Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuke trip, leuk om te leze ook"
"hey, onlangs heb ik nog een keer mdma gepakt. maar ben vreemd genoeg slecht gegaan. ik was aan het lassen & opeens voelde ik mij TE goed,ik dacht,dit komt niet goed. schort etc beginnen uit te doen om af te koelen,en toen begon het.. ik had het SUPER warm,paar minuten later was ik als een zombie aan het rondlopen. nog wat later voelde ik me weg draaien. eens buiten in de frisse lucht ging het wel beter maar niet helemaal goed. was oa enorm hard aan het klappertanden. wat zou er fout gelopen zijn? Bram"
"Ivoos zei: 1e fout is dat je onder invloed last... Klik om te vergroten... ja,weet ik,echt dom van me,nog dommer was dat het tijdens de schooluren was,.. echt dom,I know"
"Ivoos zei: Het was in een lokaal waar je leerde lassen of zo? Dan kan ik me voorstellen dat het daar serieus warm was... Als je dat combineert met niet genoeg drinken/eten denk ik dat je het probleem gevonden hebt Klik om te vergroten... het lokaal is vrij groot met afzuiging en deuren open. het lassen zelf was in een afgesloten kotje,maar had welgeteld paar min gelast. je kan zo in en uit gaan,en ik was meer buiten het kot,dan erin,. drinken had ik +-15 min geleden gedaan(halve liter of zo)"
"Einstein zei: Wat stoer ben jij zeg, drugs gebruiken op school En dan ook nog alle bijwerkingen krijgen die je standaard helemaal gratis krijgt bij MDMA-gebruik Jij bent me er eentje Klik om te vergroten... weet ik ondertussen ook wel hoor,.. heeft niks met stoer zijn te maken,.. oke bedankt voor de tips"
"het was 50 mg. en was helemaal weg gedraaid. weeg zo'n 50-55 kilo dus echt zwaar was het dan niet,toch? deze keer was het abnormaal warm,veel harder als andere keren,.. en id,ik weet dat het dom was,dus hoeft echt niet meer gezegd te worden,.. op bepaald moment zag ik niets meer. was volledig weg.."
"luchtigtoetje zei: maar het gaat ook om de setting he. Kijk als je niet onder invloed ben sta je niet meer open voor zulk soort dingen, zodra je dat wel bent word je je er steeds meer van bewust, in je onderbewuste. Dat speelt een tering grote rol, daarbij was je waarschijnlijk hard bezig, en als je temperatuur in je lichaam dan 2 graden omhoog gaat kan dat een enorme impact hebben. Maar misschien zat er wel helemaal geen mdma in.. heb je ze getest/laten testen? Klik om te vergroten... nope,.. van een maat die het zelf ook neemt"
"Sadpanda zei: hahahahahha wie gaat er nou weer lassen als je mdma op hebt Klik om te vergroten... vriend van mij is het helemaal goed gekome,.. ik vroeg antwoorden en tips,maar zo'n commentaar niet,'t is niet voor nix da ik van begin al zei da ik het dom etc vond he,"
"k00k zei: Je zegt dat je vanaf het begin zei dat je het dom vond, maar toch doe je het. Meeloper? En dat heeft zeker onbewust een rol gespeeld, dus geen goede setting waardoor je je slecht voelde. Klik om te vergroten... nadat het was fout gelopen besefte ik pas wat ik gedaan had,.. & drugs laten testen? ik zou hier in mijn beurt geen adres weten waar het gaat,en het is ook niet echt de bedoeling dat mensen gaan weten dat ik soms zo'n dingen doe,..(bijv men ouders) weten het beter niet. ik ben het forum deel kwijt waar verschillende adressen staan over plaatsen die je drugs testen&waar meer info er over te vinden is,iemand link daarnaartoe of zo?"
"Hallo, Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn, die 60% van de keren dat die xtc/mdma gebruikt,meer op ingedoken is en wat tammer,maar toch veel zin om te stappen& niet meer zo geintereseerd ben in het uitgaan zelf? Of aan de kant kijken naar feestende mensen is ook geniaal.. en de andere keer heb je super veel zin om te feesten& baal je ervan als het gedaan is? Aan wat zou dit liggen? Ik zou het veel leuker vinden als ik optie 2 altijd had.. en bij coke: moeilijl uit te leggen,maar de eerstr 2 latten aijn echt geniaal&daarna merk ik mrecies niet meer dat ik er schever van word,alleen wordencde positieve effecten van de sos minder,en heb ik wel nog hardkloppingen enz.. dan euforischd enzo verdwijnt dan,of ik nu bij neem of niet..iemand die dit herkenbaar vind?"