XTC hadden genomen, het voor het eerst geprobeerd.
Ik had lichtblauwe pillen, zonder logo, die mijn vriend en de hele vriendengroep al erg lang gebruiken zonder problemen. Er zit ongeveer 120 mg in (getest). Ik ben rond de 58 kg, en een meisje. Ik nam eerst een kwartje. Na een uur niks, nog een kwartje. Gewoon lekker doorfeesten, ik zou het wel merken. Nu komt het stomme: toen ik na 2 uur nog heeelemaal niks voelde, nog een kwartje. 2 minuten na het 3e kwartje begon ik het te voelen. het 3e kwartje had ik dus niet persé hoeven nemen, toch nog even moeten wachten.

Het kwam erg rustig op, niet plotseling, het gevoel werd gewoon steeds beter. Heel prettig, dat geleidelijke, kon ik eraan wennen. Met behulp van het 3e kwartje ging ik uiteindelijk erg erg hard. Ontzettend veel lol gehad, getrouwd met mijn vriendje door mijn nuchtere vriendin, smsjes gestuurd naar vrienden thuis in de trant van "Ik hou van juulliee allema(L) wil kurkdroog meer kwijt, tonkov", kortom erg veel lol gehad.

Ik had mijn vriendin op het hart gedrukt mij genoeg water te laten drinken, en dat deed ik ook. Af en toe dacht ik er zelf aan, het meeste zij. Ik zweette ook echt als een otter, maar dat merkte ik op, dacht er niks bij, feestte vrolijk verder.

Na ong. 2,5 uur werd ik opeens misselijk, een vriendinnetje vertelde mij dat zij dit ook af en toe had. Nou, ik dacht, even kotsen en dan kan ik verder. Mijn vriendje haalde cola, ik stond voorover gebogen. Opeens wilde ik (midden in de zaal) zitten, en terwijl ik dat deed, ging ik volledig out. Ik kwam weer even bij toen mijn vriendje me naar buiten aan het sleuren was, en viel gelijk weer weg. Was doodsbang, aangezien ik dit nog nooit eerder had meegemaakt. Elke keer wegvallen, maar heel graag wakker willen blijven maar dat lukte niet. Beveiliging en mijn vriendje hebben mij op een koude vloer gelegd, en langzaam aan werd ik wakker. Mijn lieve nuchtere vriendinnetje hield mijn hand vast en praatte contstant tegen mij, waardoor ik wist dat het goed ging komen en ik wakker zou worden. Erg dankbaar voor dat ze precies wist hoe ze me moest helpen!

Nu, dit was dus erg schrikken, maar daarna ging het weer prima. EHBO er nog bijgekomen, nog meegegaan, nog wat colatjes gekregen. Zij zeiden, je dronk wel genoeg water, maar je moet ook cola, wat suikers binnen krijgen! Helemaal gelijk hadden ze. hHet was al tegen het einde dus we zijn gelijk gewoon weer naar huis gegaan.

Ik vond het echt een superervaring, het gevoel van XTC zelf, alleen ik ben erg geschrokken van de afloop. Toch twijfel ik om het nog een keer te proberen. Mijn vriend zegt dat we het in de toekomst een keer eerst thuis kunnen proberen, rustige omgeving, cola, dextro, water, alles bij de hand. Dit zodat ik een keer kan meemaken hoe het is om gewoon rustig het mee te maken, zonder een plotselinge, angstige afloop. Als dit goed gaat, zou ik het nog een keer op een feest kunnen proberen, met veel mensen die op me letten qua water, cola, dextro af en toe erin stoppen, en af en toe afkoelen.

Mijn vraag aan jullie, is dit een goed plan? Met name natuurlijk omdat ik out ben gegaan, wat kwam door oververhitting en suikertekort. Met XTC zelf, ja ik vond het geweldig. Maar er zit toch wat twijfel! (Natuurlijk ga ik het niet gelijk binnenkort weer proberen, de schrik moet eerst gezakt zijn, aangezien ik anders ontzettend zit te stressen de volgende keer, waardoor het denk ik zeker fout gaat)

Lang verhaal, maar ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven!

Groetjes, en alvast bedankt, hoop ik :)
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb gisteren voor de eerste keer XTC gedaan, ik weeg 55kg en nam een pil van 110mg, verdeeld in 2 halfjes.
Ik ben niet naar een feest gegaan maar gewoon, gezellig gaan kamperen met vrienden. We namen genoeg water, fanta, cola, aquarius,.... mee en alles liep perfect! Geweldige ervaring vind ik.
Je moet sowieso een tijdje wachten (, net als ik jammergenoeg) met het nog een keer te doen, maar ik zou het zeker een keer rustig bij iemand thuis gaan doen. Dan heb ik denk ik minder het party-all-night gevoel maar meer het love-gevoel, wat echt heerlijk is :wink:

Peace
M
MrlsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat wachten twijfelde ik al niet aan, dat ga ik sowieso doen.

De vraag is meer óf het verstandig is om het nog een keer te doen aangezien ik toch wel flink out ben gegaan. En zo ja, beter thuis of is dan een feest prima. En zo ja, waar moet ik dan extra op letten, omdat ik out ben gegaan?

Wil het graag opnieuw beleven, en dan zónder plotselinge vervelende afloop. Wil dan alleen nog meer dingetjes weten waar vooral ik op zou moeten letten. Als het al verstandig is om het nog een keer te doen.

Dus, als iemand nog een tip, advies heeft, dan hoor ik het graag!
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo,
Eerst even een vraagje over die pillen.
Je zei dat ze getest waren op 120 mg, was dit dan ook daadwerkelijk MDMA? want 2 uur voor dat je hem voelt is wel heel erg lang, was het geen mCCP? of in het ergste geval PMMA?
Altijd laten testen die krengen, nooit zomaar van iemand geloven dat die shit 'goed' is.
Heb zelf 1 keer die fout gemaakt om het gewoon aan te nemen toen ik dronken was, gelukkig was het wel gewoon MDMA maar stel je voor dat het niet zo was. Altijd testen dus.

Verder denk ik dat je, mits het goede pillen zijn, best nog wel vaker X kunt gebruiken, je weet er toch al wat van en je gaat er verstandig mee om. Alleen als je de volgende keer na 30 tot 60 minuten niks voelt niets meer bij pakken, kans is groot dat het dan troep is. maar zoals ik eerder al zei, als ze getest zijn weet je natuurlijk wat er in zit en dan maakt het nog niet zo veel uit.

Verder zijn niet alleen suikers belangrijk, ook moet je rekening houden met het zout wat in je lichaam zit, door dat je lichaamstemperatuur door XTC drastisch omhoog gaat en je daar ook veel bij danst ga je behoorlijk zweten, in zweet zit zout. Je moet dus ook zorgen dat je een beetje, niet te veel maar een beetje zout binnen krijgt.

Ook is het verstandig om voor en na gebruik vitamine C tabletten te slikken om de schade zo veel mogelijk te beperken.


Misschien is het wel goed dat je meteen op je bek bent gegaan, misschien ga je er de volgende dan wat verstandiger om (niet dat ik zeg dat je dat nu niet deed :wink: )
Ik denk dat er genoeg andere mensen zijn op dit forum die ook wel eens out zijn gegaan hoor, van die dingen leer je denk ik alleen maar.

Zelf heb ik pas 2 keer gebruikt dus ik ben wat dat betreft ook nog maar een broekpoeper, Wel informeer ik me altijd heel goed naar dit soort zaken. Want een ongeluk zit in een klein hoekje, het liefst maak ik dat hoekje nog kleiner :grin:


Ik hoop dat je hier wat aan hebt!




Neerlander. :stoned:
M
MrlsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi Neerlander,

Bedankt voor je reactie!
De pillen waren ook echt getest. Heb vriendlief er persoonlijk naartoe gestuurd haha.
En waarom het zolang duurde, tja. Ik weet wel goed van mezelf dat ik een erg langzame spijsvertering heb, en tussen de eerste twee kwartjes in had ook nog een een beetje honger, dus ook nog een halve hamburger naar binnen gewerkt.. Die twee feiten bij elkaar zullen het proces allemaal ook nog wat vertragen denk ik. En misschien toch een beetje de spanning.

En dat op m'n bek gaan, heb je wel gelijk in denk ik :wink: had me vantevoren al goed ingelezen, maar toch een aantal dingen niet bij stilgestaan. En op het moment supreme toen ik heeeel lekker ging al helemaal niet!

Na goed overwegen, en praten met nog andere vrienden hier die het ook (veeeeeel vaker) hebben gebruikt, ga ik het toch nog een keer doen op een van de grote feesten in de agenda voor juni. voorwaarde dan is wel dat al mn feestmaatjes erbij zijn (incl het nuchtere beste vriendinnetje) en iedereen heeft al toegezegd waaiers voor me te kopen, me om het uur een colatje te geven, een cracker in mn mond te stoppen, af en toe een dextro voor mn neus te houden en ook de flesjes water, en daarnaast als ik weer zo warm word gewoon de rest van de flesjes water over me heen te gieten, en mn nuchtere vriendinnetje gaat af en toe een rondje met me lopen om af te koelen. Bezorgde vrienden genoeg gelukkig :)

en mocht het dan misgaan, tja, dan snap ik het niet meer. (voorwaarde is dan wel dat ik lekker in mn vel zit en niet aan het stressen ben over de xtc :wink:)
M
MisterBubblesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmmm... ik had gisteren precies hetzelfde

ook had ik lichtblauwe pillen, zonder logo, die een cilindervorm hadden..

Mij werd verteld dat er 180mg in zat en aangezien het mijn eerste keer was dacht ik dat een halfje wel genoeg zou moeten zijn. (ik ben zelf ~70kg)
Eerst nam ik een kwartje, en inderdaad, na 70 minuten voelden we (ik en een vriend) nog niets, dus besloten we nog een kwartje te nemen. Het gevoel bleef bij beiden erg lang weg,

Toen het uiteindelijk wel begon te werken gedroeg m'n vriend zich als een idioot en voelde zich zeer euforisch en ik voelde slechts een tinteling in mijn armen en veel energie (+ENORME pupillen), maar geen echte drang om te knuffelen en/of dansen (waarschijnlijk door de sfeer van het feestje, die ik zelf niet al te goed vond).

Uiteindelijk is alles goed gegaan, we hebben af en toe wat zout gegeten en genoeg water gedronken, maar ik had niet het gevoel alsof ik ook echt 90 mg MDMA op had (hoewel het mijn eerste keer was)...

ik heb nu het idee dat er minder in zat dan die 180 mg, en dat ik misschien wel een vergelijkbare dosis had, aangezien ik niet superstrak stond, geen extreem love-gevoel,

maar vooral omdat net als bij jou het gevoel ERG LANG wegbleef (2 uur+),
ik was al bang voor een ander goedje (mCCP, PMA etc.), maar aangezien jij ze getest had...


Had je heel veel gegeten, dat het gewoon langer duurde voor de MDMA om opgenomen te worden? (bij mij duurt het namelijk ook altijd wat langer voordat ik de effecten van iets voel)
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
:grin:
w
w1lmast3rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo iedereen,

Ik heb zelf ook laatst voor de eerste keer XTC gebruikt en bij mij is het weer heel anders gegaan dan bij de gene hierboven

Ik zelf werd door een kameraad benaderd die vroeg of ik het een keer wou proberen, hij had zelf 3 verschillende soorten, rode, gele en witte
Mij leek het erg leuk om het een keertje te proberen gewoon zodat ik weet wat het is en hoe er mee om te gaan en al die dingen nog meer

Hierop hebben wij een slaapplek gezocht bij een andere kameraad die t ook wel eens wou proberen en gezorgd dat er nog 2 mensen bij kwamen die niet zouden nemen zodat we back-up hadden voor het geval t mis zou gaan
Hierop zijn wij dus op een avond naar die gast toegegaan (aangezien mijn ouders er streng tegen zijn kan ik t niet vlak bij huis doen)

We hebben ervoor gezorgd dat er voldoende te eten voor die tijd was en dat we veel water en cola hadden, het was een mooie avond dus voor de verkoeling lieten we de buitendeur open
Tevens hadden we voor een aantal pakjes kauwgom gezorgd omdat je anders je wangen op vreet aan de binnenkant van het samentrekken van je kaken

Op dit punt had mijn kameraad 3 gele pillen met daarin 200mg MDMA
Mijn kameraad nam een hele en de 2 eerste keerders (ik en de andere gast) allebei een halve
Na een half uur / 45 minuten voelde mijn kameraad m opkomen en die ging lekker los, tevens begon die andere gast hem te voelen en ook die deelde vrolijk mee hoe t was

Na 1,5 uur voelde ik nog steeds niks en hebben we samen besloten dat ik nog een halve nam, in totaal dus een hele, misschien ligt het eraan dat ik iets groter ben en het daardoor niet voelde, of misschien dat ik steviger had gegeten

Na nog een half uur begon het wel te komen en begon ik me iets warmer te voelen maar nog niet heel erg van ja, nu voel ik het echt
Op dit punt hebben we besloten om een lekker hardstyle nummer op te zetten en mij even in beweging te brengen in de hoop dat dat hielp, want als je het de eerste keer doet wil je het natuurlijk wel beleven hoe het is

Dit ene kleine stapje was precies het gene wat nodig was om het bij mij los te brengen en de stof zijn werking in te laten treden
Zodra ik begon te bewegen begon een heerlijke gloed zich over mijn lichaam te verspreiden, een beetje als wanneer je uit een koud bad komt iemand je in een lekkere warme fleece deken rolt
Op dit punt voelde ik mij ineens helemaal vol energie en had ik het gevoel dat ik alles en iedereen aan kon (niet in agressie maar qua gevoel en vrolijkheid)

Na dat ik een aardige tijd in het rondte had gehuppeld en helemaal los was gegaan samen met mijn kameraad hebben we ons uiteindelijk tot rust laten bedaren en zijn wij water gaan drinken, ik had na t eerste uur zo een dorst dat ik ongeveer een liter in een keer naar binnen tikte, waarbij de "oppassers" me maar ff waarschuwde niet te veel te gaan drinken in één keer aangezien je dan misschien moet overgeven
Hierna nog 1 glas cola voor de suiker en toen in de stoel gaan zitten

Zo hebben wij met zijn 3en een paar minuten gezeten om het eerste keer gevoel goed in je door te laten dringen
Nadat we hadden gezeten gingen we een gesprek voeren en gamen met / tegen elkaar, dit was echt een hele nieuwe ervaring, iets dood normaals doen als gamen wat wij erg veel samen doen, maar dan met een enorme boost aan energie, ik zelf vond het echt een aanrader om gewoon iets normaals te doen alleen al om het verschil te merken!

Vervolgens merk je wel dat als je zit je meer de energie in je armen / hoofd hebt en dat je blijft praten en dat het steeds harder gaat als je er niet op let
Maar zodra je opstaat voel je de hele deken van warmheid weer over je heen komen (anders kan ik het niet omschrijven)
Ik vond het zelf ook echt moeilijk om niet te veel te bewegen omdat je zo veel energie hebt en niet wilt stoppen als je eenmaal begint
Ook krijg je een heel broederlijk gevoel, misschien dat vrouwen meet knuffelig en zo worden maar ik had meer een gevoel van ja ik vertrouw iedereen nu wel en ondanks dat het je kameraden zijn word je een stuk opener naar ze toe

Nadat we zo een heel aantal uurtjes hadden gezeten, met combi van bewegen / lol maken en genoeg drinken, begonnen die andere 2 het te merken dat het afnam, op dit punt duurde het ( vanwege mijn late 2e helft) nog een uurtje of 1,5 / 2 voordat het bij mij ook echt af nam
vanaf dit punt krijg je (in mijn ervaring) meer een beetje een stoned gevoel, je word wat lammer, de energie is er niet meer zo en je gaat lekker relaxed doen tegen elkaar

niet lang hierna hebben wij besloten om te gaan slapen,iets wat na zoveel water bij mij niet erg lukte aangezien ik elk uur wakker werd om de wc te gaan bezoeken, maar na een uurtje of 4 slaap (langer lukte ons echt niet) werden we wakker om vervolgens nog een hele dag lekker te gaan chillen met elkaar

Dit vond ik zelf een erg goed initiatief vooral in mijn positie omdat mijn ouders onder geen enkel beding mochten weten dat ik het doe en zo een dagje chillen je weer wat energie geeft en het brakke hoofd een beetje helderder doet lijken
Hierbij hoorde natuurlijk het nodige glaasje water en een aantal stevige bakken met koffie om de dag goed door te komen :wink:

Ook hebben wij voor een goed ontbijt (tostie's) gezorgd zodat je weer gevuld bent en je lichaam zich beter kan herstellen van de zware beproeving van de nacht daarvoor
tevens hebben wij erg lang buiten gezeten en gepraat om flink wat frisse lucht binnen te krijgen

En als je na zo een lekkere ontspannen dag weer huiswaarts keer kan je naar mijn gevoel terugkijken op een erg geslaagde avond met enorm veel plezier

Dit was wel zo een beetje mijn verhaal over mijn eerste keer, ik hoop dat andere hier wat mee kunnen mochten ze het bijvoorbeeld ook een keer willen proberen

Al zou ik na mijn eigen ervaring wel andere willen mee geven het de eerste keer op een minder drukke plek te doen omdat je met vrienden erbij toch erg goed het gevoel beleeft wat er allemaal gebeurt
Tevens is een goede voorbereiding van essentieel belang, zorg voor voldoende voedsel / drinken en plaats flink wat kauwgom tegen het knarsen en opeten van je eigen wangen

Groetjes en hopelijk kunnen jullie hier ook wat mee

W1lmast3r
m
mr_mdmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoi ik ben dominique ik ben 16 jaar
ik speek nu best wel een beetje uit ervaring begin niet aan die troep
wand het is moeilijk om er af te blijven ik heb al veel gebruikt en gedaan
maar heb er echt spijt van ik merk aan mezelf als ik het niet gebruik dat
ik de dwang er nog steeds heb ik gebruik zelf mdma pillen en pure kristallen en speed
ik heb een keertje coke gegeten en ze hebben stiekem ketamine in me drinken gedaan
ik werd van alle kanten gewaarschuwd en ik was best wel die sukkel die niet wou luisteren
ben 16 jaar heb me school al verpest woon op een internaat en moet waarschijnlijk volgende maand naar tactus


gr
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat jij er niet mee om kan gaan betekend niet dat niemand dat kan.... :rolleyes:
Het spul is niet hetgeen verkeerd is, maar jouw manier van gebruik is dat. Als je af en toe een pilletje neemt, dan let op de dosis en je verder ook gezond en verstandig gedraagt dan zul je niet zomaar in de shit geraken.
k
keihardLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is duidelijk dat je out gegaan bent vanwege de hitte, hoe harder je gaat, hoe minder je in de gaten hebt dat je het veelste warm hebt. Let wel op; out gaan door de hitte is echt HEEL gevaarlijk... dus pas op. doe het rustig gaan, ga niet te hard... ik vind het persoonlijk altijd heerlijk om ff een luchtje te gaan scheppen, sigaretje roken ofzo (zo lekker) en ook goed om ff af te koelen :)

Cola drinken met xtc, de suiker remt de werking van de mbma. als je te hard gaat neem een fanta of cola :) (ik ken mensen die voor de zekerheid dextro energie meenemen mocht iemand em te hard spacen, dat help echt).

Jij geeft aan dat je het helemaal geweldig vond (logish) en het nog een keer wil doen, besef je wel dat mensen die 2x out gaan op een avond zonder XTC een rot avond hebben en dat jouw leuke avond alleen door de pillen komt. hou dit in je achterhoofd want voor je het weet grijp je elk matig feest aan om als een gek te spacen :P

Verder, mijn 1e pil was een hele sterke 120 mg en ik heb keihard maar heel lekker staan spacen, onvergetelijke avond gehad. Bij de volgende pil (dezelfde 120mg) die ik nam zat ik echt te wachten tot hij insloeg en was ik er een beetje bang voor (omdat het de vorige keer zo overweldigend was). toen de de pil er eenmaal (keihard) inhakte werd ik helemaal Paranoia en onrustig... duurde 15 minuten, toen ik die harde piek aan het begin gehad had ging het prima.

Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar jonger dan 21 en aan de pillen is niet handig... ten eerste is het slecht voor groeiende hersennen en ten tweede kunnen jongeren mensen (lees flappie van 16 hierboven) slechter maat houden. (zelf begonnen op mijn 22ste)
Doe het met mate... ga niet elk weekend spacen, de verleiding wordt heel groot, dat garandeer ik je. Pak 1x in de 2 maanden een feest en niet meer dan dat. Doe het alleen als je zeker weet dat je maat kan houden, teveel XTC achter mekaar en je wordt er depresief van.... je lichaam heeft gewoon echt 4 weken nodig om weer serotine aan te maken... gun het die tijd.

Als je zeker weet dat je dit allemaal kan, dan zou ik het zeker nog een keer doen, want je kan er een hele hoop plezier aan beleven :)
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#13
mr_mdma zei:
hoi ik ben dominique ik ben 16 jaar
ik speek nu best wel een beetje uit ervaring begin niet aan die troep
wand het is moeilijk om er af te blijven ik heb al veel gebruikt en gedaan
maar heb er echt spijt van ik merk aan mezelf als ik het niet gebruik dat
ik de dwang er nog steeds heb ik gebruik zelf mdma pillen en pure kristallen en speed
ik heb een keertje coke gegeten en ze hebben stiekem ketamine in me drinken gedaan
ik werd van alle kanten gewaarschuwd en ik was best wel die sukkel die niet wou luisteren
ben 16 jaar heb me school al verpest woon op een internaat en moet waarschijnlijk volgende maand naar tactus


gr
Klik om te vergroten...

arme kerel... Ik geloofde je bijna. :wave:
M
MrlsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi allemaal,

Ik dacht; weer even een update! Ik ben trouwens 21 jaar.
Daarnaast is het me volledig duidelijk geweest dat het out gaan van de hitte was!

Poging 2 is inmiddels achter de rug.

Op een groot feest, buiten, van 12 tot 12. Waren dezelfde pillen, ander feestje.
Het was snikheet dus ik denk, ik wacht verstandig tot een uurtje of half 7, dan is het wat afgekoeld. Altijd leuk om als nuchtere een paar maten lekker los te zien gaan terwijl je zelf nog katsnuchter bent. Geen slok alcohol op!

Rond half 7 eerste kwartje erin. Wederom, na een uur niks. Wat is m'n lijfje toch traag! Om half 8 tweede kwartje erin. Ik begon m uiteindelijk lekker te voelen!

Ging ff lekker, toen moest ik ineens gaan zitten, hij sloeg iets te hard in. Dus met vriendjelief gaan zitten, die heeft een colatje gehaald en ik dacht, relaaaaxed rustig wachten want die inslag is wel pittig!

Werd erger en erger (misselijk etc). Ik wilde naar de EHBO. Ging helemaal niet slecht, maar ik moest er gewoon naartoe, veilige haven tenslotte (blame the xtc voor mn vastberadenheid).

Toen ik er was, vrolijk heeel veel lullen tegen de lieve ehbo-verpleegkundige dat ik de inslag ff wou afwachten en dat het hier veilig was en dat ze allemaal zo lief waren. Ineens werd het toch een tikkeltje erger en wilde ik buiten gaan zitten. Nog steeds bezig met m'n colatje!
Ik zei tegen mn vrienden, ga maar hoor, ik wacht de inslag af, ik ga niet dood of knock ofzo zoals de vorige keer! Vriendinnetje van me bleef bij me.

Uiteindelijk ging ik echt veeeel te hard. Puffen puffen en bij mezelf nadenken: Je gaat ff te hard nu, rustig ademen want het wordt vanzelf minder. Maarja, eerst wordt het erger. Van ehbo een mierzoete ranja gekregen en dextro, maar die dextro kreeg ik echt niet weg.

Als ik een te hard gaan-vlaag had, gingen mn ogen helemaal heen en weer, draaiden af en toe weg, en ik was heeeerlijk gruwelijk aan het knauwen. Kon wel gewoon helder nadenken dat ik het gewoon ff weg moest puffen, want ik ging gewoon te hard. Alleen ik voelde m'n ogen trippen, beetje apart!

Lief vriendinnetje ging ook hard, en die zat wel lekker zo bij mij haha. Lekker zitten en handje vasthouden en tegen andere mensen onzin lullen.

Uiteindelijk werden de vlagen een stuuuuuk minder (duurden max een paar minuten uiteindelijk, later maar een paar seconden) en iedereen van de EHBO zag dat ik heel lekker ging en een stuk meer kleur in mn gezicht had. Niets was minder waar, uiteindelijk tegen iieeedereen geluld daar hahaha. Zat er ook wel lekker eigenlijk, iedereen was zo aardig en leuk! Uiteindelijk kwam m'n vriendje weer terug en gingen we weer verder feesten. Had de grootste lol.

Moraal van het verhaal: Ik moet toch echt afwachten. Als ik op een halfje al zo gruwelijk hard ga, zal ik op een kwartje een stuk prettiger gaan, ookal duurt dat anderhalf uur voor dat ik m voel. Ging echt te hard, niks aan de hand, maar ging gewoon echt te hard. Gelukkig worden die vlagen vanzelf minder (dat je je zo gevangen in je eigen lichaam voelt) en gaat het prettige xtc-gevoel overheersen. Ben tenslotte maar een 'klein, dun meisje' dus kan denk ik ook niet zoveel hebben. Was gelukkig niet aan het zenuwpezen over vorige keer, wist dondersgoed dat dat er niks mee te maken had en dat ik gewoon ff te hard ging. EHBO was ook niet nodig maar voelde op dat moment heel veilig, dus dan maar zo. Vonden ze ook niet erg, ze vonden me heel leuk volgens mij (uiteindelijk, zonder mn te hard gaan-koppie).

Weet nu nog niet of het nog een keer gaat gebeuren. Vond het weer leuk, maar ik ging ff zo hard dat ik het niet meer kon bijhouden. Kon wel nog zelf lopen en praten en nadenken,was gelukkig niet zo erg als een paar gasten/meiden die daar binnengedragen werden, jezus wat kunnen mensen te veel pakken zeg!

Ga het misschien nog een keer pakken over een tijd, en dan gewoon een kwartje. Als het dan niet werkt na een paar uur, jammer dan. Heb ik lekker pech want ik heb al snel teveel gepakt waardoor ik ff over die rotpiek heen moet komen (en die vlagen zijn toch best kut). Kwartje it is for me. Ben er ietsje te gevoelig voor denk ik! Al doende moet men leren. Had al heel veel geleerd, had ook niet verwacht dat ik zo hard zou gaan dat het niet meer prettig zou zijn. Vorige keer had ik met meer op, de tijd van mn leven, en nu ging ik eerst ff veel te hard. Elke keer is tenslotte anders. Ik ga minimaal een hele tijd wachten voordat ik ga overwegen om het opnieuw te pakken. Sowieso niet elk feestje, en sowieso niet als het zo moet gaan. Hadh et leuk, maar te hard gaan voelt niet fijn. Denk je er goed en verantwoordelijk mee om te gaan, dat is geen garantie want kan altijd net te veel zijn. Bij deze dus. 2 x en misschien geen 3e meer! Mocht het wel een 3e keer worden: een kwartje, en zo niet dan niet. Nuchter zijn feestjes nog steeds heeel leuk!
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik dit zo lees dan is mijn motivatie om ietsje meer te nemen weer afgezwakt.
Ik heb namelijk geen zin om op zo'n manier op een feest te beginnen.

Moet wel zeggen respect en ben blij voor je dat allemaal weer vanzelf goed ging.
Nare dingen wens je niemand toe :wink:
M
MrlsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou mijn motivatie ook :wink:

Feest was van 13.oo tot 24.00 dus heb lang nuchter lol gehad, en ff zwaar vervelend, en toen weer heeel veel lol.

Maar ik pak gewoon niks meer bij iig. Van die sterke pillen (waren trouwens wel andere, 160 mg getest, dacht er niet bij na toen ik het type) heb ik maar een klein beetje nodig merk ik haha.

Te hard gaan is echt niet tof iig, ik doe het rustig aan de komende tijd!

Leukste van het verhaal: Dezelfde EHBO-verpleegkundige die bij mn 1e keer xtc (eerste verhaal) was, was er ook bij dit feest.. Heb me nog nooit zo geschaamd toen ie gedag kwam zeggen! Hij herkende me nog ook: 'Je zou het niet meer doen he meisje, gelukkig zie je er niet zo slecht uit als vorige keer' met een lachend wijzend vingertje.. :grin:
d
doublelife86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mr_mdma zei:
hoi ik ben dominique ik ben 16 jaar
ik speek nu best wel een beetje uit ervaring begin niet aan die troep
wand het is moeilijk om er af te blijven ik heb al veel gebruikt en gedaan
maar heb er echt spijt van ik merk aan mezelf als ik het niet gebruik dat
ik de dwang er nog steeds heb ik gebruik zelf mdma pillen en pure kristallen en speed
ik heb een keertje coke gegeten en ze hebben stiekem ketamine in me drinken gedaan
ik werd van alle kanten gewaarschuwd en ik was best wel die sukkel die niet wou luisteren
ben 16 jaar heb me school al verpest woon op een internaat en moet waarschijnlijk volgende maand naar tactus


gr
Klik om te vergroten...


Geloof je t zelf pik? Coke gegeten? haha. Keta in je drinken? pfff zonde hoor, had je beter kunnen snuiven, had je er ong. 5 keer meer plezier van gehad.

Ontopic: (en ik spreek WEL uit ervaring) gewoon nog een keer doen, en probeer eens een andere pil, als je verstandig bent zoek je m ff op op pillreports punt com.

Wel ff een tip: ga geen pillen slikken als je je k*t voelt, in de hoop dat je er happy van wordt... geloof mij, dat wordt je echt niet.
Je zal je nog k*tterderderder gaan voelen.
M
MrlsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goeie tips!

Had wel zoiets: als ik zenuwachtig ben, me kut voel, wat dan ook, ga ik m niet pakken. Kei veel lol en pakte m dus ook. Viel niet helemaal lekker dus, maaruiteindelijk wel gelukkig.

Over die pillen.. Ik haal de pillen van goeie bekende. Echt altijd deze. Iedereen die ik ken, heeft die pillen ook. Kan niet zomaar aan andere komen denk ik, geen flauw idee hoe iig. Staan ook niet op pillreports volgens mij (rond, blauw/turquoise en spikkeltjes, geen breuklijn, geen opdruk, helemaal niks).

En ik ben nou niet dat ik ergens een dealer ga zoeken zegmaar. Zou echt niet weten waar ik het moet zoeken! Hij is namelijk de enige die ik ken, die ook maar aan pillen komt zegmaar. En sowieso betrouwbaar, ookal laat ik ze wel testen als ik (we, mn vriend doet t ook, alleen wat vaker) een nieuw ladinkje hebben. Of die goeie bekende heeft ze al laten testen, 1 vd 2. Meer dan een goeie bekende trouwens haha, maar zeg het maar zo. Zou het ook niet zo goed vertrouwen als ik opeens van een wildvreemde pillen ga halen denk ik. Beetje eng! Lijkt me dan he, geen idee nogmaals!
d
doublelife86Lid
01-01-2024, 00:00
#19
het zijn niet toevallig deze? klikkerdeklik
Zoniet, kun je dan een fotootje maken?

Ik haal de pillen van goeie bekende. Echt altijd deze. Iedereen die ik ken, heeft die pillen ook.
Klik om te vergroten...

Dat zegt helemaal niks! pillen worden altijd in verschillende "batches" gedrukt.
ff een simpel voorbeeld, (dus aantallen niet letterlijk nemen)
Stel een "labeigenaar/pillendrukker" drukt om de dag (bijvoorbeeld) ongeveer 10.000 pillen, dan gaan er na 2 weken dus 70.000 pillen rond, met dezelfde kleur/logo/vorm, maar dat wil niet zeggen dat alle 70.000 pillen gelijk zijn!!! dit zal per "drukdag" verschillen.
(mocht je je hier voor intresseren wil ik wel wat uitgebreider uitleggen waarom enzo, of je googled ff)
In het gunstigste geval verschilt alleen de hoeveelheid MDMA.
Maar als je pech hebt, en een hufter als drukker hebt, zal bvb de eerste helft goed zijn, en de andere helft, andere (goedkopere) troep bevatten, terwijl je zo op het eerste gezicht denkt dat het dezelfde pil is.
M
MrlsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lijkt erop, maar ik keek net en ze zijn een stukje blauwer en wat minder dik en niet zo'n mooie scherpe rand. Zal straks even kijken of ik een foto kan maken en op de pc kan zetten!

Met die pillen, ik snap wat je bedoelt. Wat ik meer bedoelde, is dat hij de enige is die ik en mijn omgeving kent, die altijd wel pillen heeft en eraan komt. Ken niemand die van een andere haalt, of wat dan ook. Maar dan ook echt niemand haha.

Met die batches heb je gelijk in. Elke nieuw paar pillen die ik krijg, laat ik testen óf hij moet het al getest hebben. Hij staat wel zo dichtbij, hij zou mij en mn vriend nooit rotzooi geven (wat ie aan ons geeft, gebruikt ie zelf ook. Vaak genoeg gezien haha). Iedereen ging er ook lekker hard op en had de tijd van zn leven, except me (voor even dan, want ik ging té hard). M'n vriend voelde er minder van, stond eerder strak uiteindelijk dan lekkere praat en gelukkig-voel kick, maar dat komt omdat ie wat vaker gebruikt heeft denk ik (en heel veel biertjes op had, niet zo slim).

Deze pillen heb ik zelf niet getest, maar hij wel. Zal ze voor de zekerheid eens zelf laten testen, raak toch wel nieuwsgierig om het met eigen ogen te zien. Ga er vanuit dat het goed is, anders heeft meneertje geen vrienden meer over namelijk. Maar, je weet maar nooit heb ik inmiddels geleerd!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."