Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmmm... ik had gisteren precies hetzelfde ook had ik lichtblauwe pillen, zonder logo, die een cilindervorm hadden.. Mij werd verteld dat er 180mg in zat en aangezien het mijn eerste keer was dacht ik dat een halfje wel genoeg zou moeten zijn. (ik ben zelf ~70kg) Eerst nam ik een kwartje, en inderdaad, na 70 minuten voelden we (ik en een vriend) nog niets, dus besloten we nog een kwartje te nemen. Het gevoel bleef bij beiden erg lang weg, Toen het uiteindelijk wel begon te werken gedroeg m'n vriend zich als een idioot en voelde zich zeer euforisch en ik voelde slechts een tinteling in mijn armen en veel energie (+ENORME pupillen), maar geen echte drang om te knuffelen en/of dansen (waarschijnlijk door de sfeer van het feestje, die ik zelf niet al te goed vond). Uiteindelijk is alles goed gegaan, we hebben af en toe wat zout gegeten en genoeg water gedronken, maar ik had niet het gevoel alsof ik ook echt 90 mg MDMA op had (hoewel het mijn eerste keer was)... ik heb nu het idee dat er minder in zat dan die 180 mg, en dat ik misschien wel een vergelijkbare dosis had, aangezien ik niet superstrak stond, geen extreem love-gevoel, maar vooral omdat net als bij jou het gevoel ERG LANG wegbleef (2 uur+), ik was al bang voor een ander goedje (mCCP, PMA etc.), maar aangezien jij ze getest had... Had je heel veel gegeten, dat het gewoon langer duurde voor de MDMA om opgenomen te worden? (bij mij duurt het namelijk ook altijd wat langer voordat ik de effecten van iets voel)"