Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag mdma

vraag mdma

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natuurlijk, maar dit topic was gewoon te makkelijk om er niets in te posten :rock:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
1e fout is dat je onder invloed last...
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sadpanda zei:
hahahahahha wie gaat er nou weer lassen als je mdma op hebt :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

vriend van mij is het helemaal goed gekome,..

ik vroeg antwoorden en tips,maar zo'n commentaar niet,'t is niet voor nix da ik van begin al zei da ik het dom etc vond he, :rolleyes: :rolleyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
bram_015 zei:
Sadpanda zei:
hahahahahha wie gaat er nou weer lassen als je mdma op hebt :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

vriend van mij is het helemaal goed gekome,..

ik vroeg antwoorden en tips,maar zo'n commentaar niet,'t is niet voor nix da ik van begin al zei da ik het dom etc vond he, :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja maar jongen, volgens mij besef jij niet hoe gevaarlijk het was. Al is het alleen al het feit dat je het niet getest heb. Kan ook heel goed zijn dat het geen mdma was maar een andere stof die erin zat. Zoals mccp ofzo. Het had ook HEEL fout kunnen gaan. En dan heb ik het niet eens over het lassen! Daarom zegt iedereen het.. dat is de eerste reactie.

Daarnaast vind ik het goed dat je op onderzoek uitgaat, daar heb ik dan wel weer respect voor. Ik wil je niet de les lezen, zo moet je dit niet opvatten. Ik en iedereen hier probeert het gewoon zo duidelijk mogelijk te maken.

Volgende keer laten testen he, als een vriend iets zegt, dat is geen garantie. Elke pil verschilt van elkaar. En ook niet van pil report dingen overnemen, dat gaat ook nergens over. Gewoon zelf laten testen, dan weet je zeker wat je neemt en kan je ook veel beter doseren. :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je zegt dat je vanaf het begin zei dat je het dom vond, maar toch doe je het. Meeloper? En dat heeft zeker onbewust een rol gespeeld, dus geen goede setting waardoor je je slecht voelde.
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#6
k00k zei:
Je zegt dat je vanaf het begin zei dat je het dom vond, maar toch doe je het. Meeloper? En dat heeft zeker onbewust een rol gespeeld, dus geen goede setting waardoor je je slecht voelde.
Klik om te vergroten...

nadat het was fout gelopen besefte ik pas wat ik gedaan had,..

& drugs laten testen? ik zou hier in mijn beurt geen adres weten waar het gaat,en het is ook niet echt de bedoeling dat mensen gaan weten dat ik soms zo'n dingen doe,..(bijv men ouders) weten het beter niet.

ik ben het forum deel kwijt waar verschillende adressen staan over plaatsen die je drugs testen&waar meer info er over te vinden is,iemand link daarnaartoe of zo?
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
K
KokosnootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dacht de allereerste keer ook dat ik slecht ging gaan,
was op festival, (Summerfestival) en had al 2 likjes en 2 bommetjes binnen toen ik ineens enooorm hard begon te klappertanden, kreeg het zeer warm..
Kheb toen in mezelf gezegd, niet slecht gaan gewoon verder feesten.
Ben achter een flesje water gegaan, ff afgekoelt en rechtstreeks terug gaan feesten.
Was direct terug lekker strak, 1 van de beste ervaringen in m'n leven trouwens.
niks beter dan MDMA :hearteyes:

Coconut
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Even naar het XTC forum verplaatst.
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hey,
onlangs heb ik nog een keer mdma gepakt.
maar ben vreemd genoeg slecht gegaan.
ik was aan het lassen & opeens voelde ik mij TE goed,ik dacht,dit komt niet goed.
schort etc beginnen uit te doen om af te koelen,en toen begon het.. ik had het SUPER warm,paar minuten later was ik als een zombie aan het rondlopen.
nog wat later voelde ik me weg draaien.
eens buiten in de frisse lucht ging het wel beter maar niet helemaal goed. was oa enorm hard aan het klappertanden.
wat zou er fout gelopen zijn?

Bram
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het was in een lokaal waar je leerde lassen of zo? Dan kan ik me voorstellen dat het daar serieus warm was...
Als je dat combineert met niet genoeg drinken/eten denk ik dat je het probleem gevonden hebt :)
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ivoos zei:
1e fout is dat je onder invloed last...
Klik om te vergroten...

ja,weet ik,echt dom van me,nog dommer was dat het tijdens de schooluren was,.. :flushed:

echt dom,I know
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ivoos zei:
Het was in een lokaal waar je leerde lassen of zo? Dan kan ik me voorstellen dat het daar serieus warm was...
Als je dat combineert met niet genoeg drinken/eten denk ik dat je het probleem gevonden hebt :)
Klik om te vergroten...
het lokaal is vrij groot met afzuiging en deuren open. het lassen zelf was in een afgesloten kotje,maar had welgeteld paar min gelast. je kan zo in en uit gaan,en ik was meer buiten het kot,dan erin,.
drinken had ik +-15 min geleden gedaan(halve liter of zo)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
waar het fout ging: dat je dacht dat het een goed idee was om freaking mdma te nemen als je met gevaarlijke dingen bezig gaat zijn.




verder de lichamelijke klachten zijn vrij normaal. Iedereen krijgt het warm (geloof dat je lichaams temperatuur met 2 graden stijgt?), klappertanden komt door het samentrekken van spieren waar geen nuance meer in zit.

Verder, tja, doe het is thuis ofzo, of tijdens een feest met genoeg water en eten in je buik. Probeer is te weten welke dosis je neemt, en welke geschikt is voor jou (2xlichaamsgewicht in mg is wel de max voor jou, daaronder is prettig.)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#15
je bent dom bla bla bla denk dat je dat nu zelf al begrepen had dus

mijn tips: doe het thuis of op een feestje en probeer is met een halfje en bijnemen als je jezelf dan wel goed voelt
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#16
bram_015 zei:
wat zou er fout gelopen zijn?
Klik om te vergroten...

bram_015 zei:
ik was aan het lassen
Klik om te vergroten...
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat stoer ben jij zeg, drugs gebruiken op school :sunglasses:
En dan ook nog alle bijwerkingen krijgen die je standaard helemaal gratis krijgt bij MDMA-gebruik :sunglasses: Jij bent me er eentje :sunglasses:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#18
DDeeJay zei:
je bent dom bla bla bla denk dat je dat nu zelf al begrepen had dus

mijn tips: doe het thuis of op een feestje en probeer is met een halfje en bijnemen als je jezelf dan wel goed voelt
Klik om te vergroten...

+1
Hopelijk heb je er van geleerd
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Einstein zei:
Wat stoer ben jij zeg, drugs gebruiken op school :sunglasses:
En dan ook nog alle bijwerkingen krijgen die je standaard helemaal gratis krijgt bij MDMA-gebruik :sunglasses: Jij bent me er eentje :sunglasses:
Klik om te vergroten...

weet ik ondertussen ook wel hoor,.. :rolleyes: heeft niks met stoer zijn te maken,..

oke bedankt voor de tips :)
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#20
effe..

warm krijgt iedereen het onder invloed van mdma

klappertanden gaan de meesten ook onder invloed van mdma

als een vage zombie rondlopen doen de meesten bij een hoge dosis mdma en gebruik bij de verkeerde setting..

dus:
1. weet hoeveel je neemt (2xaantal kg is méer dan genoeg als je geen tolerantie hebt)
2. doe het gewoon lekker op een feestje of thuis, in ieder geval in een relaxt sfeertje

3. enjoy :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."