Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag mdma

vraag mdma

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahahahahha wie gaat er nou weer lassen als je mdma op hebt :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sadpanda zei:
hahahahahha wie gaat er nou weer lassen als je mdma op hebt :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

vriend van mij is het helemaal goed gekome,..

ik vroeg antwoorden en tips,maar zo'n commentaar niet,'t is niet voor nix da ik van begin al zei da ik het dom etc vond he, :rolleyes: :rolleyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
bram_015 zei:
Sadpanda zei:
hahahahahha wie gaat er nou weer lassen als je mdma op hebt :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

vriend van mij is het helemaal goed gekome,..

ik vroeg antwoorden en tips,maar zo'n commentaar niet,'t is niet voor nix da ik van begin al zei da ik het dom etc vond he, :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja maar jongen, volgens mij besef jij niet hoe gevaarlijk het was. Al is het alleen al het feit dat je het niet getest heb. Kan ook heel goed zijn dat het geen mdma was maar een andere stof die erin zat. Zoals mccp ofzo. Het had ook HEEL fout kunnen gaan. En dan heb ik het niet eens over het lassen! Daarom zegt iedereen het.. dat is de eerste reactie.

Daarnaast vind ik het goed dat je op onderzoek uitgaat, daar heb ik dan wel weer respect voor. Ik wil je niet de les lezen, zo moet je dit niet opvatten. Ik en iedereen hier probeert het gewoon zo duidelijk mogelijk te maken.

Volgende keer laten testen he, als een vriend iets zegt, dat is geen garantie. Elke pil verschilt van elkaar. En ook niet van pil report dingen overnemen, dat gaat ook nergens over. Gewoon zelf laten testen, dan weet je zeker wat je neemt en kan je ook veel beter doseren. :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je zegt dat je vanaf het begin zei dat je het dom vond, maar toch doe je het. Meeloper? En dat heeft zeker onbewust een rol gespeeld, dus geen goede setting waardoor je je slecht voelde.
b
bram_015Lid
01-01-2024, 00:00
#5
k00k zei:
Je zegt dat je vanaf het begin zei dat je het dom vond, maar toch doe je het. Meeloper? En dat heeft zeker onbewust een rol gespeeld, dus geen goede setting waardoor je je slecht voelde.
Klik om te vergroten...

nadat het was fout gelopen besefte ik pas wat ik gedaan had,..

& drugs laten testen? ik zou hier in mijn beurt geen adres weten waar het gaat,en het is ook niet echt de bedoeling dat mensen gaan weten dat ik soms zo'n dingen doe,..(bijv men ouders) weten het beter niet.

ik ben het forum deel kwijt waar verschillende adressen staan over plaatsen die je drugs testen&waar meer info er over te vinden is,iemand link daarnaartoe of zo?
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
K
KokosnootLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dacht de allereerste keer ook dat ik slecht ging gaan,
was op festival, (Summerfestival) en had al 2 likjes en 2 bommetjes binnen toen ik ineens enooorm hard begon te klappertanden, kreeg het zeer warm..
Kheb toen in mezelf gezegd, niet slecht gaan gewoon verder feesten.
Ben achter een flesje water gegaan, ff afgekoelt en rechtstreeks terug gaan feesten.
Was direct terug lekker strak, 1 van de beste ervaringen in m'n leven trouwens.
niks beter dan MDMA :hearteyes:

Coconut
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natuurlijk, maar dit topic was gewoon te makkelijk om er niets in te posten :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Even naar het XTC forum verplaatst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."