#1
Natuurlijk, maar dit topic was gewoon te makkelijk om er niets in te posten 


Sadpanda zei:hahahahahha wie gaat er nou weer lassen als je mdma op hebt![]()
![]()
![]()

bram_015 zei:Sadpanda zei:hahahahahha wie gaat er nou weer lassen als je mdma op hebt![]()
![]()
![]()
vriend van mij is het helemaal goed gekome,..
ik vroeg antwoorden en tips,maar zo'n commentaar niet,'t is niet voor nix da ik van begin al zei da ik het dom etc vond he,![]()
![]()
k00k zei:Je zegt dat je vanaf het begin zei dat je het dom vond, maar toch doe je het. Meeloper? En dat heeft zeker onbewust een rol gespeeld, dus geen goede setting waardoor je je slecht voelde.
Ivoos zei:1e fout is dat je onder invloed last...
het lokaal is vrij groot met afzuiging en deuren open. het lassen zelf was in een afgesloten kotje,maar had welgeteld paar min gelast. je kan zo in en uit gaan,en ik was meer buiten het kot,dan erin,.Ivoos zei:Het was in een lokaal waar je leerde lassen of zo? Dan kan ik me voorstellen dat het daar serieus warm was...
Als je dat combineert met niet genoeg drinken/eten denk ik dat je het probleem gevonden hebt![]()
bram_015 zei:wat zou er fout gelopen zijn?
bram_015 zei:ik was aan het lassen
DDeeJay zei:je bent dom bla bla bla denk dat je dat nu zelf al begrepen had dus
mijn tips: doe het thuis of op een feestje en probeer is met een halfje en bijnemen als je jezelf dan wel goed voelt
Einstein zei:Wat stoer ben jij zeg, drugs gebruiken op school![]()
En dan ook nog alle bijwerkingen krijgen die je standaard helemaal gratis krijgt bij MDMA-gebruikJij bent me er eentje
![]()
heeft niks met stoer zijn te maken,.."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."